Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Příjde vám to nefér jednání?
V květnu byla babička objednaná na vyšetření ke svému kardiologovi. Přijely jsme k poliklinice a nešel výtah. Tak jsem šla nahoru a domlouvala se se sestřičkou. Řekla, že o tom ví a že nás přeobjedná. Dál jsem se v tom nepitvala, ano mohla zavolat, že nefungují výtahy, ale dobrá.
Na druhý termín v červenci jsme opět dojely a opět nefungoval výtah. To už jsem si v duchu říkala, že ta sestra je opravdu kráva, ale skousla jsem to a usmívala se, jaká to je náhoda, že opět nejede výtah.
Třetí termín byl dnes. Myslíte, že výtah jel? Sestra mi řekla, že nejede od minulého týdne. To už jsem se ozvala a řekla, že to opravdu bezohlednost z její strany, že opravdu mohla zvednout ten telefon a zavolat, ať nikam babičku netahám. Počasí je takové, kdy všichni kardiologové (a nejen ti) říkají, že staří lidé mají sedět doma u ventilátoru a nevycházet, u nás je stále přes 30°C, že to je opravdu nefér z jejich strany.
Na druhou stranu se mi stalo, že mi volala sestřička z gyndy, že nemám chodit na prohlídku, že jim vypli elektřinu, tak ať nechodím zbytečně a jen si mám přijít dohodnout nový termín. Taky bych byla naštvaná, že jsem nemusela se v tom horku tam pachtit, ale u mě o tolik nejde. S tou imobilní babičkou je to daleko větší problém. Tak mě to hrozně zamrzelo. *
Milá paní, klaním se, že jste to ustála.A sestřička patří vyměnit je to neprofionální kráva. Vám i babičce hodně zdraví a hezký den.
Ježečku, a měli na vás nějaký kontaktní telefon?
Moje zkušenost je, že si na mě všude berou telefon, pokaždé si ho ověřují, jestli mají aktuální, a když něco je, volají (když se nedovolají, pošlou SMS).
Choť taky obvolává (teda spíš sestra), když se něco děje.
Naopak jej sejří, když je někdo objednaný, a nedojde. Bez omluvy, byť třeba dodatečné.
Obzlváště výživné to je v případě, kdy kvůli typu ošetření má na pacoše vyčleněnou hodinu dvě (normálně se objednává po půlhodině) a pak čumákuje.
I takto může pacient přijít o svého ošetřujícího lékaře…
😯
Jezecku, aspon mas ponauceni do priste.
Fakt bych si to overila den predem.
Zrovna vcera se mi stalo, ze moje babicka byla
par dni predem domluvena s doktorkou, ta den predtim onemocnela,takze ji zastupovala jina ale byla tam jen do 10 hodin,babi prijela v devet, takze mela nakonec stesti.Ale clovek nikdy nevi ze jo?
U nás se taky snaží volat.
Od zubařky mi jednou nezavolali, tak jsem jim pak slušně vysvětlila (jaké komplikace mi to přineslo) a ať mi příště zavolají a příště zavolali…
Na gynekologii jednou nezavolali, ale paní doktorce odvezli narychlo manžela do nemocnice, takže tam samozřejmě nikdo neřekl ani slovo…
Já taky obvolávám všechny zákazníky, kdykoliv je nějaká změna, a tak to automaticky očekávám od všech.
Tak já zase dávám prostor pro omyl. Takže 2x toleruju, byť ji myslím své, ale potřetí už taky nedám nic zadarmo. Každý může zapomenout. Ale čeho je moc….
Mě zase udivuje, že když je problém, tak vám z ordinace nezavolají? S tím jsem se já právě setkala teď poprvé. Už mi takhle volali z plicního, že mají porouchanou plošinu, tak ať babi nevezu. A to je tak 3 roky zpátky.
No, jiný kraj, jiný mrav. Jak říkám, já to dělám automaticky.
Teď už sestra myslet bude, sama to řekla 😀 *
přesně jak píše Lien, neviděla bych to jinak, spíš bych měla mnohem víc zkušeností a věděla bych, že se na nic spoléhat nemohu… a opravdu třikrát by se mi to asi nestalo, protože potřetí bych tam opravdu volala předem… byla bych samozřejmě taky nakrknutá, ale obviňovala bych spíš sebe “jsem blbá, měla jsem si tam zavolat“
moje mamka a strejda pečují o 90tiletou nesamostatnou babičku a dělají to přesně takhle, zavolají a zařizují tak, aby to babičku obtěžovalo, co nejméně a nespoléhají se na nic a na nikoho .. a pokud s něčím nejsou spokojeni řeknou to na oněch místech a nemyslí si něco v duchu….
Ježečku, tak držím palce 🙂
Lien, máš pravdu, ale chtěla jsem napsat přesně to, s čím už mě předběhl Ježeček – nikdy by mě nenapadlo, že se takováhle situace může opakovat několikrát!
Ale jak už jsem psala – já jsem v tomhle bez zábran, takže bych je svým chováním dotlačila k tomu, že by si u mého jména udělali poznámku “Pozor kráva – radši jí volat“ a už by si pravděpodobně nedovolili mi příště nezavolat 🙂
Tak už mám snad chvíli čas. Je to takové dej-vu 🙂 Už se tomu doma smějeme. Naproti polikliniky dělají rekonstrukci parku, takže prvně to prý bylo účelové a oznámené vypnutí a teď se prý zadařilo kopnout do správného místa 😀 Když se daří, tak se daří…
Jinak k babi, doteď mě nenapadlo, že oznámit nemožnost vyšetření je problém, zvláště, když mám jiné zkušenosti a jinak sama jednám. Takže proto mě nenapadlo tam zavolat, myslela jsem, že kdyby to zase nefungovalo, tak mi přece dají vědět. Je to o člověku a jeho povaze a jeho chuti přemýšlet nad svou prací. A taky upřímně, nenapadlo mě, že opravdu ten výtah potřetí nebude fungovat 😀
Teď když vím, že je tady neochota, tak si budu volat, to je jasné.
No a já se snad na tu gyndu taky dostanu, termín mám v pátek 😀 *
Tak snad už to bude v poho 🙂 Dělají rekonstrukci a překopli kabel 😀 *
Marinado kdybych dlouhodobě pečovala o…., tak bych si rozhodně předem zavolala, jestli vyšetření nebrání. A kdyby mě to nenapadlo poprvé, tak bych se určitě neusmívala, jak je všechno ok a dala najevo, co si myslím, příště už by se mi buď paní ozvala sama, nebo bych si zavolala předem.