Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Neporozumnění ze strany učitelky?
Dobrý den, chtěla bych ve stručnosti nastínit sotuaci..Mám sedmiletého syna,jsem šest let rozvedená a žiji s přítelem. Spolu do,a jsme v pohodě, mám ještě 14letou dceru. Péťa je aje emocionálně citlivý a se svým otcem teď trošku válčí díky jeho nové přítelkyni.Což by se dalo ještě zvládnout.Ovšem větší starosti mi dělá škola,jeho nástup byl vcelku dosti hektický.Velké potíže se čtením, denně trénujem po chvilkách.Potřebuje k tomu více času než ostatní děti,potvrzené i paní učitelkou.Jeho chování je ve škole hyperaktivní.S paní učitelkou si moc neporozumněli a tam myslím je zakopaný pes.Petr se snaží,ale po nedorozumnění v prvním měsíci září je asi s pocitem nedůvěry v paní učitelku nějak zablokovaný.Ve třídě je asi „6 zlobilů“ a Ti se postrkují a perou se.Tak má Petr neustále poznámku jednu za druhou- po zvonění není na svém místě/ přišel v 7:56 nestačil se převléct, proto nemohl cvičit / je neukázněný…Po probrání všech situací, co a jak bylo, s Petrem, je vidět,že zcela vždy není vina na jeho místě.Paní učitelka říká,že už Péťu znají!Jsem s ní neustále v kontaktu,ač mi například nevěřila,že denně cvičíme písmenka,děláme pokroky.Navštívili jsme i pedagogickou poradnu a psychologa.Podle těchto lidí je Petr emocionálně stresovaný.Včera dostal i antidepresiva, neboť se začal počúrávat.Vidím,že kontakt s paní učitelkou vřelejšího rázu asi nedosáhnem.Všichni mi říkají,že je chyba u pedagoga.Péťa je doma vcelku v klidu,ale ve škole je to karambol.Přiznávám,že je typ toho, kdo se rád vyhřívá na sluníčku a je v popředí, ale sám od sebe agresivní není a na to si stěžuje jeho učitelka.Nechci nikomu křivdit,ale ona ví, že je v depresích a i tak ani trošku nepřihlídne.Dneska třeba mohla chviličku počkat než se převleče,přišel přece před druhým zvoněním.Nesl dárek paní učitelce ze školky,ona už tam odpoledne pak nebyla.Myslím,že ze strany jeho paní učitelky už jsou to schválnosti,protože si s tím dítětem neví rady.Když jsem před měsícem jí prosila,aby ho přesadila dopředu k sobě,aby byl hodnější,tak řekla, že neví, protože zlobily nemůže dát k sobě a že neví co s nimi.Že už jim slíbila kino, aby byli hodnější-v říjnu,do dnes se kino nekonalo, jak je chce tedy namotivovat? Chci jít za ní do školy a říct jí už svůj názor,že je to schválně.Ale chtěla bych ještě slyšet názor někoho z řad odborníků.Poznámky nosí skoro 2x do týdne.Ale myslím,že to je věc,kterou by ona měla řešit sama jako pedagog,a né já pak doma.Dívá se na mě,když s ní mluvím,jako kdyby on byl pohroma školy.To abych ho dala pryč už mi říká i starší dcera, co dělat? Děkuji za odpověď.
Teď jsem se ještě dívala na internet… je to Máj I , tam mají ten zvěřinec, o kterém jsem v začátcích psala. Tak myslím, že zítra budu o něco moudřejší… rozhodnutá jsem ho tam nenechat. Ale do školky zpět ho nedám.Než do školky tak na MájI. Ten zvěřinec je to jediné jak ho tam dostat, aby se tam těšil. To je to co by ho motivovalo.Jinak už si nevím rady…Aguska.
Pavli děkuji… už jsem také slyšela že na máji. Ale právě tady my jsme… Těch škol je tu víc.Doporučení jsem dostala na MáJ II. Tam jsem právě uvažovala o ten přestup, tam mají svůj vlastní zvěřinec. Ale po pravdě.. já už jsem dneska ze všeho tak unavená, že nemůžu ani nic vytvářet. Mám tady tolik práce…. Do teď jsme si tu hráli s písmenkama. Mat, písanka, pak to hrozné čtení… Už prostě rezignuje, nechce číst, než z něho něco vydoluju tak už jsem jak šílená.Dělá to naschvál a já to vím..Takhle to dlouho nevydržím. On byl už od rána jak na jehličkách, protože věděl, že jewdem na tu PPP a on nechtěl,jasně to bylo vidět na jeho chování a pak když přišel ze školy , no děs a hrůza. Připadám si jak v sociálním ústavě pro churavé…Aguska.
Škola s dys třídou je v Budějovicích kousek od Polikliniky Sever, ale tam bych ho zatím nedávala, tam jsou fakt vážné případy dyslexie.
Tentokrát snad poprvné nesouhlasím s Renčou – zpátky do školky bych ho nedávala, spíš najděte jinou školu, i za cenu toho, že by to bylo dál od vašeho bydliště. (nevím, kde bydlíte, fajn se mi to zdálo na Máji a na Rožnově, nebo je fakultní škola na Dukelské).
