Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Neporozumnění ze strany učitelky?
Dobrý den, chtěla bych ve stručnosti nastínit sotuaci..Mám sedmiletého syna,jsem šest let rozvedená a žiji s přítelem. Spolu do,a jsme v pohodě, mám ještě 14letou dceru. Péťa je aje emocionálně citlivý a se svým otcem teď trošku válčí díky jeho nové přítelkyni.Což by se dalo ještě zvládnout.Ovšem větší starosti mi dělá škola,jeho nástup byl vcelku dosti hektický.Velké potíže se čtením, denně trénujem po chvilkách.Potřebuje k tomu více času než ostatní děti,potvrzené i paní učitelkou.Jeho chování je ve škole hyperaktivní.S paní učitelkou si moc neporozumněli a tam myslím je zakopaný pes.Petr se snaží,ale po nedorozumnění v prvním měsíci září je asi s pocitem nedůvěry v paní učitelku nějak zablokovaný.Ve třídě je asi „6 zlobilů“ a Ti se postrkují a perou se.Tak má Petr neustále poznámku jednu za druhou- po zvonění není na svém místě/ přišel v 7:56 nestačil se převléct, proto nemohl cvičit / je neukázněný…Po probrání všech situací, co a jak bylo, s Petrem, je vidět,že zcela vždy není vina na jeho místě.Paní učitelka říká,že už Péťu znají!Jsem s ní neustále v kontaktu,ač mi například nevěřila,že denně cvičíme písmenka,děláme pokroky.Navštívili jsme i pedagogickou poradnu a psychologa.Podle těchto lidí je Petr emocionálně stresovaný.Včera dostal i antidepresiva, neboť se začal počúrávat.Vidím,že kontakt s paní učitelkou vřelejšího rázu asi nedosáhnem.Všichni mi říkají,že je chyba u pedagoga.Péťa je doma vcelku v klidu,ale ve škole je to karambol.Přiznávám,že je typ toho, kdo se rád vyhřívá na sluníčku a je v popředí, ale sám od sebe agresivní není a na to si stěžuje jeho učitelka.Nechci nikomu křivdit,ale ona ví, že je v depresích a i tak ani trošku nepřihlídne.Dneska třeba mohla chviličku počkat než se převleče,přišel přece před druhým zvoněním.Nesl dárek paní učitelce ze školky,ona už tam odpoledne pak nebyla.Myslím,že ze strany jeho paní učitelky už jsou to schválnosti,protože si s tím dítětem neví rady.Když jsem před měsícem jí prosila,aby ho přesadila dopředu k sobě,aby byl hodnější,tak řekla, že neví, protože zlobily nemůže dát k sobě a že neví co s nimi.Že už jim slíbila kino, aby byli hodnější-v říjnu,do dnes se kino nekonalo, jak je chce tedy namotivovat? Chci jít za ní do školy a říct jí už svůj názor,že je to schválně.Ale chtěla bych ještě slyšet názor někoho z řad odborníků.Poznámky nosí skoro 2x do týdne.Ale myslím,že to je věc,kterou by ona měla řešit sama jako pedagog,a né já pak doma.Dívá se na mě,když s ní mluvím,jako kdyby on byl pohroma školy.To abych ho dala pryč už mi říká i starší dcera, co dělat? Děkuji za odpověď.
Tak jsem zvědavá jak to bude dneska vypadat ve škole..Petr se včera vůbec nechtěl připravovat, prostě protestoval, mermomocí si chtěl vymanit věci nepřípustné a tak jsem to nějak nezvládla a prostě jsem už buchla.Vím, že to bylo špatně, ale nervy už mi nějak selhyli.No co se dá dělat. Pak se z toho vyspal a byl v pohodě,kdežto mě tížilo svědomí.Večer ještě četl a šlo mu to. Vím že musí mít z něčeho respekt,a tak asi mé odpolední selhání bylo k něčemu.Z jedné strany asi ano, ale emocionálně jsem ho v tu chvíli moc nepodpořila.No zpátky už to nevezmu.Nechci ho mlátit, protože to je k ničemu,domlouvám mu, je to s malým úspěchem. Tak jsem včera šla a vyhodila jsem mu z okna autíčko , které si koupil.Jasně že následoval jeho afekt,pak se vybulel, usnul a najednou to všechno šlo.No autíčko už jezdit nebude, ale já už nevím,jak s ním hrát fér hru, když on už rezingnuje na všechno co patří ke škole….Jaký na to máte názor? Díky.
