Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Jak nejlíp vysvětlit dělení
Ahoj holky, zas píšu o pomoc. Maminu uprosili na doučování dvou holčin – s malou jí radím já, ale na starší jsem krátká.
Je to dvanáctiletá slečna, která nijak zvlášť neprospívá, rodiče jí přehodili na školu která jí pravděpodobně připravila o veškerou motivaci a plácá se v tom ještě víc než dřív. Momentální kámen úrazu je prý dělení dvoumístným číslem – neporadí si s příkladem třeba 121:11, odpověď na 90:10 je 900. Jakým způsobem se jí dá pomoct aby pochopila??
Předem díky.
jj…..ale tam slo o postup(uznavam spravny vysledek je dulezity:):)…ale ja chtela v rychlosti vysvetlit postup….omlouvam se
ale zaklad a postup je…umet malou nasobilku…zaokrouhlovani a odhad…O TOHLE MI SLO:)
pisu si velkou petku:)
Brmbulko, ajka nejspíše myslí ten první příklad – nahoře –
369 : 42
ajko…muzes byt konkretni?
brmbulko, vzdyt to mas blbe, taky to neumis.
ajka
Ahoj, sice to do dělení moc nepatří, ale když jsme byli s bráchama na základce a nešla nám matika, tak nás to doma naši učili podle peněz. Máš deset korun a nanuk stojí tři, kolik ti zbyde nebo kolik si jich za desetikorunu můžeš koupit atd. Pak nám to šlo všechno lépe.
Já se sice nezaplétám, ale krátký je prostě lepší.
Pavlinko…kdyby nektere deti…ale ja nevim jak ty…ale ja se to na ZS ucila rovnou s kratkym…a proste ten dlouhy…do toho se zapletam i ja:)
No, já jsem se špatně vyjádřila, samozřejmě že jde o ocásek krátký nebo dlouhý, já jsem taky učila rovnou krátký, protože někteří jsou schopní se do toho pořádně zaplétat….
Ten posudek mi do vzkazů můžete klidně poslat, mrknu na to, pokud by to mohlo pomoct. Pokud by to nevešlo do OV,písněte, domluvíme se mailem.
Myslím, že ta kalkulačka by v určitém stádiu taky byla řešení. Mám zkušenosti s dyskalkuliky, takže můžu říct, že je to záhul a chce to jít opravdu velmi důsledně přes smyslové chápání od začátků.
Díky. Musím požádat její rodiče, snad na to přistoupí.
EWA
Díky. Musím požádat její rodiče, snad na to přistoupí.
EWA