Recenze: Babička pozdravuje a omlouvá se

Když mi minulý týden přišla poštou k testování audiokniha Babička pozdravuje a omlouvá se, neměla jsem zrovna děti doma… ale vlastně mi to moc nevadilo, protože jsem se sama na audioknížku moc těšila … věděla jsem, že ji namluvila moje oblíbená herečka a charismatická dabérka Valerie Zawadská.

Věděla jsem, že bude dobré, když si audioknihu poslechnu s předstihem, abych takzvaně věděla, do čeho jdu … tušila jsem, že jestli to bude fajn, tak mě to chytí … ale netušila jsem, že si celých téměř 13h poslechnu vcelku.
Spustila jsem první ze dvou CD a během žehlení se zaposlouchala do příběhu plného dobrodružství a fantazie, jehož hlavní hrdinkou byla sedmiletá Elza a její tak trochu praštěná babička. Obě se tak trochu vymykají běžným konvencím, ale to nevadí, neboť právě díky tomu vstupují do vtipných, někdy až bizarních situací a příběhů. Chvílemi jsem se musela smát (a to i nahlas), občas mě příběh pořádně dojmul, téměř až k slzám. Řekla bych, že dospělý si tam najde ještě daleko více než děti, přesto když jsem to pustila posléze své dceři, která je jen nepatrně mladší než hlavní hrdinka, tak také seděla a napjatě poslouchala, co že to ty dvě bláznivky zažívají. Pouštěla jsem jí pak vždy další a další kousek před spaním a musím říct, že se jí povídání líbilo a já si ráda poslechla příjemný hlas paní Zawadské znovu.
Moc děkujeme za možnost seznámit se s Elzou a její babičkou.

20150921_202904 20150921_203820 20150921_203921

Jak se příběh líbil Kristýnce?
Tuhletu poslouchací knížku mám moc ráda. Máme ji doma sice krátce, ale už jsem ji slyšela dvakrát, minule jsem si ji pustila s tatínkem a ten se tedy smál pořádně. Jsou tam žůžové příběhy, co babička a Elzou zažívají, někdy bych klidně chtěla být s nimi a taky si to užít. Ale asi to není pravda, protože to by bylo moc bláznivé. Budu ji zatím poslouchat, dokud se nenaučím pořádně číst. Pak bych si ji chtěla někdy přečíst sama a prohlídnout si u toho i obrázky.

Ukázku z audioknihy si můžete poslechnout zde. Přeji krásný poslech. 🙂

Babicka_pozdravuje_3D_OneHotBookAudioknihu Babička pozdravuje od Fredrika Backmana vydalo nakladatelství OneHotBook, a koupit si ji můžete na portále Audiolibrix. Těšit se můžete na hravé, jímavé a humorné vyprávění líčí neobyčejný vztah babičky a vnučky, ale také ukazuje, že i zdánlivě banální věci a všední osoby v našem okolí skrývají svůj vlastní velký příběh.