Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Příjde vám to nefér jednání?
V květnu byla babička objednaná na vyšetření ke svému kardiologovi. Přijely jsme k poliklinice a nešel výtah. Tak jsem šla nahoru a domlouvala se se sestřičkou. Řekla, že o tom ví a že nás přeobjedná. Dál jsem se v tom nepitvala, ano mohla zavolat, že nefungují výtahy, ale dobrá.
Na druhý termín v červenci jsme opět dojely a opět nefungoval výtah. To už jsem si v duchu říkala, že ta sestra je opravdu kráva, ale skousla jsem to a usmívala se, jaká to je náhoda, že opět nejede výtah.
Třetí termín byl dnes. Myslíte, že výtah jel? Sestra mi řekla, že nejede od minulého týdne. To už jsem se ozvala a řekla, že to opravdu bezohlednost z její strany, že opravdu mohla zvednout ten telefon a zavolat, ať nikam babičku netahám. Počasí je takové, kdy všichni kardiologové (a nejen ti) říkají, že staří lidé mají sedět doma u ventilátoru a nevycházet, u nás je stále přes 30°C, že to je opravdu nefér z jejich strany.
Na druhou stranu se mi stalo, že mi volala sestřička z gyndy, že nemám chodit na prohlídku, že jim vypli elektřinu, tak ať nechodím zbytečně a jen si mám přijít dohodnout nový termín. Taky bych byla naštvaná, že jsem nemusela se v tom horku tam pachtit, ale u mě o tolik nejde. S tou imobilní babičkou je to daleko větší problém. Tak mě to hrozně zamrzelo. *
Semelko, ono kdybys dlouhodobě pečovala o nechodícího člověka, tak bys to viděla trochu jinak…
Bohužel takhle jednoduše jako Ty to asi vidí většina lidí, proto pak Ježeček zažívá to, co zažívá 🙁
To ti volají docela často :-).
při nefunkční elektřině se vyšetření dělá blbě… při nefunkčním výtahu si většina lidí může dojít po schodech a není důvod vyšetření odvolat …
spíš mi přijde divné, že ti z gyndy vůbec volali 😉
Ježečku, proboha, kde to žiješ? 🙂
(Neodpovídej, je to jen symbolická otázka 🙂 )
Tak dnes jsem měla telefonát z té samé budovy, jen o patro níž. Volali mi z gynekologie, že nefunguje elektřina, že nemám chodit, vyšetření se odkládá. Až půjdu okolo, tak si mám dojít pro nový termín.
Ano, mě příjde tohle jednání normální. Ale vědět o problému a nezavolat už mi normální nepříjde. *
tak já nevím, mě to přijde jako normální, spíš bych se právě divila, že by aktivně volali, při představě kolik pacientů tam mívají, pamatovat si, kdo může a nemůže do schodů, já bych se na jejich aktivitu a ochotu nespoléhala, spíš po druhé blbé zkušenosti sama aktivně volala jestli výtah funguje…
i tací jsou lidé 🙁 nedivím se, že jste byla naštvaná, pěkně bych si je podala.
ježečku třikrát za sebou to je vysloveně pech, vím že asi porovnáváš hlavně s tím jak se chováš nebo se snažíš vyjít vstříc ty…no ale není to všude pravidlem, bohužel na takovém pracovišti a s věkem pacienta a problémy s jakými přichází by to bylo příjemné a očekávané jednání…
jak bych se zachovala já netuším asi bych také dlouze dýchala….je mi líto babičky, ta musí být také nazlobená kor když to je pro ni takový problém pohyb sluníčko atd…
tak at na počtvrté to klapne a neopakuje se to jinde nikdy
Ještě jenom napíšu svojí zkušenost z práce – nejlepší servis ode mě mají ty nejnepříjemnější zákazníci, kteří si pořád na něco stěžují. Sice je nemám ráda, ale to je nakonec jedno. Tak z toho vycházím, když se se mnou snaží někde vyběhnout => hezké slovo a úsměv je fajn, ale přinese to nulový výsledek 🙁
Ježečku, na Tvém místě bych vraždila (myšleno teda slovně). Jelikož jsem mámu loni taky vozila na všechny vyšetření, složitě jsem se uvolňovala z práce a kombinovala to ještě s dcery školní docházkou, tak vím, o čem je řeč. Už jen při představě, že bych zažila opakované situaci jako Ty, mi stoupá krevní tlak. No popravdě nejspíš bych jim řekla, že je to jejich problém, jak mámu na to vyšetření v x.patře dopraví, když jim nefunguje výtah…
Z mého pohledu je to hodně nefér! Ale přiznám se, že bych jim tam udělala takovou scénu, že příště už by mi opravdu radši zavolali 🙂