Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
NEŘÍZENÁ STŘELA
Dobrý den,chtěla bych se zeptat co s naší slečnou je jak neřízená střela,podle doktorů je abnormálně hyperaktivní dítě proti ní nula.Není zlá to ne ona děti miluje a taky je umí bránit,nechtěla bych chytit jednu její levačkou skolí i 12 letou sestřenici.v září nás čeká škola a učitelky ve školce už doslova kvetou nedává pozor leze po skříních ,no všude ale když jí vyzkouší zázrakem to umí.Nevíte jak jí udržet na místě?je i dlouhodobě těžce zdravotně nemocná což stou hypraktivytou nejde dohromady.Je drzá teda na cizí a oprejsklá a komediant hadr prý to vše pochytila po nemocnicích.TAK CO SNÍ POŘÍDIT SI SPORTOVNĚ NADANOU UČITELKU?
A mě zas zaujala ta školka – probíhá komunikace mezi vámi? V čem je ze strany MŠ problém?
Vzájemné obviňování ničemu nepomůže, jen ublíží jedné, druhé nebo oběma stranám
Slova Daniely nemusely být tak ošklivé, ale chci jen říct to, že není špatné dítě, které jak říkáte sedí na zadku a není špatné dítě, které je víc aktivní. Nemyslím, že byste tady měly říkat, co je lepší. Málo aktivní dítě je třeba povzbuzovat a hodně aktivní usměrňovat.
Hlavně nebreč a pokus se to vyřešit.
třicítko-každý má svůj názor-si to tak neber-jen nemůžeš tvrdit že všichni v tvém okolí jsou hloupí a nemají ve své práci co dělat a že tvá hyperaktivní dcerka za nic nemůže že je jen svá. Tohle chce vždy kompromis z obou stran-dotaz jsi napsala tak že si nevíš s dcerou rady a když Ti někdo napíše názor tak to popřeš.Pokud jsi chtěla poplácat po rameni-tak to tvou situaci přece neřeší.
A nebul:-)))))
Daniele víš pyšná jsi ty a doslova hnusná v tý školce jest bordel já chtěla pomoct a né slyšet že za vše můžu jen já a holka že je grázl není ted tu zvás akorád brečím tak teda dík za podporu
tricitka
Třicítko, jestli tedy ještě máš chuť komunikovat, mohu se zeptat jak ji donutíš, aby poslechla na slovo? Co následuje, když neposlechne? Můžeš svůj způsob přece doporučit ve školce…..
Každopádně chudáci všichni, kdo se s tou holkou dostanou do styku s úmyslem jí pomoct.
Myslím,že kdyby byla psycholožka nebo i ta učitelka špatná, tak nejsou na svých místech. Ostatní děti zvládají že? Tak nejsou zas tak špatné a nemají špatné taktiky(určitě vědí proč to dělají). Kde tedy je chyba? V dítěti samozřejmě. A nezvládne jí žádná,protože všichni z ní budou na větvi!
Pokud jí aspoň trochu nesrovná její PYŠNÁ matinka.
Daniela
Tricitko, tak to promiň, vyznělo to tak, že ve škole nestíhá, nějak jsem nepostřehla, že ještě chodí do školky.
třicítko-když Tě tak pěkně poslechne doma.tak proč je drzá na ostatní-proč jí nevysvětlíš aby poslouchala autoritu-jistě pak doma můžete probrat jestli se malé třeba nelíbilo jednání učitelky-že na to má třeba jiný názor-ale ctít člověka musí.Ona si musí uvědomit,že je dítě,které má poslouchat dospělé a né se na ně ofrkávat-pokud je učitelka neschopná a nechce s vámi řešit její chování nějakým kompromisem -potom prosím změňtě školku-ale dcerka má také svůj podíl.A psycholožek je snad v republice víc a všechny nemají přiblblé otázky-ve ¨svém zájmu navštivte i jinou-třeba vám poradí jak slečně vysvětlit jak se má chovat na veřejnosti-myslím to v dobrém-to že si jen tak nenechá něco líbit není moc dobré-mohla by ztratit hranici mezi dobrým a zlým.
A souhlasím že je lepší dítě aktivní než třeba příliš klidné-je s ním větší sranda.
Tak naposled sestřenici skolila to ano ale až po tom co sestřenice napadla jí to jsem nepsala já vím není to humorné to vím taky ,holka má hlavu v pořádku a vše umí co má ba naopak ví víc než její vrstevníci tetě neukázala karate proto aby jí ublížila ale aby teta měla radost z jejího učení takže žádná agrese tu není a není zaostalá to teda ne a i já sem naprosto v pořádku takže toho rači necháme .Poradíme si sami například změnou učitelky v MŠ.
Já to spíš vidím tak, že tricitka to bere s humorem spíš pro svou psychiku, aby se z toho nezbláznila. Ne, že jí nic neřekne nebo, že se směje s ní, spíš že domlouvá, ale pak za zavřenými dveřmi se zasměje, protože stres z tohohle by byl nejspíš na blázinec.
Řekla bych, že holka je chytrá (ne podle vyjadřování, ale reakce, jakože ji otázka připadne hloupá), možná se ve škole nudí a proto i zaostává s písmeny a tak + ta hyperaktivita. Možná se pletu, ale je fakt těžké posoudit, jak to opravdu je. S tím kroužkem jsem to myslela jako pozitivní motivaci. Třeba ji něco baví, ale i k cílu, který si vytýčí – třeba být něčím ať je to cokoliv, je dobré mít lepší známky a dávat pozor ve škole, aby se co nejvíc dozvěděla a měla snazší cestu k úspěchu. Nevím, ale znám malého kluka, na vše kašlal, byl přihlášený do fotbalu a známky se zlepšily. Ale chce to najít způsob, jak to dítěti vysvětlit a pořád připomínat, mít různé návrhy.