Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Pro dobrotu na ....
Holky,já jsem takovej blbec.
Docela často nakupuju a prodávám na Aukru.Vždycky úplně bez problémů. A teď se mi stalo,že jsem prodávala kožešinovou čepici z polární lišky.Dostala jsem jí před 20 lety od babičky jako dárek (to mi bylo 9 let),takže jsem jí nikdy nenosila.Byla ušitá na míru,vypadala pěkně,říkala jsem si,kdo má rád kožešiny,že se mu bude určitě líbit. Dala jsem jí za 99,-,neměla jsem tušení kolik si říct.Cena se vyšplhala na 370+50 poštovné.Kupující se týden neozvala.Tak jsem jí napsala mail,že čekám na peníze.Ihned odpověděla,že se omlouvá,že je na služební cestě,že je na Aukru nová a neví co a jak.Tak jsem jí znovu poslala číslo účtu a čekala týden. Po týdnu mi přišla SMS,že jí náhle zemřel manžel,zůstala se 3 dětmi sama,musela platit pohřeb atd.,ale že má zájem o tu čepici pořád,jen ať týden počkám.Tak jsem jí odpověděla,že samozřejmě počkám.Přesně po týdnu mi přišla SMS ve stylu,kde že je čepice,že jí dávno zaplatila,ať jí laskavě pošlu.Tak jsem napsala,že peníze na účtě opravdu nemám,ať zkontroluje jestli to poslala správně.Ona pořád tvrdila,že je poslala,ale žádný důkaz o tom mi dát nechtěla.Mezitím dostala od Aukra trestný bod,tak mě ještě žádala o jeho stažení.Já si mezitím četla její hodnocení,čile obchodoval,nejen prodávala (chápu,že potřebovala nutně peníze),ale i nakupovala.To mě dost překvapilo,čerstvá vdova a kupuje kožichy.Měla pár negativních komentářů,že neodebrala zboží a její reakce byla že zůstala sama s jedním dítětem (mě psala že se 3).Tak už jsem si říkala,že je to nějaký divný.Ale minulý týden mi přišly peníze na účet,ona napsala milý mail,že to byla chyba banky,že se omlouvá a čeká na balíček.Já ještě ten den mazala na poštu,už jsem to chtěla mít z krku.No a před chvílí mi přišel od ní mail,až se mi udělalo špatně:Že si z ní dělám srandu,že je čepice děravá a schnilá nedá se nosit a že chce okamžitě peníze a čepici mi posílá. A jestli si zkusím jí peníze nevrátit,tak že je právnička a ukáže mi co dokáže.
Tak jsem okamžitě poslala peníze vč. poštovného na její účet a napsala jsem jí,že se omlouvám,že v popisu bylo že je to 20 let stará čepice,že jsem jí obratem poslala peníze a že doufám,že s ní už obchodovat nikdy nebudu.
Holky,já vím 2 věci:1.Ta čepice byla v pořádku,nedovolila bych si prodávat čepici na vyhození 2.myslím si,že mi jí ani nepošle,a jestli jo,tak tam ty díry budou, ale od ní udělaný.
Omluvám se,že je to tak dlouhý,ale musela jsem si ulevit.

Tak holky,ta dotyčná už je odstavená. Snad se nezaregistruje pod jiným jménem,baba jedna.
NEJENOM NICK,TAKY JMÉNO.
Lussy, kontaktuj admina a všechno, co se ti přihodilo, napiš. A jí do hodnocení taky. Ať jí zbytečně nenaletí i další lidi… A nám prozraď její nick, ať si na ní dáme taky bacha!!! 🙂

Lussy,
bohužel do lidí, schovaných za nickem člověk nevidí a neví, co jsou zač.
Člověk si o každém myslí jen to dobré a nakonec se ten dotyčný ukáže jako nevychovanec bez špetky citu.
Věřím, že jsi na to neměla žalůdek,ale zase pro příště…..jsi poučná, tak jako já. :-))
Přeji již jen dobré zkušenosti nejen na Aukru, ale i v životě.

Lžičenko,
mě právě dostalo to,že ovdověla.Jak může mít někdo žaludek si tohle vymyslet??? A jestli si to nevymyslela,tak jak se může takhle chovat po smrti manžela??? A propříště teda proškolená jsem.
Biovirusko,
víš,já na ní nějak neměla žaludek.Z těch mailů úplně čišelo zlo,brr. To mám pro příště.

Lussy,
vždycky jen pročítám a nezapojuji se, ale….nedávno se mi stala podobná příhoda s tím, že se dotyčná kupující ani nezmohla na nějakou reklamaci a hned nasolila negtiv ( má jich tam už požehnaně) ale ty slova, co mi létaly z mejlů, typu, že mi věc omlátí o hlavu, že si na mě dojde a zavolá policii…a podobné věci a nesmysly….
Osobně bych klidně dala negativ, peníze bych nevracela. Beztak se jí čepice nelíbila( byla malá, velká, kdoví jaká) a schválně na ni ty díry udělala. Tak má peníze a ty nic.
Chjoooo.
lžičenko-je to síla.to se mi stalo za poslednítýden uz asi 5x,šíílený zájem koupit věc z inzerátu,spousta otázek,mailu litalo nespočet u každého,ale jak sem napsala čísloučtu a platbu předem,už nikdo na další urgo maily nereagoval.
Mám podobnou zkušenost z Aukro, kupujícího, který se neozýval, jsem dvakrát urgovala (cca v 10-14 dnech) a pak mu dala negativní komentář a obchod hned zrušila. To se ozval hned, že chce komentář stáhnout atd., v obchodu pokračovat. Asi jsem moc tvrďák, ale dala jsem věc znovu do prodeje (už ani nevím co to bylo, ale nějaká blbost od korunky) a on se ozval,jestli může znovu dražit, tak jsem mu napsala že ne a pro jistotu ho dala do mého seznamu zakázaných kupujících… No bylo kolem toho pár emailů a trocha nervů a ztráta času… To jen tak pro inspiraci, než se s ním sáhodlouze vybavovat, kdy to konečně zaplatí. Podle mě když jdou lidi do aukce, musí být schopni ji pak zaplatit. Nemám ráda prosby typu, počkejte mi do výplaty… I když vymluva na “náhlé“ vdovství je hodně na city, ale i tak, buď ji chce a zaplatí bez zbytečného komentování, nebo požádá o zrušení obchodu… Čepice je škoda, ale aspoň tě to pro příště proškolí… Kupující tam má přece právo na další fotky a dotazy ohledně zboží, …
Lussy, to je mi líto….

Holky,díky za podporu:-).