Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Upozornění na přístup internetového obchodu..
Dobrý den všem maminkám a tatínkům… chci vás pouze upozornit na přístup internetového obchodu http://www.sambaby.com/
V první řadě jsem si u nich udělala objednávku za cca 2tis Kč.. objednávka obsahovala 6položek z toho mě byly dodány pouze 2.. volala jsem tedy na číslo uvedené na faktuře a tam mi paní oznámila, že nemají dečku s hrošíkem,ale pouze s loďkou a oni neví, jestli je to problém..(ostatní položky byly někde zapomenuty..?)nicméně jistá paní slíbila, že druhou část objednávky mi pošlou hned a na jejich náklady… Přišlo to hned na druhý den..ovšem jak jinak, než s poštovným a balným.. takže já jsem za objednávku(přes 2tis) zaplatila 260kč poštovné a balné… Pokud se podobné záležitosti chcete vyvarovat, neobjednávejte zboží z téchto stránek.. v jiných obchodem se mi podobná záležitost ještě nestala..
Danielo, ale u Quelle platíš poštovné jen jednou. To, že to trvá, je bohužel pravda.
Už jsem psala jinam, že mám špatnou zkušenost s dodáváním od Quelle. Věci chodí po jedné, převodem se platit nedá, takže samé dobírky. Např. v pondělí vyexpedovali jednu věc a v úterý další tři. To opravdu nechápu. Taky posílají kódy na slevy, jenže to nestačí ani na to poštovné. A člověk nikdy neví, jestli to pošlou zítra nebo za dva měsíce.
Naopak dobrá zkušenost u Drogerie Martina: dohodla jsem se kvůli poštovnému na sloučení dvou objednávek, oni na to zapomněli, ale poštovné mi odečetli a poslali zpět, protože to vzali jako nedopatření z jejich strany.

Tak mě se dnes stala pro mě nepochopitelná věc. Objednala jsem si triangl – platba na dobírku a dnes přišel, cpala jsem pošťačce peníze a ona že nic nechce, tak jsem čekala, že v balíčku bude nějaký papír s instrukcemi jak platit a taky nic. No, nakonec jsem jim napsala, že mi to dali zadarmo a že nechci krást, tak ať pošlou složenku nebo aspoň číslo účtu.
No, pokud to dojde na dobírku a já jsem to přebrala, tak se těžko něčeho dovolám…nevím, co z toho mají, když poštovné jde české poště a balné může dělat tak 30kč..??

Tohle dělá i neckermann i při objednávkách z katalogu, ale chtějí poštovné jen jednou a pak se odmlouvají a vymýšlí pro zákazníky odměnu za trpělivost, loni to byl kupon na 200 kč .. i tak mi to bylo na prd, protože já to zboží chtěla na vánoce, objednala ho včas a v únoru už mi je k prdu ..

Já přes internetové obchody nakupuju často, ale u mě nejhorší zkušenost byla s Vltavou. Též na etapy, přes celý půlrok.. škoda slov
tak to je síla.
A co takhle hodit to jak reklamaci,přece nemůžou z lidí tahat peníze,tím že zasílají 1 objednávku na etapy?
Dobrý den všem maminkám a tatínkům… chci vás pouze upozornit na přístup internetového obchodu http://www.sambaby.com/
V první řadě jsem si u nich udělala objednávku za cca 2tis Kč.. objednávka obsahovala 6položek z toho mě byly dodány pouze 2.. volala jsem tedy na číslo uvedené na faktuře a tam mi paní oznámila, že nemají dečku s hrošíkem,ale pouze s loďkou a oni neví, jestli je to problém..(ostatní položky byly někde zapomenuty..?)nicméně jistá paní slíbila, že druhou část objednávky mi pošlou hned a na jejich náklady… Přišlo to hned na druhý den..ovšem jak jinak, než s poštovným a balným.. takže já jsem za objednávku(přes 2tis) zaplatila 260kč poštovné a balné… Pokud se podobné záležitosti chcete vyvarovat, neobjednávejte zboží z téchto stránek.. v jiných obchodem se mi podobná záležitost ještě nestala..