Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Upozornění na přístup internetového obchodu..
Dobrý den všem maminkám a tatínkům… chci vás pouze upozornit na přístup internetového obchodu http://www.sambaby.com/
V první řadě jsem si u nich udělala objednávku za cca 2tis Kč.. objednávka obsahovala 6položek z toho mě byly dodány pouze 2.. volala jsem tedy na číslo uvedené na faktuře a tam mi paní oznámila, že nemají dečku s hrošíkem,ale pouze s loďkou a oni neví, jestli je to problém..(ostatní položky byly někde zapomenuty..?)nicméně jistá paní slíbila, že druhou část objednávky mi pošlou hned a na jejich náklady… Přišlo to hned na druhý den..ovšem jak jinak, než s poštovným a balným.. takže já jsem za objednávku(přes 2tis) zaplatila 260kč poštovné a balné… Pokud se podobné záležitosti chcete vyvarovat, neobjednávejte zboží z téchto stránek.. v jiných obchodem se mi podobná záležitost ještě nestala..
To já objednávám z jakékoli stránky z netu, a jen u obchodu Lucinka mě vyvěsili na stránku neplatičů, protože jsem nepřevzala zboží.Byla jsem domluvena že zboží mi zašlou pozděj ale jaksi ne a poslali ho dřív.. Tak trošku jsme se neshodli. Jinak můžu doporučit: http://www.moje-pradlo.cz -tam mají krásné a hlavně levné punčochy pro mimča! Ty jsou v zimě nepostradatelné! ..a taky tam mají botky (žirafa-značka) ,jsou to výborné botky ,už mi jsme na nich vyrůstali, nechazí nožku a dost vydrží! 🙂
ctiradka: no, já to s tím kočárkem chápu…paní majitelka asi nemá děti..:-( a obchod si pořídila jen tak.. já jsem tím nechtěla nikoho moc odradit od nakupování v tom obchodě, ale jejich přístup je opravdu hrozný… ted vidím, že i v kamenném obchodě, což je snad ještě horší…:-) díky za příspěvěk… a hezký den..:-)
Kukačko, to se týká německého Quelle, ale stejně to prý vypadá, že se jen přesadili pánové na horních pozicích, jinak vše funguje pořád dál, ale přesně nevím.
U nás funguje stále stejně.
A máte pravdu, dnes mi přišla druhá část objednávky a poštovné jsem neplatila, což mě potěšilo. Nicméně manželova maminka čeká na zásilku od srpna a pořád nic, ani zpráva.

Darcy, já nemám zkušenost s eshopem Sambaby, ale mám zkušenost s firmou Sambaby obecně… ta firma je z našeho města, měla tady u nás kromě skladu taky dvě prodejny, jedna u hypermarketu, druhá v centru města.ta v centru byla v pohodě, příjemné prodavačky, ale “to“, co bylo v tom hypermarketovém, to bylo něco strašného. Neochota, člověk měl pocit, že je šíleně otravuje, když si chce něco koupit.. A co je bohužel typické (teda bylo… :-)) pro tyto obchody, že tam je tolik narvávo zbožím, že tam prostě jen těžko vejdete s kočárkem. Což já považuju za velmi hloupé, když je to obchod zaměřený na věci pro miminka a děti… No, jednou mi prodavačka hned u vchodu řkela, že se kočárkem tam NESMÍM, že si ho mám nechat venku před obhcodem (a to jsem neměla v plánu chodit po obchodě, protože to dost možné není, jenom jsem prostě šla k pultu u dveří a chtěla jsem silikonovou lžičku, ale ona mi to řekla hned, ještě, než jsem stohla pozdravit…, ale i kdybych chtěla chodit po obchodě, že…). No prostě jsem jí řekla, že mi v dnešní době přece nemůže přikázat nechat dítě venku bez dozoru a že naštěstí mám možnost volby a to zboží si koupím někde jinde… No, dost mě to vytočilo (já jsem na to háklivá, už se mi to ale stalo ve více obchodech, třeba i Chicco, že…abych zase nebyla nespravedlivá jenom k Sambaby), tenkrát jsem MAJITELCE napsala email s “připomínkou“, že když má obchod s věcmi pro děti, tak přece nejde, aby prodavačka zakázala vstup s kočárkem. Byla jsem teda docela zvědavá, co mi odpoví… No, odpověď byla, že se mi za prodavačku omlouvá, že mi ona prodavačka sama příště nabídne, že mi dítě pohlídá…. tak sjem si řekla, že paní vůbec nepochopila, co jsem jí chtěla říct…že prostě pokud obchod není k dětem “friendly“, tak tam už prostě nakoupit NEpůjdu (a to odradí více maminek) a koupím si věci, které potřebuji jinde…. Máme dneska všeho na výběr… takže já dělám “osvětu“ mezi svýma kámoškama… Na druhou stranu když jsem někde spokojená, taky kámoškám doporučím….
