Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
reklamace přepravy ČP
Hezký den všem, chci se zeptat, zda má někdo zkušenost s tím, že převzal zásilku od ČP a po rozbalení zjistil, že je poškozená. Mně se to ještě nikdy nestalo a teď bohužel u dosta drahé věci – tiskárny je úplně rozbitý roh – na krabici byl taky trošku zmuchlaný, ale nepřišlo mi to nijak hrozné, nic jsem tedy nesepisovala, nehlásila 🙁 :-(.
Nevím jak teď postupovat dál, kopírku jsme zase zabalili zpátky se vším, co měla a zítra to zkusíme sepsat na poště. Máte někdo zkušenost, mám zároveň reklamovat u prodejce nebo jen přepravu? A má někdo vůbec zkušenost, že by ho pošta opravdu odškodnila, spíš jsem našla negativní zkušenosti. Bylo to posíláno jako křehké.
jenom odbočka-já když jsem tehdy reklamovala zboží u prodejce,ptala jsem se,proč tam nenapsali “křehké“.Bylo mi řečeno,že oni už jsou na podobné reklamace zvyklé a nemá cenu už to tam psát, protože ppl nebo pošta se k balíkům chovaj jak pras…a. Reklamací vyřizují pořád stejně (dost).Tak přeji pevné nervy!
jo bami, chápu, já jen píšu, že věřím, že i ppl a další zachází s balíky nepěkně, ale že tohle musel být opravdu extrém, já si nedokážu představit, jak moc bych s tím musela praštit, abych to dokázala takhle zničit i bez toho obalu.
Jinak mně jednání alzy taky překvapilo, odeslali nový balík (ne zrovna levný), jen na základě mých fotografií poškození a emailu, že jsem balík vrátila poště. Ještě jim ani nic nedorazilo zpět a já už mám druhou tiskárnu. Opravdu mi to přijde jako hodně solidní (až nadstandardně) jednání.
A jsem teda ráda.
Poštovné platili oni – alza, měla jsem to jen na faktuře – cenu zboží + náklady na přepravu – křehké není automaticky, musíš si za to (asi i dost) připlácet. Navíc zřejmě balík pojistili a ještě k tomu vážil 39kg, tak myslím, že tam bylo ještě i za nadrozměr, v tom už se nevyznám :-). Mně poštovné účtovali 77 Kč, proto jsem psala, že jsem byla v šoku, kolik za to zaplatili ve skutečnosti, jen aby to došlo v pořádku a stejně nic, ani se jim nedivím, že to podruhé neriskovali a poslali (určitě za méně) jé a koukám že ne PPL, ale Gies.
lien já to nezpochybňuji, já jen že jsem často viděla nešetrné zacházení i tou ppl a poslední dobou jsem s ní měla také problémy, ale to asi je všude…. a pak člověk musí řešit takovéhle nepříjemnosti, ale je fajn, že se k tomu takhle postavili…já jsem třeba vůbec netušila že to takhle jde,…a to křehké jsi si zadávala nebo to počítali oni…já jsem zase žila v domnění že jde taková ta klasika jednotné poštovné a balné…
zrovna mi došla barva do tiskárny také ji mám od alzy….
mě třeba ted neskutečně překvapilo…jak jsem psala s pc…a verdikt technika z alzy, že reklamace je neuznaná vysloveně to napsal do zprávy a že to pošlou na přání zákazníka do aceru….a ztráta dat at předpokládám….tak po 9 dnech mi přišla sms – oprava uznána, zboží k vyzvednutí, i s uchovanými daty to zůstalo…ale podle toho co říkali, jak se k tomu postavili to bylo marné( no a díky tomu jak to dopadlo a jak rychle to vnímám jako řízení shůry)
Bami ten balíček byl vzorně zabalený, taková ta opravdu tvrdá krabice – skoro bys to mohla použít jako skříňku, jak je tvrdá, obrovská vrstva polystyrenu a ještě bublinky. TAkže pokud by s tím někdo tak nějak nešetrně manipuloval, nic se tomu nemůže stát. To, co se stalo, že to rozrazilo jak ten polystyren, tak ještě tiskárnu, to musela být rána snad z pěti metrů hozené z výšky, takže prostě nějaká rozumná míra by tam měla být. Nehledě na to, že si dost přirazily za to, že to bylo posláno jako křehké, tak bych očekávala alespoň “normální“ manipulaci, ne toto.
tak mi dnes dorazil nový balík PPelkou (ani se nedivím), jen se alza zajímala, kde je ten jejich, tak volám na poštu a oni to UŽ!! dnes poslali zpět na odesílající poštu. No to je rychlost.Takže já už to mám vyřešené a teď se budou muset dohádat alza s poštou, protože odesílatel za to opravdu nemohl, to je evidentní. Jinak tam bylo poštovné 1500, tak to jsem opravdu v šoku, taková pálka a chovají se k tomu jak prasata :-(. Snad jim to pošta všechno vrátí.
(Citováno od Lien z 15.7.2014 18:17)
tak to je fajn že jste to vyřešili….
a jinak PPL je taky pěkná prasárna, často mi chodí balíčky a když vidím jak to v tom autě je navolno, jak to tam prohrabává když hledá…taky žádný odvar…
tak mi dnes dorazil nový balík PPelkou (ani se nedivím), jen se alza zajímala, kde je ten jejich, tak volám na poštu a oni to UŽ!! dnes poslali zpět na odesílající poštu. No to je rychlost.
Takže já už to mám vyřešené a teď se budou muset dohádat alza s poštou, protože odesílatel za to opravdu nemohl, to je evidentní. Jinak tam bylo poštovné 1500, tak to jsem opravdu v šoku, taková pálka a chovají se k tomu jak prasata :-(. Snad jim to pošta všechno vrátí.
jejda už pročítám..máš to vyřešené…
lien mě se to stalo jednou s fotoknihou …jenže ze zvědavosti jsem ji hned rozdělala …a byla poškozená…na poště jsem šla za vedoucí. ta mi řekla že obal se zdá nepoškozen, ale že reklamaci můžeme sepsat, je to otázka papírování a delší doby čekací a at nejprve zkusím výrobce….kdyby neuznal nebo špatně reagoval at hned druhý den přijdu a sepíšeme reklamaci na poštu…
volala jsem výrobci ten to uznal bez problémů jen ji chtěl zaslat zpět že proplatí i poštovné a poslali novou lépe ošetřenou zabalenou…
tak přidávám jen svou zkušenost….
osobně bych vzala hned po zjištění doma tiskárnu i krabici a jela na poštu řešit, neprodlužovala to….a asi i zavolala prodejci…hnala bych to oběma směry
Omlouvám se, byla jsem mimo. Balík jsem měla u sebe a řešila jsem pak s depem, které to doručovalo.
Tobě každopádně moc moc držím pěsti. 😉
Omlouvám se, byla jsem mimo. Balík jsem měla u sebe a řešila jsem pak s depem, které to doručovalo.
Tobě každopádně moc moc držím pěsti. 😉