Pavlinko…ty mlc:))))toho amose ti nedaruju:))))
Brmbulka
a hlvane…..pani ucitelka by mela pochopit ze zrovna tyhle deti kterym to ze zacatku nejde..potrebuji chvalit a chvalit a zse chvalit…..za cokoli ….a oni pak desne porostou….
Brmbulka
Dámy děkuji Vám za morální podporu. Jsem rozhodnutá tuhle situaci řešit velmi razantně, neboť jsem tady na vše sama a tak jsem ráda, že roli mámy, táty, pečovatelky, kuchařky, kamarádky, doučovatelky a pracující ženy od rána do večera, zvládám a podporu přítele mám tak na telefonu.Takže od září do teď jsem skoro by se dalo říct, že znechucená školou víc než ten kluk.Což ovšem nemohu na sobě nechat vidět a tak při učení asi začnu okusovat tužky.Takže aby jsme to nějak shrnuly,po vánocích se pravděpodobně uskuteční osobní schůzka mezi námi a paní učitelkou a snad tam bude i paní učitelka ze školky, kde Péťa byl,neboť on jí má jako druhou mámu.Takže naše současná paní“ÚČA“ by s ní ráda mluvila. Tak to bude poslední šance na cestě k nápravě a jinak po vysvědčení jdem!!!! A určitě budu informovat… Jinak Vám Všem dámy přeji krásné a poklidné vánoce, aspoň trošku pohádek shlédněte, ať Vám ty vánoce připúadají vánoční, když není sníh.Hlavně hodně,hodně lásky…. s tou jde vždy všechno lépe.Agi….
Zlatá slova Renčo, co dodat?!!!!?
ucitelka ktery pise poznamky dava najevo ze situaci nezvlada…..jak pise pavlinka..kdyz nekdo neco vyvede ma se potrestat hned…umyt tabuli…uklidit tridu…atd…dite musi vedet za co…..tihle pidimuzikove kdyz prijdou domu ani nevi za co to dostali….v prvni tride!!!!,,proboha dejte mi tu důru do ruk ….ju zbiju!!!!!!!!…krááááááááááááááááááááááávu
Brmbulka
jsem ucitelka a reknu jen jedno….VYMENIT UCITELKU!!! nenechte si znicit syna…..a pokud domluva s ucitelkou nezabere…jdete za vedenim…vy rodicove mate dnes uzasnou moc….chodte se do hodiny podivat….to se vetsinou ukaze …domluvte se s pani psycholozkou v PPP at se jde do hodiny podivat ona…..tyhle pripady se daji i nahravat na kameru a pak s apni ucitelkou a psycholozkou rozebrat
Brmbulka
Agusko, jestli takovou hloupost, jako že se nestihl převléct, protože přišel trošku pozdě, řeší tím, že mu zatrne TV a sedí na lavičce, tak si opravdu o té „paní učitelce“ myslím své. Proboha, vždyť jde o minutku!!!
Podle mého názoru nemá smysl převádět do jiné třídy na stejné škole – funguje haló efekt a bylo by to to samé. Kor jestli navádí ostantí uč., aby mu chudákovi dávali poznámky. Ty já jsem nedávala už z principu, že to nemá smysl ani pro mě, ani pro dítě, ani pro rodiče – já tím strávím čas, dítě to stejně nechápe a rodič zase nezná situaci, za které „konflikt“ vznikl.
