Reklamační řád – Computer Press

Rubrika: Co, kde a jak na VD

Vážený zákazníku,

v následujících několika odstavcích vám poradíme, jak postupovat při zjištění závady na zboží, které vám bylo naší firmou Computer Press, a.s. doručeno.

Vážený zákazníku,

v následujících několika odstavcích vám poradíme, jak postupovat při zjištění závady na zboží, které vám bylo naší firmou Computer Press, a.s. doručeno:
Pokud je balík s objednaným zbožím evidentně poškozen již při předání pracovníkem pošty, či přepravní služby DPD, doporučujeme zásilku nepřevzít a informovat Computer Press, a.s. o této skutečnosti telefonicky či e-mailem, abychom mohli zásilku pro vás opětovně vyexpedovat.

Pokud zjistíte závadu až po rozbalení zásilky, je nutno o této závadě do 3 dnů (neprodleně) po jejím obdržení informovat e-mailem, poštou či telefonicky zaměstnance společnosti Computer Press, a.s., který vaši objednávku vyřizoval. Jeho jméno je vždy i s příslušnými kontakty uvedeno na faktuře, kterou obdržíte společně se zbožím. Ve vaší reklamaci vždy uveďte prosím číslo faktury a stručný popis vady.

Pokud žádáte dodání chybějící části zboží, (např. součástí knihy je CD, avšak zde CD chybí), stačí tento požadavek sdělit telefonicky, e-mailem nebo písemně pracovníkovi Computer Press, a.s. a chybějící doplněk vám zdarma obratem dopošleme. Ve vaší reklamaci vždy opět uveďte číslo faktury a stručný popis vady.

Pokud žádáte úplnou výměnu zboží, či navrácení peněz, je třeba vadnou knihu doporučeně zaslat zpět na adresu nakladatelství k rukám pracovníka, který vaši objednávku vyřizoval. Ke knize (knihám) přiložte originál faktury a stručný popis vady s vaším požadavkem (vrácení peněz, výměna zboží). Žádáte-li vrácení peněz, uveďte případně číslo vašeho účtu, kam mají být peníze vráceny. Pokud tak neučiníte, budou vám zaslány složenkou. Peníze vám budou vráceny v plné výši, kterou jste uhradil, včetně event. zaplaceného poštovného a balného (tj. částka uvedená na faktuře).

V případě chybné expedice (na faktuře je uvedena správná kniha, ale v balíku byla doručena kniha jiná), zašlete prosím chybně zaslanou knihu s kopií faktury na adresu nakladatelství Computer Press, a.s., obratem vám bude zaslána kniha správná.

Budete-li požadovat náhradu nákladů za poštovné, které jste uhradili při vyřizování reklamace, ofoťte podací lístek od zásilky a tento obratem s popisem požadavku, číslem faktury, číslem zákazníka a číslem vašeho účtu, na který chcete částku vrátit, zašlete k rukám pracovníka, který vyřizuje vaši reklamaci. Pokud neuvedete číslo účtu, peníze vám budou vráceny složenkou.

Tento reklamační řád se nevztahuje na publikace zakoupené v knihkupectví, či v jiných internetových obchodech.

Tento reklamační řád platí v obchůdku Computer Press.

Napsal/a: redakce (Petra)

Toto taky stojí za přečtení!

Kam s dětmi za lyžováním? V italském středisku Passo Tonale děti milují!

Italové děti milují, to je obecně známo. A udělají pro ně první poslední. Lyžařské středisko Passo Tonale vás o

Čtu dál →
Jak dětem ulevit od ucpaného nosu

Jak dětem jednoduše ulevíte od ucpaného nosu

Milé maminky, jsou Vaše děti často nachlazené? Teče jim z nosu, v noci mají ucpaný nos a těžce se jim dýchá? Pomozte

Čtu dál →

Môžem dať dieťatku jesť hocičo?

Môžem dať dieťatku pribináčika? Alebo zákusok? Alebo kupovanú nočnú kašu? V mamičkovských internetových skupinách sa pravidelne objavujú otázky, či to alebo

Čtu dál →

Co na to říkáte?

Vaši e-mailovou adresu si necháme pro sebe.

Sdílet
Sdílet
TOPlist