Vážený zákazníku,
v následujících několika odstavcích vám poradíme, jak postupovat při zjištění závady na zboží, které vám bylo naší firmou Computer Press, a.s. doručeno.
Vážený zákazníku,v následujících několika odstavcích vám poradíme, jak postupovat při zjištění závady na zboží, které vám bylo naší firmou Computer Press, a.s. doručeno:
Pokud je balík s objednaným zbožím evidentně poškozen již při předání pracovníkem pošty, či přepravní služby DPD, doporučujeme zásilku nepřevzít a informovat Computer Press, a.s. o této skutečnosti telefonicky či e-mailem, abychom mohli zásilku pro vás opětovně vyexpedovat.
Pokud zjistíte závadu až po rozbalení zásilky, je nutno o této závadě do 3 dnů (neprodleně) po jejím obdržení informovat e-mailem, poštou či telefonicky zaměstnance společnosti Computer Press, a.s., který vaši objednávku vyřizoval. Jeho jméno je vždy i s příslušnými kontakty uvedeno na faktuře, kterou obdržíte společně se zbožím. Ve vaší reklamaci vždy uveďte prosím číslo faktury a stručný popis vady.
Pokud žádáte dodání chybějící části zboží, (např. součástí knihy je CD, avšak zde CD chybí), stačí tento požadavek sdělit telefonicky, e-mailem nebo písemně pracovníkovi Computer Press, a.s. a chybějící doplněk vám zdarma obratem dopošleme. Ve vaší reklamaci vždy opět uveďte číslo faktury a stručný popis vady.
Pokud žádáte úplnou výměnu zboží, či navrácení peněz, je třeba vadnou knihu doporučeně zaslat zpět na adresu nakladatelství k rukám pracovníka, který vaši objednávku vyřizoval. Ke knize (knihám) přiložte originál faktury a stručný popis vady s vaším požadavkem (vrácení peněz, výměna zboží). Žádáte-li vrácení peněz, uveďte případně číslo vašeho účtu, kam mají být peníze vráceny. Pokud tak neučiníte, budou vám zaslány složenkou. Peníze vám budou vráceny v plné výši, kterou jste uhradil, včetně event. zaplaceného poštovného a balného (tj. částka uvedená na faktuře).
V případě chybné expedice (na faktuře je uvedena správná kniha, ale v balíku byla doručena kniha jiná), zašlete prosím chybně zaslanou knihu s kopií faktury na adresu nakladatelství Computer Press, a.s., obratem vám bude zaslána kniha správná.
Budete-li požadovat náhradu nákladů za poštovné, které jste uhradili při vyřizování reklamace, ofoťte podací lístek od zásilky a tento obratem s popisem požadavku, číslem faktury, číslem zákazníka a číslem vašeho účtu, na který chcete částku vrátit, zašlete k rukám pracovníka, který vyřizuje vaši reklamaci. Pokud neuvedete číslo účtu, peníze vám budou vráceny složenkou.
Tento reklamační řád se nevztahuje na publikace zakoupené v knihkupectví, či v jiných internetových obchodech.
Napsal/a: redakce (Petra)