Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Pro dobrotu na ....
Holky,já jsem takovej blbec.
Docela často nakupuju a prodávám na Aukru.Vždycky úplně bez problémů. A teď se mi stalo,že jsem prodávala kožešinovou čepici z polární lišky.Dostala jsem jí před 20 lety od babičky jako dárek (to mi bylo 9 let),takže jsem jí nikdy nenosila.Byla ušitá na míru,vypadala pěkně,říkala jsem si,kdo má rád kožešiny,že se mu bude určitě líbit. Dala jsem jí za 99,-,neměla jsem tušení kolik si říct.Cena se vyšplhala na 370+50 poštovné.Kupující se týden neozvala.Tak jsem jí napsala mail,že čekám na peníze.Ihned odpověděla,že se omlouvá,že je na služební cestě,že je na Aukru nová a neví co a jak.Tak jsem jí znovu poslala číslo účtu a čekala týden. Po týdnu mi přišla SMS,že jí náhle zemřel manžel,zůstala se 3 dětmi sama,musela platit pohřeb atd.,ale že má zájem o tu čepici pořád,jen ať týden počkám.Tak jsem jí odpověděla,že samozřejmě počkám.Přesně po týdnu mi přišla SMS ve stylu,kde že je čepice,že jí dávno zaplatila,ať jí laskavě pošlu.Tak jsem napsala,že peníze na účtě opravdu nemám,ať zkontroluje jestli to poslala správně.Ona pořád tvrdila,že je poslala,ale žádný důkaz o tom mi dát nechtěla.Mezitím dostala od Aukra trestný bod,tak mě ještě žádala o jeho stažení.Já si mezitím četla její hodnocení,čile obchodoval,nejen prodávala (chápu,že potřebovala nutně peníze),ale i nakupovala.To mě dost překvapilo,čerstvá vdova a kupuje kožichy.Měla pár negativních komentářů,že neodebrala zboží a její reakce byla že zůstala sama s jedním dítětem (mě psala že se 3).Tak už jsem si říkala,že je to nějaký divný.Ale minulý týden mi přišly peníze na účet,ona napsala milý mail,že to byla chyba banky,že se omlouvá a čeká na balíček.Já ještě ten den mazala na poštu,už jsem to chtěla mít z krku.No a před chvílí mi přišel od ní mail,až se mi udělalo špatně:Že si z ní dělám srandu,že je čepice děravá a schnilá nedá se nosit a že chce okamžitě peníze a čepici mi posílá. A jestli si zkusím jí peníze nevrátit,tak že je právnička a ukáže mi co dokáže.
Tak jsem okamžitě poslala peníze vč. poštovného na její účet a napsala jsem jí,že se omlouvám,že v popisu bylo že je to 20 let stará čepice,že jsem jí obratem poslala peníze a že doufám,že s ní už obchodovat nikdy nebudu.
Holky,já vím 2 věci:1.Ta čepice byla v pořádku,nedovolila bych si prodávat čepici na vyhození 2.myslím si,že mi jí ani nepošle,a jestli jo,tak tam ty díry budou, ale od ní udělaný.
Omluvám se,že je to tak dlouhý,ale musela jsem si ulevit.
Lussy, stežuj si na ni adminum, oni ji odstřihnou, jestli se vás sejde víc. No jo, no na Aukru se takoví taky někdy najdou, bohužel…
Lussy, škoda… Já bych jí ty peníze na tvém místě asi zpátky neposlala… Ale zas máš poučení pro příště 🙂 A mohlo to dopadnout ještě hůř… 🙂
Určitě jí napiš “pěkné“ hodnocení a pak můžeš ještě doufat v boží mlýny… 🙂
Lussy – no, asi byla chyba, žes ty peníze zpátky posílala…. ale co už teď. Je mi to opravdu smůla – a je vidět, že někteří lidé opravdu ve své drzosti neznají mezí 🙁 Já to nechápu 🙁
Chjo, a to jsem si říkala, že bych taky mohla prodat pár pěkných věcí, které už nenosím (kabát, kožíšek…) po téhle zkušenosti si to asi rozmyslím.
Každopádně ti přeji, ať už další takovou zkušenost nemáš. Ale myslím, že to negativní hodnocení od vícero lidí ji odrovná samo…
Lussy, to je teda hrůza! Já bych ty peníze určitě zpátky neposílala,dokud nedostanu čepici v tom stavu, v jakém jsem jí poslala. Jestli jsi si jístá,že čepice byla v pořádku, tak bych to řešila přes centrum sporů.
