Prostředí pro Vaši prezentaci na internetu

Rubrika: PC a internet, VD tipy

Jak už bylo zmíněno v úvodní části 3 kroky k podnikání po internetu, úspěch záleží na mnoha faktorech pro výběr prostředí pro vaši prezentaci na internetu. Znalostech, zkušenostech a finančních prostředcích.

Osobní prezentace
Je nejjednodušší formou prezentace, jak se zviditelnit na internetu. Pokud nejste programátorsky zruční, je zde možnost využít přednastavených šablon firem provozujících webové servery. V tomto případě je zbytečné platit za tvorbu webových stránek. Naopak je vhodné dát možnost procvičit si svůj programátorký um programátorovi, který se chce ve své branži prosadit.
Jednou z možností je prezentace pomocí blogu – deníku, který je charakteristický zápisky vlastníka – bloggera, které jsou řazeny nejčastěji od nejnovějšího zápisku po nejstarší. Běžná je zde možnost vkládat komentáře k jednotlivým zápiskům ať už stálými, nebo náhodnými čtenáři blogu.
Druhou možností je prezentace osobních stránek formou informativní (v textu uveďte podstatné informace, které jsou pro návštěvníky stránek důležité) bez možnosti vkládání komentářů. Tato forma prezentace může mít částečně i podobu firemní prezentace. V obou případech lze provozovat osobní prezentaci na vlastní doméně.

Firemní prezentace
Má být přínosem pro firmu. Opět můžeme vytvořit firemní prezentaci sami, nebo využít nabídky programátora, nebo využít firem s již přednastavenými webovými stránkami. I v tomto případě máme na výběr z nabídky šablon, obvykle tématicky řazených dle druhu profese.
Samozřejmostí je provoz webových stránek firemní prezentace na vlastní doméně, stránky musí reprezentovat firmu a návštěvník stránek si musí zafixovat název dané firmy. Z tohoto důvodu by měl být i název firmy několikrát uveden v textu webových stránek, text by měl zaujmout a nabídnout něco víc než nabízí konkurence. Zároveň by měl být text částečně optimalizován pro vyhledávače stránek.  Chcete-li být opravdu nepřehlédnutelní a mít úspěšný text na svých webových stránkách, oslovte copywritera, který vám s obsahovou náplní webových stránek pomůže. Je to investice, která se vyplatí.

Internetový obchod
Tady se už nejedná pouze o prezentaci firmy, ale především o prodej výrobků či služeb za účelem zisku. Na výběru prostředí pro provoz internetového obchodu se podílí dva hlavní prvky, začínáme-li s internetovým obchodem, nebo již provozujeme internetový obchod.
Začínáme-li, stačí využít administračního rozhraní poskytovatelů nabízejících provoz e-shopu.
Máme-li internetový obchod a plánujeme-li jeho rozšíření, zároveň nám již nevyhovuje aktuální možnost nastavení parametrů administračního rozhraní daného poskytovatele serveru, můžeme se rozhodovat mezi dvěmi kroky. Buď si najdeme nového poskytovatele pro provoz e-shopu s možností nastavení parametrů, které nám budou vyhovovat a budou pro námi provozovaný internetový obchod plně dostačující, nebo využijeme možnosti programátora a necháme si vytvořit e-shop na míru, dle námi zadaných požadavků.
Samozřejmostí je zde v obou případech provozování internetového obchodu na vlastní doméně, jednoduchá obsluha administračního rozhraní, možnost optimalizace e-shopu pro vyhledávače, mít poutavý text a něco navíc, co nemá konkurence.

A teď se Vás ještě zeptám, které téma byste rády více rozebraly osobní prezentaci, firemní prezentaci nebo internetový obchod ?

Příště se dozvíte něco málo z obsahové náplně webové prezentace.
www.e-drobkova.cz

Napsal/a: Emilie Drobková

Toto taky stojí za přečtení!

Kam s dětmi za lyžováním? V italském středisku Passo Tonale děti milují!

Italové děti milují, to je obecně známo. A udělají pro ně první poslední. Lyžařské středisko Passo Tonale vás o

Čtu dál →
Jak dětem ulevit od ucpaného nosu

Jak dětem jednoduše ulevíte od ucpaného nosu

Milé maminky, jsou Vaše děti často nachlazené? Teče jim z nosu, v noci mají ucpaný nos a těžce se jim dýchá? Pomozte

Čtu dál →

Môžem dať dieťatku jesť hocičo?

Môžem dať dieťatku pribináčika? Alebo zákusok? Alebo kupovanú nočnú kašu? V mamičkovských internetových skupinách sa pravidelne objavujú otázky, či to alebo

Čtu dál →

Co na to říkáte?

Vaši e-mailovou adresu si necháme pro sebe.

Sdílet
Sdílet
TOPlist