Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Stávka ve školách
Na úterý 4. prosince je hlášená stávka školských zařízení. V naší škole pravděpodobně stávka bude, školka se prý přizpůsobí, takže pokud se zavře škola, bude zavřená i mateřská škola. Jak takovou situaci řešíte a co si o tom myslíte??? Už víte, jestli právě ta vaše škola/školka zůstane 4.12. zavřená???
tak to prosim te az pujdes priste s milackem do parku(myslim tim tveho psa)…drz ho pekne zkratka(stale myslim tveho psa)…at veverce neprivodi trauma(tim myslim opravdu veverku:)
Veverky jsou pěkná zvířátka,mě se osobně líbí.Na veverku často letí v parku můj pes,musím ho trošku přibrzdit než je veverka na stromě !!
aha….tak asi nejsem zena:))…že by veverka?
Večer,to myslím milování s manželem,nebo s přítelem.Divím se kdyby učitelky také na to nemyslely,neboť někde jsem četl,že žena na to myslí pořád,ovšem osobně to nemohu posoudit,musel bych se zeptat nějaké upřímné kamarádky !!
jeee..belasku ty si to predstavujes jak hurvinek valku…nestaci umet plavat…musis mit skoleni a papir na to skoleni….a to nejsou moje vytvory ale tzv KANTORA DEDINSKEHO…pise to nejaky kantor z praxe…vice najdes tady
http://kantor.bloguje.cz/index.php
vo myslis tim myslenim na vecer?….ja totiz po vecerech chystam veci do skoly:)
Brmbulko neboj se, jsem velice odpovědný ,co se týká dětí při plavání a plavat také umím !( To nářečí co používáš je buď Ostravské,Slezské,nebo z Kladska ?)Rozhodně bych myslel na žáky a nemyslel na to ,co bude doma večer!
Belasku a mas na plavani trenera III. tridy?..Bo to se ted musi po tom co se v Blansku utopil zak
TOHLE JAKSI MLUVI ZA VŠE:)
Jak sem suploval u trpasliku
Kura Olina už ma naštěsti novy zub usazeny v hubě a tak mě v nejbližšich dňach němože potkať to, co sem vum nědavno naznačil. Už sem teho zažil v ustavě hodně, ale suplovani v prvni třidě se budu pamatovať nafurt. Jak sem se dozvěděl, že budu zastupovať jednu hodinu v prvni be, zaradoval sem se a řikal sem si, koněčně lehko zarobene prachy. Dam maluchum přečitať jakusi tu pohadku, napišu na tabulu par přikladku na spočitani a ja si mezitym možu listovať ve Světě motoru.
Ale ja, to sem se zas přepočital. Sotva sem vliz do třidy, už mě ti trpaslici začali chytať za ruky, skakali po mně a řvali jeden přes druheho, bo v životě v školce ani v tu tym ustavě něviděli chlopa. Vyzvidali, esli pry něsem enem převlečena kura Olina. Horko těžko sem jich zahnal zpatki do tych jejich laviček a židliček, kere něbyly o moc větši jak v chalupě od Barbi a Kena. Furt sem se tež němoh zvyknuť čumět se tak nizko dolu, bo na hřiby moc často něchodim (enem před vyplatu když neni co jineho do huby).
Položil sem Svět motoru na katedru a pravim, tuž děcka, cosi přečitame, ni? Ale po par minutach sem to vzdal. Někeři sice čitali lepši jak devaťaci, ale někeři něbyli schopni rozeznať A od B a eště se zadrhavali jak starosta ve futrach. Tak řikam, vite co? Buděme počitať, to umi každy prvňak. Jenomže to zas někeři byli schopni napočitať do tisica a někeři si něspočitali ani svoje dvě pazury, natož aby rozlišili, kera z nich je leva a kera prava.
Zamyslel sem se a přikazal sem jim, aby si vytahnuli pastelki, že buděme malovať slunko a zahradku. Tu začně vzadu vřiskať jakysi synek a slziska se rozstřikuju po cele třidě, že on pastelki něma, bo mu je kdosi musel z pytlika vytahnuť a odciziť. Tuž mu pravim, že to něvadi ať kresli tužku. Ale on začal vřiskať eště vic a vytahoval mobil, desetkrat dražši než mam ja, že musi volat mamě ať mu tužku přiveze, bo jak ju večer struhal, něchal ju doma na lince. Musel sem mu nakoněc pujčit moju prupisku, bo inač by bečel eště dněska. Kresleni ty prťuchy celkem bavilo, tak se pravim, že se konečně se cosi přečitum. Ale co, sotva otevřu prvni stranku, už vali dopředku taky kudrnaty synek a beči, že ho cosi žere v hlavě. Rozhrnu mu vlasiska a tolik vši sem něviděl ani ve valečnem filmu ze zajateckeho tabora. Tuž sem ho posadil na samotku za skřiňku a napisal mu do žakovske:„Vaš synek je zavšiveny – potřeboval by ostřihať a vykupať, mojimu kniračovi to raz pomohlo.“ Sotva sednu, začne bečet taka mala děvuška vpředku, že Cecil na ňu chlustnul. A fakt, taky chrchel se ji tahnul po rameňu. To už sem se nervnul, chytnul Cecila za ušiska a vtym on vum začal pyskovať, že je ma čtrnact dni po plastyce, bo ho před tym malem odnašal věter po cestě do školy, jak mu odstavaly, a že staly osumnact tisic. Tak to sem ho radši pustil, bo z moji vyplaty bych na jeho nove ušiska něnašetřil ani do olympiady v Praze. Cecil nakoněc utřel pochlustanu kamradku pijakem a bylo to vyřešene.
Hodina se pomaly chylila ku koňcu a dalši maluch se hlasi, že se mu chce čurat. Tuž mu pravim: „Však si chlop a chvilu vydržiš, ni?“ Cely jakysi skruceny přikyvnul. Měl sem pravdu, vydržel chvilu. Pak začal obhližat stolek pod dupu, slzy v očach a zpytal se, či može zaisť na hajzel aspoň pro hader a vytahoval z ligelitky nahradni trenky.
Zvoněni sem přivital jak Bilak spojence v osumašedesatem. Polovinu přestavki sem pak zabil utiranim pomočene podlahy a druhu polovinu vymahanim moji prupisky. Eště, že už sem potym šel, bo trpaslici se začinali převlikať do cvičebnich uboru a hadali, či su kere jarmilky.
Z nabídnutých předmětů beru :přírodovědu,tělocvik a plavání.Další předměty nechám jiným zájemkyním Tam -Tamu.Pavlínkav by mohla vzít matematiku,když je ta ekonomka.Karamela třeba hudebku,Lenous angličtinu,čtení Mimkys , pracovku Sonča a výtvarku Jarmuschka. A můžeš jet Brmbulko hledat peníze do Prahy na školní pomůcky.Doporučuji Ti vzít si s sebou samopal,protože po dobrém,tam asi moc nepořídíš !!Jinak si myslím,že s trpaslíky musí být veselo,často je potkávám ve městě na procházce !!
belasku…nachytsej se na prirodovedu…vytvarku..pracovku..plavani…matematiku..hudebku…telocvik…cteni psani…anglictinu …a na 30 vsetecnych trpasliku:)