Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
reklamace přepravy ČP
Hezký den všem, chci se zeptat, zda má někdo zkušenost s tím, že převzal zásilku od ČP a po rozbalení zjistil, že je poškozená. Mně se to ještě nikdy nestalo a teď bohužel u dosta drahé věci – tiskárny je úplně rozbitý roh – na krabici byl taky trošku zmuchlaný, ale nepřišlo mi to nijak hrozné, nic jsem tedy nesepisovala, nehlásila 🙁 :-(.
Nevím jak teď postupovat dál, kopírku jsme zase zabalili zpátky se vším, co měla a zítra to zkusíme sepsat na poště. Máte někdo zkušenost, mám zároveň reklamovat u prodejce nebo jen přepravu? A má někdo vůbec zkušenost, že by ho pošta opravdu odškodnila, spíš jsem našla negativní zkušenosti. Bylo to posíláno jako křehké.
Tak jsem se nakonec domluvila s prodejcem (alza), že pro mě bude lepší – jištější, reklamovat zboží u nich a oni si to vyreklamují u pošty sami. Hned druhý den jsem nechala udělat zápis o poškození zásilky a dál už budou komunikovat oni mezi sebou. Mně ještě dají vědět, jak to vyřeší, zda zasláním peněz zpět, nebo novým zbožím. Ale stejně jsem nervozní, dokud nic nemám ani žádné vyjádření ani peníze, ani to co jsme zaplatili.
Tak můžete držet palce, díky.
my jsme před 2 rokama s aukra objednali koupelnovou skřinku prodejce ji dobře zabalil,krabice na rohu trochu pomačkaná ale jinak ok ,když sjme to rozdělali skřinka měla ulomený roh manžel to šel reklamovat na poštu,tam sepsali reklamaci a celý balik si tam do doby než se reklamace vyřidila nechali pak nam vratili penize i skřinu,kterou sme bohužel mohli vyhodit:-(
Kyller a ten balík si tam nechávají nebo to jen sepíšeme a můžu ho poslat zpět prodejci k reklamaci?
Prodejce o tom určitě informovat, protože nakonec to s poštou bude řešit on. Každopádně držím pěsti. 😉
Pěkný den,
mně se totéž stalo minulý týden u tříkolky pro malou. Musí se zajít do 2 DNŮ na pobočku České pošty a sepsat tam formulář o poškození zásilky.
mně se to stalo hned dvakrát, ale s tím rozdílem, že zboží bylo nižší hodnoty než tiskárna. Vyreklamovala jsem to vždy u té společnosti co mi zboží poslala telefonicky (co nejdřív po obdržení).Jedna z nich požadovala foto v příloze mailu. Bez problému. Tvrdili, že nejsem první ani poslední a stává se to často. Zboží mi obratem poslali zpátky.
Hezký den všem, chci se zeptat, zda má někdo zkušenost s tím, že převzal zásilku od ČP a po rozbalení zjistil, že je poškozená. Mně se to ještě nikdy nestalo a teď bohužel u dosta drahé věci – tiskárny je úplně rozbitý roh – na krabici byl taky trošku zmuchlaný, ale nepřišlo mi to nijak hrozné, nic jsem tedy nesepisovala, nehlásila 🙁 :-(.
Nevím jak teď postupovat dál, kopírku jsme zase zabalili zpátky se vším, co měla a zítra to zkusíme sepsat na poště. Máte někdo zkušenost, mám zároveň reklamovat u prodejce nebo jen přepravu? A má někdo vůbec zkušenost, že by ho pošta opravdu odškodnila, spíš jsem našla negativní zkušenosti. Bylo to posíláno jako křehké.