Cvičení pro pružnou postavu

Rubrika: Kulturní a literární tipy

Časově nenáročný program
15 minut denně se strečinkem
Během času ztrácí tělo pružnost, záda tuhnou a hrbí se vlivem každodenního sedavého zaměstnání…


Autorka bohatě ilustrované knihy představuje úspěšný a vyzkoušený program patnáctiminutových cvičení na každý den po šest dní v týdnu, rozvržený na dobu jednoho měsíce. Program, založený na strečinku, je zvlášť zaměřen proti deformacím a tuhnutí svalů oblasti zad a bolestem páteře, pomáhá však také k udržování ohebnosti svalů, zlepšuje funkci svalů dýchacího ústrojí a přispívá k udržování tělesné kondice a dobré postavy. Jeho výhodou je, že cvičení lze provádět v domácím prostředí, knihu však využijí k doplňkovému domácímu cvičení i ti, kdo navštěvují fitcentra.
Kniha poslouží všem, kdo si chtějí s minimálním časovým zatížením zachovat dobrou fyzickou kondici a tělesný vzhled a oddálit účinky stárnutí.
Lydie Raisin, profesorka tělesné výchovy, má dlouholeté zkušenosti ve výuce a vedení kurzů kondičního cvičení, je autorkou mnoha pohybových programů tělesného rozvoje a úspěšných publikací na téma udržování tělesné kondice. V Portálu vyšla její úspěšná kniha 120 cvičení pro dobrou postavu (2005, 2006).

autor: Raisin Lydie
nakladatel: PORTÁL, s.r.o.
rok vydání: 2007
rozsah: 160 stran
vazba: brožovaná
ISBN: 978-80-7367-068-9

Právě vychází v nakladatelství Portál, objednat si ji můžete ZDE

Napsal/a: redakce (Jarmila)

Toto taky stojí za přečtení!

Venkovní únikové hry Hunter Games: objevte parádní zábavu

Baví vás klasické únikovky? Vzrušující příběhy a plnění úkolů? Přemýšlíte, kde se dá zažít ta nejlepší úniková hra v

Čtu dál →

Jak strávit víkend s dětmi v Praze?

Praha je tak kouzelné místo nejen díky své stovce věží nebo památek, ale také proto, že je zde nekonečné

Čtu dál →

Spoření pro děti: jaké máte možnosti?

S novým přírůstkem do rodiny je čas začít myslet na budoucnost. Chcete-li svým ratolestem zajistit lepší start do života, neměli

Čtu dál →

Co na to říkáte?

Vaši e-mailovou adresu si necháme pro sebe.

Sdílet
Sdílet
TOPlist