Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
For učitelky:)
45 minut (reportaž psana na katedře)
8:55 – Zvoni.
8:56 – Vychazam z kanclu, zamykam.
8:57 – Stojim před 8. A. Spomněl sem se, že sem se něvzal klasifikačni notysek. Vracam se zpatky do kanclu.
8:58 – Podruhe zamykam kancl.
8:59 – Vchazam do třidy, všeci se chlamaju. Zjišťuju, že sem omylem v 8. B.
9:00 – Vchazam do 8. A, ujišťuju se, že sem doopravdy v 8. A. Zdravim se s děckama.
9:01 – Lojza se omluva, že něma žakovsku knižku. Zapisuju do třidni knihy, zjišťuju absencu.
9:02 – Lojza se omluva, že něma sešit. Oznamuju děckam cil hodiny.
9:03 – Lojza se hlasi, že našel v bordelu pod lavicu tu žakovsku. Zadavam děckam paru ukolu na opakovani.
9:04 – Mařena se hlasi a chce na hajzel. Pušťam ju. Volam ku tabuli dva jednice, co zgichali posledni pisemku, ostatni pracuju na tych zadanych ukolach.
9:05 – Jarys chce na hajzel. Pravim mu, že može, až se vrati Mařena. Zkušam ty dva.
9:06 – Bohuna něrozumi zadani ukolu, vysvětluju polopatycky.
9:07 – Pepa něrobi, tuž ho upozorňuju, ať robi.
9:08 – Mařena se vraca z hajzlu, naznačuje Jarysovi, že čekala. Jarys mi pravi, že se mu už něchce.
9:09 – Lidka něrozumi zadani ukolu, vysvětluju polopatycky a nazorně, třirazy.
9:10 – Propadlik Luboš se hlasi, že ma všecko hotove. Čumim mu na to, všecko ma blbě, tuž robi znova.
9:11 – Ostatni tež celkem robja, zkušani se chyli ku koňcu.
9:12 – Dozkušal sem tych dvuch. Jeden hlupějši jak druhy, čtvera a kula, marna snaha.
9:13 – Mam chvilu času, tuž otviram na komputeru svuj blog.
9:14 – Premijantka Sylva se hlasi, že už ma ukoly hotove. Všecko ma spravně, tuž ji zadavam eště premijovy ukol.
9:15 – Luboš se stěžuje, že ma taky blby pocit, že čumim furt na něho a němože se sustřediť. Pravim mu, že se mu to zda, a že něčumim na něho, ale do blba.
9:16 – Kontrolujeme s děckama zadane ukoly.
9:17 – Furt kontrolujeme ukoly.
9:18 – Relaksačni chvilka – vykladam děckam ftip ze života obsahujici mezpipředmětove vztahy.
9:19 – Paru děcek pochopilo pojintu a su z teho hotovi. Ostatni předstiraju, že to tež pochopili.
9:20 – Klepani, do třidy vlizla Hlavni kura, děcka se stavjaju. Rychle zaviram okno Kantora na komputeru. Hlavni kura zjistila, že je v blbe třidě, bo puvodně šla pochvaliť třeťaky za jejich vystupeni na kulturni akci. Tak aspoň chvali osmaky, že maju aktovky urovnane v jedne lajně, a že něžvykaju.
9:21 – Hlavni kura nahliža do třidni knihy, esli sem spravně zapisal a opušťa třidu. Bezteho se to vykaže jako hospitacu. Děcka vytahuju žvyky spoza zubu.
9:22 – Vysvětluju nove učivo.
9:23 – Furt vysvětluju nove učivo.
9:24 – Vysvětluju nove učivo pro něchapavych.
9:25 – Vysvětluju nove učivo pro něchapavych, keři furt němaju šajnu, o co idě.
9:26 – Aji Luboš tvrdi, že už chape. Děcka pisaju do sešitu.
9:27 – Klepani, do třidy vlizla Nahradni kura. Pry esli tu něbyla Hlavni kura, že ma nalehavy hovor. To ja znam, ty jejich hovory – na dratě je bezteho Becher či Jelinek. Posilam ju do třeti třidy.
