Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Stávka ve školách
Na úterý 4. prosince je hlášená stávka školských zařízení. V naší škole pravděpodobně stávka bude, školka se prý přizpůsobí, takže pokud se zavře škola, bude zavřená i mateřská škola. Jak takovou situaci řešíte a co si o tom myslíte??? Už víte, jestli právě ta vaše škola/školka zůstane 4.12. zavřená???
Díky, mě to jen přišlo líto, protože jak píšeš, každá profese je třeba – a dobří učitelé zvlášť! – a ke každé je třeba přistupovat zodpovědně, aby byla vykonávána dobře.
Ájíku, my budeme na sebe nějak napojené, protože když jsem dneska četla nejnovější reakce pod touto diskuzí, chtěla jsem všem doporučit, aby se na to už vykašlali. Není hezké shazovat povolání jednoho nebo druhého, pamatujete na písničku z Pyšné princezny? Tam bylo vidět, že každá profese je důležitá a jeden člověk by se sám nedokázal postarat o všechny svoje potřeby. Bez učitelů bychom neuměli psát a číst, bez zdravotníků bychom pomřeli, bez řidičů bychom museli chodit pěšky a tak bychom mohli pokračovat. Nerozčilujte se navzájem a věnujte se čekáním na Vánoce.
Holky, no já nevím, nejsem učitelka, s intaraktivní tabulí taky pracovat neumím… 🙂 Jen nechápu, proč se do sebe navážíte. Osobně si vůbec nemyslím, že se učitelky flákají, hrají si, pracují málo nebo špatně, zrovna tak si něco takového nemyslím o zdravotních sestrách, prodavačkách, manažerkách, lékařkách… proč? Ono asi každá profese vypadá z pohledu toho druhého náramně jednoduše, ale jednoduchá není žádná z těch výše jmenovaných. Aby člověk svou práci dělal dobře, musí se připravovat, občas dělat přesčasy, vzdělávat se a učit se stále něco nového… Jsem teď na MD, ale i já v obchodě se musela učit nové programy, občas objednávat zboží, přebírat, zadávat do počítačů a zvládat návaly ne vždy příjemných zákazníků, sem tam do práce v sobotu, občas v práci od 8.00 do 20.00, někdy nebyl čas ani na svačinu a sedla jsem si snad jen 10min na kafe – někdy… za pultem to taky vypadá jednoduše, ale někdy to sranda nebyla. Dobře vím, proč tahle diskuse vznikla, jen už se to posunulo kousek jinam a myslím – osobně za sebe – že bych na třídu hyperaktivních dětiček fakt neměla.
Používat interaktivní tabuli můžeš jako promítačku, v podstatě jako takový daťák, nebo si tam můžeš tvořit opravdu interaktivní výukové hodiny. Věřím, že jako lepší promítačku ji děti používat zvládnou, ale v tom druhém případě nevím, nevím, to bych se fakt divila.
Podle smajlíků za větami myslím, že to Petka myslela spíš jako z legrace. Trochu mě spletla s tím „hraním si“, chvíli jsem uvažovala o vrácení výplaty. 🙂
jeste byste nam meli vyčíst ze predbihame v jidlne:)…no kvuli ceho si myslite ze jsem chtela byt ucitelkou?….
bělásku…..ale jen tak:)
Petko…..tomuhle vsemu se musim smat:)))…druhy stupen je druhy stupen…ale prijd a ukaz jak pracujes s interkativni tabuli s tertakama…takovy Filipek…podle neho se svetove strany urcuji podle veverky a zrojem svetla a tepla je na svete okno….a takovych ma sve tride tricet…reknes mu ukaz tam a ukaze ti jinam:))…..aaaaale co bych se furt obhajovala…kdyz nam zavidite tu dobu(ja delam denne 15 hodin…asi jsem neschopna)…pojdte mezi nas…uzivejte si nasich vyhod…“hrejte“ si denne s temi zlaticky…vysvetlujte donekonecna rodicum ze je treba na ne obcas dohlednout ze za ne to skola neudela…balte darecky po odpolednach jen aby byli rodice v den otevrenych dveri spokojeni ze jejich deti umi tak krasne veci…radujte se z tisicove odmeny vanocni jednou za rok…nikdo vam nebrani:)…ukazte nam neschopnym jak to umite lepe a rychleji a výše:)
Pavlinkav, já to nemyslela vůbec zle.
Je samozřejmé, že každý učitel nemusí být kamarád s interaktivní tabulí, PC apod…Každý má vlohy na něco jiného. Někdo se bez problémů naučí na 3 měsíce jazyk, jiný třeba za dvě hodiny zvládne program v PC apod..
Na interaktivní tabuli není dle mého názoru nic složitého a její ovládání opravdu zvládne skoro každý žák 2.st. Pokud se učitelka nechce schodit a tuto tabuli chce ve výuce používat, tak se její ovládání musí naučit taky.
Nic víc, nic míň.
No tak text by asi hodinu netrval, ale dají se s tím dělat docela kouzla, takže mě prostě tvá reakce dostala….
A jak vidím, každý to bere, dělá a vidí jinak…
Pavlinkav, asi je na místě vysvětlit, proč jsem reagovala ironicky. 🙂
Samozřejmě vím, co je interaktivní tabule. Vím také, že učitelé si s ní opravdu ( bez ironie ) hráli několik dní a pak jí slavnostně představili dětem. No a děti si s ní poradily intuitivně, bez dlouhého čtení návodu za jednu vyučovací hodinu. A poté děti radily učitelce, jak přenést text napsaný v PC na tabuli. 🙂
Docela se o tom diskutovalo na třídní schůzce, kde sama učitelka přiznala, že děti jsou v tomto opravdu o krok napřed. ( mluvím zde o dětech na 2.st.)