Preventivní program, který pomáhá předcházet vzniku dysgrafie
Součástí připravenosti dětí na vstup do školy je i dostatečná úroveň grafomotorických dovedností. V případě obtíží v této oblasti je vhodné začít s dětmi systematický nácvik. Publikace zpracovává program rozvoje grafomotoriky, včetně orientačního testu…
Test má charakter depistáže, zjišťuje připravenost dětí na psaní a mohou ho využívat speciální pedagogové, učitelky mateřských i základních škol. Vlastní program se skládá z 23 bloků činností s hrami. Jednotlivé bloky mají vždy stejnou strukturu – obsahují pracovní list a soubor činností, které jsou důležité pro nácvik psaní: motivace, sluchové vnímání, zrakové vnímání, taktilně-kinestetické vnímání a prostorová orientace, řeč, intermodální zrakově–sluchově-pohybové spojení.
Kniha je určena pedagogům MŠ, 1. ročníku ZŠ a speciálním pedagogům.
autor: Lipnická Milena
nakladatel: PORTÁL, s.r.o.
rok vydání: 2007
rozsah: 62 stran
vazba: brožovaná
ISBN: 978-80-7367-244-7
Napsal/a: redakce (Jarmila)