Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Já su....
Ahoj a dobrý večer Vám všem,
omlouvám se předem za hrubá či nespisovná slůvka, všichni, kdo mě znají, vědí, že je to u mě neobvyklé a tak mi snad dnes prominete…..
Já su nasraná!
Upřímně a od srdce – jsem vytočená do bezvědomí, kdybych se ocitla v kresleném filmu, měla bych ten “přetlak“ namalovaný, šla by mi pára z uší, z nosu i z úst…
Blíže – moje dítko je gymnáziu a už před časem jsem tady vyjádřila svůj nesouhlas a jakési “překvapení“ nad výukou biologie. Děti nesmějí používat učebnici, jen výpisky z vyučování (tedy – sešit), vyučující je “nestandardní“ (dětem nadává, uráží je, ponižuje atd.) a klasifikaci si sama posunula na hranici nemožného – tzn. jedničku nemá nikdo.
Vzhledem k tomu, že můj syn nechtěl, abych to řešila (měla jsem v úmyslu jít do školy), udělala jsem to, že jsem kontaktovala pouze třídního profesora – bez synova vědomí – a výsledek jednání byl, že všechny podklady k výuce biologie budou dostupné na internetu.
A dnes se psal test.
Některé otázky byly z uvedených podkladů a některé ne.
To, co nebylo uvedeno v podkladech, samozřejmě nevěděl (ani nemohl, odkud asi?).
Zřejmě bych měla přiblížit i obsah testů. Jedná se o probíranou látku a tou je “hmyz“. Děti podle obrázků mají rozeznat 195 druhů hmyzu!!! A to mluvím o druhém ročníku gymplu, není řeč o vysoké škole či o nějaké specializaci (jako že by studoval nějakou odbornou školu).
Jsem z toho “na švestku“.
Nepřipadá mi to normální.
Za 14 dnů budou probírat jinou látku a čeká ho totéž v bledě modrém….
Máte-li někdo stejnou či podobnou zkušenost, budu ráda za “usměrnění“…. třeba se mýlím…. a třeba jsem “mimo“….
Zajímá mě Váš názor (jako nezúčastněných lidiček).
Padmé, díky za čerstvé zprávy. Držím palce i nadále, ať se s tou “jinou“ paní učitelkou nakonec nějak rozumně domluvíte, i když to teda bude nadlidský úkol 🙁 Vždycky záleží na učiteli, jaký bude mít dítě jednou vztah k tomu předmětu a myslím, že biologii už jim zhnusila opravdu až až a to je velká škoda.
Jinak jsem napsala moc málo na to, abysme se správně pochopily – Tvůj syn na gymnázium 100% patří a vůbec jsem o tom nepochybovala a jestli to bylo i jeho přání, tak nebylo co řešit. Vím, že má dobré výsledky a je šikovný, k tomu je to ještě správný kluk. Ten budoucí dotaz “Dát či nedat dítě na gymnázium“ se bude týkat mé dcery, od které okolí očekává, že jednou na gymnázium půjde…ona nechce a já zrovna taky ne, ale bojím se, že úroveň ZŠ na druhém stupni je díky odchodu dětí na gymnázia dost bídná 🙁 Ale ještě je dost času, abych pozjišťovala, jaké jsou možnosti.
Padmé, od začátku diskusi sleduju, i když se nevyjadřuju…
Ale teď mi to nedá 🙂
Mám z tvého psaní dojem, že třídní je schopný se za to postavit s váma a to je moc dobře, že v něm děti mají oporu a pochopení.
Doufám, že bude profesorka dodržovat aspoň to minimum, co jste dohodli, myslím si, že je to pořád ještě málo. Asi si neuvědomuje, že je ve třídě “malých“ dětí a ne u těch, co budou z bioly maturovat…
Tento její přístup je podle mě naprosto demotivující, než by děti podporovala, tak je sráží. Aspoň tak to na mě působí.
Držím pěsti a kdyžtak zas někdy pak napiš, jak se to vyvíjí dál…
tak jsem zvědavá jak se to bude vyvíjet dál a jestli tohle vše pomůže…snad ano moc bych to těm děem přála..v každém případě dej exho jak to probíhá a jak to zvládáte..
Ahoj Petro, ahoj Peťko, díky za Vaše písmenka,
já se přiznám, že jsem jakoby “nejvíc“ ráda za to, že jsme za ní šli hromadně, že nás byl hlouček rodičů. Nechtěla jsem za ní jít sama – s ohledem na následnou reakci na syna. Takhle to proběhlo nenásilně a v rámci jedné třídy.
Snad to pomůůůůže….
Padmé, to je moc dobře! Už jen to, že studijní materiály budou dostupné, je krok kupředu!
Teď jen, aby učitelka vše dodržela a uvědomila si, že neučí vysokoškoláky, ale v podstatě ještě “malé“ děti!
Padmé, dobře, že jste se ozvali. Jak moc to pomůže, ukáže až čas, ale už teď je to aspoň dílčí úspěch 😉 Tak pak dej vědět, jak tahle dohoda funguje v praxi.
Ahoj Berulinko, děkuju za Tvoje řádečky.
A to víš, že dám vědět… zase se ozvu…
ahoj Padmé,vyhlížím tu,kdy se ozveš a konečně vidím :-)..jsem ráda,že ti potvrdil i učitelky kolega,že je uč.jiná-prostě divná..a že jste se vy rodiče sebrali a šli za ní do třídy je moc dobře,i to,že jste se domluvili co a jak bude..moc,moc držím pěsti,aby se situace hlavně u dětí uklidnila a uč.dodržela,co s vámi domluvila..průběžně nás informuj 🙂
Ahoj a pěkný večer Vám všem,
jsem doma po třídních schůzkách, v hlavě mi to šrotuje, probrali jsme všechno možný, bylo to dost dlouhé a celkem náročné.
Třídní profesor byl báječný. Dal mi za pravdu v tom, že pí-uč je “jiná“. On sám ji popsal, že je “strohá, odměřená, náročná a přísná“. A to přesně sedí.
Ostatní rodiče se přidali (drtivá většina) a společně jsme byli za vyučující u ní v její třídě.
Domluvili jsme se na některých věcech – upozorní během výkladu, co si mají zapisovat – vždy dětem řekne “pište si“, aby věděly, co se po nich příště bude vyžadovat.
Domluvili jsme se, že probíraná látka bude na netu dostupná.
Testy se budou psát 1x za 14 dnů pravidelně a takto to máme dětem říct.
Jinak – dozvěděla jsem se, že se tímto způsobem chová ke všem dětem i v jiných třídách – prostě “je taková“.
Sama jsem zvědavá na to, jak se to bude ve skutečnosti vyvíjet dál…
Právě proto mi nejde do hlavy, proč jim učitelka dokonce i nadává!
Chtělo by to třeba zjistit, jak jsou na tom jiné její třídy. Jestli učila někdy takto “mladé“ děti, nebo zda učí spíš starší a letos dostala třídu náctiletých. Její požadavky jsou prostě přehnané, neumím si např. představit, jak se učím tolik hmyzu!
Nicméně snad se to na schůzkách vyřeší, protože prodlužovat takové dusno není vůbec dobré.