No, necelé tři roky po té už dvě prodejny ukončily provoz, máme tady ejnom ten jeden prodejní sklad“, tam sjem mimochodem byla dvakrát s kámoškou, která si tam nakupuje (abych jí pohlídala kočárek), nicméně já si u nich nakoupit opravdu nehodlám….
Ale abych tu nešířila nějakou paniku – Quelle stránky stále fungují a zásilková obchod asi taky.
Danielo, buď jak buď, Quelle prý před nedávnem zkrachovala. Píšou o tom v článku v novém Reflexu (obálka s “Ramštajny“).
Přeji hzeký den, bohužel jsem nikdy nepřemýšlela nad tím, kolik je vlastně poštovné, tudíž jsem to brala jako normální..ale máte pravdu, opravdu je 130KČ za poštu dost, když PPL stoji cca 100kč.. nicméně jsem vás chtěla pobavit ještě jednou.. 2.polovina objednávky přišla v pátek po druhé už bez poštovného..když jsem do obchodu volala, slíbili mi, že mi paní v pondlí zavolá a ta se na to vypkašlala, napsala jsem teda email a budu po nich vyžadovat vrácení peněz a s náhlady, které mi ted nastanou.. škoda jenom, že neznám až tak moc zákony..:-))))
Holky, občas dělám zmatky, ale nejsem úplně mimo. Mám tu dvě faktury z loňska, kde je dvakrát poštovné, objednávka byla jedna.
Ale to je jedno, v pondělí mi má dojít druhá část objednávky z počátku října, tak uvidím. Jestli je to tak, jak píšete, je to pro mě potěšující novinka.
Jinak balné jsem taky nikde neplatila. Jsou i obchody, které nechtějí platbu předem, jako třeba OIKOYMENH. U těch platím vždycky až po obdržení zboží, doklad bývá v balíku.
Danniello, musím ti stejně jako Kukačka oponovat.
U Quelle platíš poštovné jen jednou, dobře si prohlédni faktury. Je pravda, že to posílají na několikrát, ale poštovné vždy jen v prvním balíčku dané objednávky. Když mám objednávku nad 3 000, tak neplatím poštovné vůbec, i když mi jde teď už třetí balík z jedné objednávky. Nevadí mi to, jsem s kvalitou spokojená a nenakupuju tam nic, co potřebuju akutně…
Jinak abych nebyla úplně mimo mísu této diskuse – Darrcy, trošku se ti divím, že vůbec objednáváš v takovém obchodě, kde se platí tak velké poštovné – vždyť to i PPL je levnější… No a kdybych někde narazila na placení balného, tak od toho bych dala ruce pryč úplně. Nakupuju přes net hodně a kolikrát nakonec vyberu obchod i podle výše poštovného… Zatím jsem se teda nikde nespálila, tak doufám, že ani dlouho nespálím…
Kkukačko, platíš tam bohužel za každou dobírku. Když objednávku pěti věcí pošlou ve třech balících, zaplatíš 3x. Dá se tam zavolat a vyžádat si jednorázové zaslání, pak ti ale dojde za 3 měsíce půlka věcí, protože něco neměli předtím a něco zase už doprodali.
Zkrátka nechám se občas nalákat hezkými kvalitními a docela levnými věcmi, ale pak jsem vždycky naštvaná na dodávky.