Jste ve složité situaci před pololetím – možná bych to „vydržela“ a od pololetí, ať už vysvědčení bude jakékoliv, bych ho převedla na tu novou školu. Před nedávnem jsem podobnou situaci řešila s jednou známou, doufám, že ona i vy dosáhnete kýženého klidu a příjemného pracovního prostředí pro své děti!
Ve stresujícím prostředí nemůže váš syn podávat odpovídající výkony.
Jo a ty problémy se čtením – možná by nebylo od věci se objednat do Ped.-psych. poradny – prošli byste vyšetřením a poradili by vám, jak cvičit, procvičovat, soustředit se…celkově jak s Péťou pracovat a také by vám potvrdili, jestli se jedná o hyperaktivitu, jestli problémy se čtením nesignalizují třeba dyslexii apod. Myslím, že by to stálo za to. I kdybyste ho převedli do jiné školy.
Pokud budete mít chuť a čas, ráda si přečtu, jak jste dopadli a jak to s Péťou dál vypadá.
Promiňte,já nemám zkušenosti nám jsou teprve 2 roky.Ale to fakt není učitelka,ale zakomplexovaná slepice.Péťu dejte zapsat na tu novou školu se zvěřincem :o)Domluvte se s řiditelkou ta Vám určitě poví co a jak.Já by jsem tam kluka už nenechávala.Jedna takováhle uča zkazí náhled na studium ,jen docílíte,že tam kluk bude chodit s nechutí.
Naďa
Milá Jano.. velmi děkuji za Váš názor.Dnes volal můj přítel do školy,neboť mám silný pocit,že mě už paní učitelka moc neslyší z důvodu pocitu zaujaté matky.A tak se dověděl,že ona už řekla i ostatním učitelkám,aby mu dávaly poznámky,když bude neukázněný.To se také stalo,když byl na chodbě na lavičce za trest.Prý ubližoval dětem z 1.C……Můj přítel Karel řekl paní učitelce,že s ní chceme mluvit mimo budovu školy a celou situaci probrat,také o tom,že ve školce byl téměř premiant,aktivní, ale zlatíčko, podle jeho bývalé p. učitelky.A tak naše současná „úča“ by s ní ráda jako mluvila…Myslím, že si s tím dítětem vůbec neví rady. Ano vzdělání má, Mgr je její titul. Je mladá, podle energie velmi vysoké Ego,autorita a důležitost.Tak abych se vrátila k té dnešní domluvě s ní, Karel jí řekla že od teď žádné poznámky, řešit to budem jinak a když jí vylíčil včerejší situaci, kdy ten kluk půl hodiny stál jako kamený a plakal, ani nešpit,jen mu tekly slzy a nedostal ze sebe ani slovo…tak se divila.Fakt bych ho dala rovnou pryč.Jenže za chvíli pololetí a tak, není to jednoduché.O změně školy jsem s ním už mluvila a řekla jsem mu, že v té škole mají vlastní zvěřinec, neprotestoval, miluje zvířata a přírodu.Je to takový malý badatel.V jádru není zlý, ale spíš mu od té „úči“ chybí pochopení,cit, empatie,takové to pohlazení za úspěch.Mě paní učitelka nabádá k trpělivosti, ovšem mylsím, že sama ji postrádá.Z jedné strany jí chápu,má ve třídě 26 dětí,což je dost, ale ona to přece musí zvládnout, nebo né? Jsme z Českých Budějovic, jste se ptala. A ještě , to jeho včerejší „kolabování pláčem“ bylo kvůli tomu, že přišel z té školky ráno v 7:56 a i když si vzal teplákovku a bačkory na chodbě, paní učitelka zavelela : řadit a odcházíme.Pak ho nechala sedět na lavičce místo aby s dětmi cvičil a dostal tu poznámku, že přišel pozdě, nemohl cvičit, neboť se nestihl převléci. Příchod mu napsala v 7:56. Takže myslím, že čas,i když krátký, měl. Kájovi dnes do telefonu řekla, že by na něho musela čekat… To už je na facku, nezlobte se, to není profesionání přístup.