Každopádně já raději obchoduji na MMB a pokud mám někdo špatné hodnocení, tak jsem hodně obezřetná.
Paní bude asi pěkný vykuk!
Lussy, to je dost tristní zkušenost, jsem tedy zvědavá, zda čepice vůbec přijde zpátky, moc to na mě ten dojem nedělá. Snad sis to vybrala jednou provždy a další zkušenosti budou jen kladné.
Osobně si myslím, že někdo s titulem JUDr. by s podobným způsobem neměl zapotřebí jednat, můžu se plést, ale spíš to bude zástěrka do hry. Web unese všechno. Sama bych asi trvala na tom, že vrátím peníze potom, co se mi vrátí zboží, pokud už nemáš někde nastavená nějaká jiná reklamační pravidla. No nic, co s tím naděláš. Snad se čepice vrátí ta tvá a v pořádku, stane se i, že dotyčná věc vymění a pošle zpátky starý brak, a nedokážeš to. :-(. Držím palec.
Kekunko,babofko,příkaz jsem zadala a jelikož máme stejnou banku,peníze jsou pryč. Já fakt věřím,že čepice přijde děravá,i když 100 % vím,že byla v pořádku.A jak se s ní pak budu dohadovat.Když pročítám ty její komentáře,tak těch negativ moc nemá.Lidi jí dají pozitivní a napíšou že čekali na peníze 2 měsíce,ale že je paní v tragické životní situaci,tak to chápou. Takže ona,pokud vůbec vdova je,se na to odvolává pěkně dlouho.Jednou se podepíše Mgr,jednou JUDr.Říkám si,dobře mi tak,měla jsem jí rovnou napsat,že nepočkám,zvou to prodat a byl by klid.
Danasi-tohle je vždycky blbý,když něco doporučuješ,vychvaluješ a pak to tak dopadne.My to známým taky doporučili,zaregistrovali se,já jim vysvětlovala,jak to funguje,říkám jim,napíšete tam,kolik chcete za poštovný,NAPŘ. 30,-. No a oni mi pak volali ,že Aukro je pěkně na ho…,že na tom prodělávají,že poštovný dostanou 30,- a pak je to těžký a ve skutečnosti platí 80,-.Tak jsem jim vysvětlovala,že to byl příklad a poštovný si můžou dát jaký chtějí.
Jo a tato paní u svých aukcí má poštovný 150-500 a ještě tam upozorňuje,že i když koupíte více věcí,neplatíte jednou poštovné,ale pošle to v 1 balíku,ale za několik poštovných…
být tebou,tak se na ni vykašlu!přišla jí čwepice,nelíbila se jí,tak udelala díry a este chce prachy?TO URČITĚ!!
Lussy, úplně tě chápu, jak se asi cítíš… Každopádně naprosto souhlasím s kekunkou a pokud jsi si naprosto jistá, že byla čepice v pořádku, rozhodně bych jí peníze zpět neposílala. Navíc bych jí tohle vše napsala do hodnocení, aby si na ní dali další kupující/prodávající pozor…
Lussy, asi je to začarovaný čas. U nás byl zase příbuzný, a koupil si na aukro dvě věci. Protože nemá doma počítač a líbilo se mu to nechali jsme to jako na nás. Podotýkám, že peníze jsme odesílali z našeho účtu hned po skončení aukce. První věc jsme dostali po urgování. Další a je to už dva měsíce pořád nic a na telefony, už nereaguje. Tak jsme rozjeli spor. Dozvěděli jsme se, že jsme šizunkové, že jen on má pravdu, protože je super prodejce. Ale má spoustu negativních komentářů jako prodejce, tak i jako kupující. Věc již nechceme a doufáme, že dostaneme peníze zpět. A aby toho nebylo dost, první věc již nefunguje – po 14 dnech. Český návod tam také nebyl, i když u aukce byl napsaný jako samozřejmost. A nakonec koupené věci jsou nekvalitní padělek z Číny. Moc mne mrzí, že jsme nějakou koupi vůbec příbuznému doporučili. Myslím, že už neuvidíme ani peníze ani věc.
Lussy, jestli jsi dala příkaz k převodu peněz před chvílí, zkus bance zavolat a převod zrušit! To, co ta ženská předvedla, je nehorázné, hulvátské chování! 🙁 Proč bys na tom měla být bita ty? Když víš, že čepice byla v pořádku, tak se na to vykašli a pusť to z hlavy. Možná je to jen její snaha, jak získat věci zadarmo. Přeju ti, aby to byla poslední špatná zkušenost. 🙂