Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Šizení v obchodě???
Nedá mi to a chci vám popsat, co se mi stalo v obchodě, kam moc často nechodím, třeba mi to objasníte.
Asi před týdnem jsem brala v jednom obchodě pár věcí asi za 60 Sk a platila přes stovku. Tak jsem se podívala na lísteček a paní mi namarkovala místo šesti rohlíků 23. Upozornila jsem ji na chybu, omluvila se mi a peníze vrátila. Včera jsem zase zašla do toho obchodu, stála jsem před pokladnou a slyším nějakou paní, jak se ohrazuje, že nemá 24 rohlíků ale sedm. V pokladně seděla ta stejná prodavačka. Tak přemýšlím, co měla v úmyslu. Může si tím pokrýt nějaké denní manko (zachytila jsem pár slov mezi prodavačkami, které vedle dělaly kasu)?
A jak se šidí u Vás?:-)
Také dokážu pochopit když se někdo přeťukne nebo se splete, nejsme roboti :-), ale na druhou stranu pokud se někdo plete opakovaně už bych v tom viděla úmysl okrást zákazníka. Mě se stalo, že mi v nákupu udělala slečna pokladní 3 chyby ve svůj prospěch a když jsem ji na to upozornila, věc sice napravila, ale byla tak vystresovaná, že mi pak vracela peníze místo na 1000,- tak na 2000,-. Byla tam nová a ještě to bylo v předvánočním maratonu.
Tak já se setkala také s různými cenami – opakovaně v drogerii u nás. Jednou jsem si všimla, když jsem se ohradila, pokladní prohlásila, že toho mají moc a není přemarkováno. Ale mě jako zákazníka to nezajímá, ne? Když jdu pro určitou věc za dobrou cenou, i 5,-Kč mě nakrkne.
A taky v supermarketu se mi stalo, že jsem kupovala kuřecí v akci, ale namarkováno jsem měla normálně… zjistila jsem to až doma, zpět se mi nechtělo. Od té doby také koukám na paragon (když se to se synem “dá“).
No, přijde mi divné, že by se překlepla, přece jenom šestka je jinde než dvojka a trojka. Spíš mě napadlo, že to chtěla vystornovat později do vlastní kapsy. Akorát je tak blbá, že to dělá u malého nákupu. Mít nákup za osm stovek, tak to asi přehlídnu a nepůjdu se s ní dohadovat, že jsem nebrala 20 rohlíků.
Jo, dvojí ceny mě taky štvou. Zrovna nedávno jsem si nesla domů velkou nugetu s tím, jak jsem ji výhodně nakoupila. Doma jsem zjistila, že jsem za ni zaplatila asi o dvacku víc.
My jezdíme jednou týdně do supermarketu.
Manža už mě naučil (od mého těhu až do mého opětovného návratu do práce jezdil na nákupy sám – s lístečkem ode mě), že jakmile projdeme pokladnou, projedem paragon. Mám pocit, že jednou manža řešil, že nám čehosi započítali víc kousků, než jsme měli ve vozíku. Myslím, že jsme to vyreklamovali bez problémů. Zjistit to až doma – to by byl problém.
Jinak teda mám spíš dobré zkušenosti.
To spíš v restauračních zařízeních kontroluji. Ale taky už dlouho bez problémů….
Tak to mě jako pokladní štvala taky. Na regálech ceny jiné než na kase. A my to pěkně odskákali. Co na tom, že to má někdo na starosti. Naučila jsem se, že lepší je si to opravit sama, než bych se toho dočkala.
S tím, že je jiná cena na regálu a jiná pak na pokladním lístku se občas setkávám a docela mě to nakrkne – bohužel to většinou zjistím až doma, jelikož při větším nákupu a frontě za mnou není šance sledovat každou položku, kterou pokladní markuje.
Ale to je asi spíš problém supermarketů. U nás “na dědince“ máme soukromníčka, úslužný (úlisný 🙂 ), ochota sama, všechno má, všechno sežene…. ale ejhle, občas si připočte tu korunu, tu padesátník…. v konečné částce to nepoznáš a on má něco do kapsičky.
Takže k němu chodím, jen když musím 🙂
Taky dokážu pochopit, že se někdo přeťukne…
U nás je zase zvykem, že na regálu je jiná cena než potom namarkují. Není to doslova šizení, ale člověk je pak nemile překvapený. A hodně lidí nakupuje pouze to, co je ve slevě.
Ahoj, její denní manko se nepokryje. Všechny kasy fungují tak, že co je namarkované musí odevzdat. A že by to pak odečetla s kasy? Pokud to není nějaká vedoucí, která by si sama sobě dělala kontrolu a tak možná šidila? Ale to je v člověku a ne v systému. Normální storno hlavně ve větších supermarketech musí být podepsaná a dělá se to přes kód nebo klíč, který zná většinou vedoucí pokladních nebo vedoucí či zástupce prodejny.
Proč to vím? Jsem vedoucí pokladní na mateřské.
I když nepříjemné a šidící pokladní jsem také zažila, ale většinou jsme se sní rozloučily. Ale to šidili tak, že špatně vraceli do větší částky. Měli třeba vydat 856,- a dali 656,-. Když si toho zákazník nevšiml, dala to do kapsy. Ale na to jsou zase kamery a chování takové pokladní je natočené.
Já sama jsem také měla někdy dny blbec. Ale to se mi třeba stalo, že jsem nechtíc zavadila o číslici vedle. Takže místo 3 jsem klepla 23. Ale jsem také jen člověk. Většinou jsem si toho, ale všimla sama a hned opravila a omluvila se.
Ale i já jsem se setkala se šizením. A to většinou v obchodě, kde často nechodím a lidi tam neznám. Nebo v malém obchodě. Ale jak říkám, to je o lidech.
Sončo, u nás v Delvitě jsem na tohle loni taky 2x narazila…tenkrát mě taky napadlo, že to nemůže být náhoda!
Nedá mi to a chci vám popsat, co se mi stalo v obchodě, kam moc často nechodím, třeba mi to objasníte.
Asi před týdnem jsem brala v jednom obchodě pár věcí asi za 60 Sk a platila přes stovku. Tak jsem se podívala na lísteček a paní mi namarkovala místo šesti rohlíků 23. Upozornila jsem ji na chybu, omluvila se mi a peníze vrátila. Včera jsem zase zašla do toho obchodu, stála jsem před pokladnou a slyším nějakou paní, jak se ohrazuje, že nemá 24 rohlíků ale sedm. V pokladně seděla ta stejná prodavačka. Tak přemýšlím, co měla v úmyslu. Může si tím pokrýt nějaké denní manko (zachytila jsem pár slov mezi prodavačkami, které vedle dělaly kasu)?
A jak se šidí u Vás?:-)