Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Integrovaný žák
Dobrý den,
Prosím o radu. Můj syn má ve škole integraci z ČJ. Je někde stanoven rozsah zadávaných úkolů pro jednotlivé třídy ZŠ? Syn je ve druhé třídě, doplní doplňovačku (opakování učiva 2. třídy) a potom ještě musí tuto doplňovačku opsat. Protože je toto delší úkol, na konci již dělá chyby a bohužel dostane i špatnou známku, protože je toto bráno jako jeden úkol, takže paní učitelka nezohlední, že doplňovačku měl dobře a v celém úkolu měl jen 3 chyby v opisu. Nakonec dostane 2-3. Myslím si, že potom nemusí mít integraci. Integrace přece není jen o tom, že žák nepíše diktáty.
Marie
musi vas informovat JAK je uzpusobena klasifikace integraci….a vychovny poradce je jeden na 1. st. a druhy na 2. st…podle velikosti skol…zkusim se podivat zda ty schuzky jsou dany nejakou vyhlaskou…..ale u nas se z tech schuzek delaji zapisy v peti kopiich a jedna se vzdy dava rodicum…..
Brmbulko,
Já teda také koukám. Sice mám 2 děti, obě integrované, ale naše škola vůbec nepostupuje tak, jak popisujete. Schůzka s rodiči? vůbec neexistuje. Chodíme na ANP, tam je vede paní učitelka, která není jejich třídní. Výchovná poradkyně – myslela jste školní výchovnou poradkyni? Ptám se asi hloupě, ale vůbec takové věci v naší škole neprobíhají. S výchovnou poradkyní jsem se vůbec neviděla. Paní učitelky, které vyučují moje děti ANP potkávám, tak se informuji, ale škola nepostupuje tak, jak popisujete. Ano, individuální plán jsem si přečetla, podepsala a odevzdala. To vše při třídních schůzkách v říjnu. Od té doby jsem nebyla školou vyzvána ani kontaktována k dalším schůzkám. Mimochodem individuální plán-abych pravdu řekla, matně si pamatuji co tam bylo napsáno – kopii jsem neobdržela a když přečtete dva najednou, pak k tomu informace od učitelů z třídních schůzek…. máte takový guláš v hlavě, že si plno věcí uvědomíte až doma.
Již jsem se ptala v PPP na rozsah úkolů, co by integrované děti měly dělat. Bylo mi řečeno, že toto je v kompetenci pí. učitelky. Ta nám zase vysvětlila, že úkoly a klasifikace je přizpůsobena integraci. I když si toto nemyslím, tak se v podstatě nemůžu bránit.
Marie
Teda já koukám. Tak prvně….integrace z ČJ neznamená, že žák nepíše diktáty..píše, ale je zohledněn a to předem dohodnutými postupy, s kterými jsou obeznámeni i rodiče. Dělat doplňovačku a pak ji ještě psát je docela od paní učitelky divný úkol. Každý integrovaný žák má svůj individuální plán, který musí být aktualizován na začátku každého ročníku. V tom je napsáno, co vše musí žák splnit v rámci integrace. Dvakrát ročně by měla proběhnout schůzka s rodiči, dítětem i výchovnou poradkyní a rodiče i žák se písemně vyjadřují do zápisu s plněním a spokojeností integrace.
Dobrý den,
Prosím o radu. Můj syn má ve škole integraci z ČJ. Je někde stanoven rozsah zadávaných úkolů pro jednotlivé třídy ZŠ? Syn je ve druhé třídě, doplní doplňovačku (opakování učiva 2. třídy) a potom ještě musí tuto doplňovačku opsat. Protože je toto delší úkol, na konci již dělá chyby a bohužel dostane i špatnou známku, protože je toto bráno jako jeden úkol, takže paní učitelka nezohlední, že doplňovačku měl dobře a v celém úkolu měl jen 3 chyby v opisu. Nakonec dostane 2-3. Myslím si, že potom nemusí mít integraci. Integrace přece není jen o tom, že žák nepíše diktáty.
Marie