Jenže on už jeden odklad měl…..takže příští rok by mu bylo už osm let..zítra se koná schůzky mezi učitelkami…chci tam jít.Abych věděla o co gou.. je to jen přece moje dítě! No a dneska jsem byla odvést po poradně v PPP Petra do školy.. A dala jsem paní učitelce přes word přetažený zápis z tohodle povídání.Řekla jsem jí , že jsem to moc zvažovala, ale po tom co jsme odešli z PPP , jsem byla rozhodnuta, že to udělám.Jeho by přechod zpátky šíleně zradil.moc by mu to ublížilo, on se snaží, pak už by vlastně neměl vůbec žádnou motivaci. Už si tam ve škole zvykl na kamarády, dneska například nechtěl jít na tu PPP protože říkal, že zamešká a nestihne dělat na Prvouce …nevím, tvořili něco, nějak to nazval, v tom fofru ráno mi to nějak vypadlo.Ale vysvětlila jsem mu , že jsme objednaní a že tam musíme..Navíc, on by podvědomě věděl, že pokud něco nezvládá, tak jde se vrátit zpátky, vlastně se pak snažit nemusí… on je takový. U všeho si najde moc variant proč to či ono dělat a nebo ne! Není hloupý a proto návrat zpět je špatná volba.No paní učitelka zřejmě čte naše líbezgrífky….tak nějak silně mi to říká intuice, je mi jí líto, ale co se dá dělat.Asi to nebude příjemný pocit, jenže kdo se ptá jestli pro toho kluka je to příjemné? Nerada bych někomu ublížila, ale tohle je zapeklitá situace. třídní mi řekla, že když nemá žádné vyjádření z PPP nemůže nijak přistupovat, že bych ho musela dát na specializovanou dys školu a to oni nejsou.. Na PPP mi zase řekli , že na vyjádření je brzy.. tak co mám dělat.Jsem z toho na prášky. fakt.Myslela jsem si, že pak by jsme to měli jednodušší i s klasifikací…ale paní uča mi stejně dneska řekla, že když nebude na konci roku umět číst, že ho stejně dál nepustí.. tak na co tady lítám jako idiot?
Aguska
ja mela dnes ve tride na dve hodky pani z PPP…a myslela jsem ze ji vyhodim z okna….no nic….to necham na priste….me jeste cekaji tridni schuzky
Brmbulka
na vraceni do skoly uz je dost pozde …sice podle zakona to muzes udelat do konce ledna….ale ale ale….ja osobne bych ho dala na jinou skolu….i s tim ze bych ho na pul roku vratila k jeho milovane ucitelce do skolky aby se klidnil….vyridila odklad….a na te jine skole by zacal nanovo a s cistym stitem….do te doby muzes projit vice PPP…prichystat ho na skolu….projit spoustu skol a zapisu…a skolu vybrat…….ja vim….chodis do prace…..ale v zadnem pripade ho nenechavej na te skole…vypada to ze mu ta trumpeta udelala spatne jmeno….dej si ted praci s vyberem ucitelky a skoly…a dej ho znovu do prvni tridy….ten rok jako kdyz najde
Brmbulka
Bože můj, to je snad zlý sen. Snad prošel zápisem,kde určitě figurovala i „jeho““paní učitelka“, pokud by nebyl zralý na školu, určitě by upozorňovaly i p.uč. ve školce, byl by doporučený odklad…..opravdu nechápu. Samozřejmě syna neznáme, takže jsou to tu všeobecné rady, ale já to vidím pořád stejně – jiná škola, jiná PPP.
Co je to za krasavici z PPP, když neví, že vrácením do školky tomu klukovi šíleně ublíží, nabourá to jeho společenské postavení a taky mám pocit, že tato nechvalná procedura by měla proběhnout do prosince. Ale to nevím jistě. Prostě případnou nezralost měli odhalit už při zápisu, ne to zjišťovat najednou teď.
A pokud by se ke mě chovala tak, jak se chová, taky zavřu Slabikář a vykašlu se na ni:o) (zlehčuju, ale snažím se chápat jeho chování).
Zase chvátám a mám tam překlepy… / že neumí přijmout roli žáka!/
Aguska
Ahojky… tak jsem teď dorazila z PPP. Paní magistra mi oznámila, abych zvážila toho kluka dát zpátky do školky, protože paní učitelku neposlouchá, nerespektuje, otáčí se do lavice za sebou…když přečte to co mu zadá třídní, tak zavře knížku a kouká se po třídě…a že takhle to nejde, protože neumí to co ostatní děti a že neumí přijmout rilo žáka. Tak a co teď . Jsem zralá si jít vzít Lexaurin!!!!!!!!!!! Jsem proti. Jde o to ulevit učitelce nebo pomoci klukovi? Já čekala že mi tedy pomůžou… no nic.
Aguska
davani poznamek je znamka toho ze to ucitel nezvlada…