Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Šizení v obchodě???
Nedá mi to a chci vám popsat, co se mi stalo v obchodě, kam moc často nechodím, třeba mi to objasníte.
Asi před týdnem jsem brala v jednom obchodě pár věcí asi za 60 Sk a platila přes stovku. Tak jsem se podívala na lísteček a paní mi namarkovala místo šesti rohlíků 23. Upozornila jsem ji na chybu, omluvila se mi a peníze vrátila. Včera jsem zase zašla do toho obchodu, stála jsem před pokladnou a slyším nějakou paní, jak se ohrazuje, že nemá 24 rohlíků ale sedm. V pokladně seděla ta stejná prodavačka. Tak přemýšlím, co měla v úmyslu. Může si tím pokrýt nějaké denní manko (zachytila jsem pár slov mezi prodavačkami, které vedle dělaly kasu)?
A jak se šidí u Vás?:-)
Bělásku, nadáváš nesprávným lidem. A taky nečteš co zde jiní napsali.
Ta pokladní za to nemůže. To je jako by jsi nadával svému zubaři, že nemáš vyčištěné zuby.
Příště bych radila zavolat si vedoucí nebo zástupkyní. Ta příslušnou pracovnici může napomenout a krátit plat.
Pokladní si pomyslí něco o něčem, protože i když to řekne nikdo ji neposlouchá. Ona se stará o kasu a ne o ceny pod zbožím a příslušná pracovnice ji pošle do …
Ona se jí nezodpovídá.
A výsledek – zase přišel ten, co mu někdo šlápnul na nohu a tak se musí někde vyřvat. A nikdo nic neopraví.
Podpis Bělásek
Buď je to chyba v přístroji,nebo pokladní pravidelně okrádá zákazníky,což není nic nového !Je třeba být neustále ve střehu a nákup si počítat na přibližnou cenu.Pokladní,když se splete a Vy nic nepoznáte,má vyděláno,pokud ji chytíte,tak zpravidla moc neriskuje,protože se vám omluví a vy většinou si již dál nejdete stěžovat.Rovněž je nutno si dávat pozor na prošlé zboží a na ceny pod uvedeným zbožím,které někdy neodpovídají ceně výrobku a vy se pak divíte,že např za čokoládu neplatíte 15 kč,ale 25 kč.Ten kdo má hodně peněz a plný košík to nepozná,ale ten co má nákup spočítán,protože má málo peněz to pozná a pokladní pak dostává kapky jak to že v regálu je jiná cena a to já dělám velice rád,protože nesnáším podvody páchané na občanech ani lajdáckost,že tam pracovnice prskne zboží a již se neobtěžuje tam dát správnou cenu.
TaHad to je o lidech. Někteří to dělají pro vlastní potěšení. Nebo kompenzuje to co ji lidé v obchodě ukradnou. Protože to co chybí platí prodavačky ze svého. Tak si třeba střádá, aby na to měla. To ji ovšem neomlouvá.
Zjistila jsem, že se jedna paní v našem obchodě “plete“ pravidelně. Je tam sice sama, odbíhá od pokladny k lahvím a k pultu s uzeninama, ale jestli neumí počítat, nemá tam co dělat. Dávám už si na ní pozor, spletla se při každičkém nákupu….. když se ozvu, omluví se, ale kolik lidiček si toho ani nevšimne a kolik korunek si takhle během dne nastřádá do kapsičky???? Už přemýšlím, jak jí to oplatit….. už mě nabaví ji neustále upozorňovat, že se spletla. Už zjistila, že si dávám bacha, tak při placení rychle zmačkala a zahodila účtenku…. požádala jsem jí, aby jí našla, že si všechny zakládám, nechala jsem jí v tom pěkně vymáchat….. při kontrole jsem zjistila, že si počítala opět o tři koruny víc…. mrcha – tohle už není náhoda. Budu chodit jinam, raději půjdu o kus dál, než se s ní neustále dohadovat.
Ajíku, máš pravdu. Taky se vrátím, že mi zapomněli něco napočítat. Jednou jsem byla mimo naše město a až doma jsem si všimla, že mám o 200 víc. Se řvoucím miminem mi to hned nedošlo. Až za dlouhých 14 dní jsem se zase dostala do toho města a hned pádila do obchodu. Měla jsem štěstí byla tam i ta prodavačka. Hne jsem ji hlásila, že mi před 14 dny vrátila moc a že nejsem místní a že ji to nesu. Měla slzy v očích, že to se jí ještě nestalo. Že si to uvědomuje, musela to tenkrát zaplatit. A ptala se odkud jsem a jak se jmenuji, že to si bude pamatovat navždy.
Prostě neokrádám ani v práci ani jako zákazník.
Danasi,umím si to předtsavit, taky jsem pracovala na kase s penězi, i když naštěstí ne v supermarketu (tam to musí být docela na bednu). Měniči jsou nejhorší, na to vážně dávat bacha, my vždy rozměnili maximálně jednou a zbytek už pak ne. Je to jejich taktika a opravdu dokážou pěkně zmást.
Ale na druhou stranu už se mi stalo, že mi pokladní zapomněla zkásnout jogurt – upozornila jsem ji a zaplatila. Ale vím, že je spousta lidí, kteří věc jen sbalí a mají to jako “bonus“ – to by mi svědomí zas nedalo.
Jsem pro poctivost na obou stranách :))
A další věc ze života:
Předpokládejme, že jste nová pokladní. Máte trému, jste vystresovaná. Bohužel někoho “okradete“ neúmyslně a ani si toho nevšimnete. Spočítají vám kasu. Řeknou dobrý. Ani se nedovíte, že jste měla třeba 200 navíc. A to si nechá supermarket. Nebo vám řeknou, chybí 500 a vy to pěkně doplatíte ze své kasy.
A když se objeví měniči, a připraví ji třeba o 5000, je to její chyba, ale bohužel.
A pokud na vás někdo sedí, může se s takové stát pěkná, protivná “semetrika“. A už tu máme okrádající personál.
Tím se nikoho nezastávám, jen píši situace ze života.
Já jednou kupovala v nějakém velkém martketu dětské punčocháče…při placení mi přišla cena naopak moc nízká. Když jsem koukla na lístek, byly tam jedny punčocháče za kačku. Řekla jsem to pokladní a ona na to jen: “Co mi vyjede, to zaplatíte“ a neřešila to.
Jinak s šizením jako takovým nemám moc zkušeností. Spíš jen ty různé ceny na regálu a na kase…
Cvrček
Ano, je zajímavé, že chyba na paragonu není nikdy ve prospěch zákazníka…:)