9:28 – Děcka pisaju do sešitu. Jura se pyta, esli može pisať tužku, bo se mu kděsi zakulala pružinka z prupisky.
9:29 – Peťa se hlasi, co ma robiť, že piše omylem do inačiho sešita. Pravim mu, ať to přepiše.
9:30 – Venku leti helikoptera. Děcka něpisaju a čumi na helikopteru.
9:31 – Helikoptera přeletěla, děcka dokončuju zapis.
9:32 – Zapraskani, zahučeni, hlašeni Hlavni kury. Pry ať se s Evženkem dostavime po hodině do ředitelny. Uvažuju, esli to znači pruser, či zas jakusi robotu navic. Děcka se pochichtavaju.
9:33 – Opakujeme probranu latku. Luboš zjišťuje, že to cele pochopil blbě.
9:34 – Uvažuju furt, čemu nas Hlavni kura vola, začina mě boleť břuch.
9:35 – Klepani, do třid vliz uhnany Evženek a pyta se mě, co se robi. Ujišťuje mě, že sme na tym s bolenim břucha stejnako a vali na hajzel.
9:36 – Obchazam třidu a kontroluju zapis v sešitach.
9:37 – Končim kontrolu sešitu. Břuchabol se stupňuje. Snaď Hlavni kura něviděla ty otevřene stranky Kantora. To bych byl definitivně vyhmatnuty.
9:38 – Zadavam taky maly ukol a opakovani na přiště.
9:39 – Končim hodinu předčasně a valim na hajzel. Snaď už je Evženek hotovy…
9:40 – Zvoni.
autor: Kantor dědinsky:)
chmjorko…..pokud jde o rodice tak to se ti divim…neikdy se nezavdecis vsem….a ja uz davno ucim podle porekadla….na rodice seru hlavne jak jsou v pohode deti….s detmi vyjdu…s ridcema ne:)
a nedelej si iluze…vsude je to stejne
Bohužel to myslím naprosto vážně. To co se u nás točí stále dokola trvá už dva roky a já bych chtěla pracovat s dětma, chodit do práce s radostí a být tak nadšená jako na začátku. Ovšem pokud se děje co se děje pak cítím že tam už nemám co dělat.
Upřímně těm jistým jistým rodičům přeji aby se jim povedlo si učinit školku dle jejich představ, já u toho být nemusím, zvlášť když se to děje dost hnusným způsobem.
Jen je mi líto dětí, ty mám fakt moc ráda a budou mi hodně chybět.
V podstatě mám pocit že se vše točí okolo osbní pomsty, ale teď už to zašlo příliš daleko, dotýká se to všech a pokud se někdo podepsal pod to co kolovalo pak je to má osobní prohra a musím jít.
Osobně si myslím že nejsme vůbec špatná školka, ale evidentně jsem se pletla. Teď jen doufám že se mi podaří najít školku alespoň podobnou, jinak půjdu nejspíš prodávat.
Jinak rozumné lidi prosím aby si stěžovali opravdu jen na věci, pro které mají důkazy a nesnižovali se k pomluvám, jelikož nikdo nedokáže odhadnout jejich důsledek. A pokud máte něco osobního, tak si to vyřiďtě s tím dotyčným a nemamipulujte ostatními, případně se nenechte manipulovat.
Jsem momentálně opravdu silně znechucena.
Čerstve maturytni větry(DALSI REALITA)
Tuž to budě faaajne, až do školstvi vtrhnu čerstvi absolventi gymnazyji a všelijakych učebnich oboru s eště teplym maturytnim vysvědčenim v pazurach. Koněčně tu budě kerysi, kdo budě svoju urovňu bliže děckam. Kerysi, kdo učivo vysvětli trochu primytyvnějšim zpusobem, jak vysokoškolak a keremu něbudě zaležeť na jakesik te čarce či hačku v dykatě. Patnactileta devaťačka s devatenactiletym kantorem se tež budě hněď lepši rozumjeť.
Kury u nas se už třepaju, bo je jim jasne, že buď budu robiť za vyplatu o jakusik tu tisicovku menši, něbo skonča do duchoda na pracaku. Ty dvě su ale celkem rady, bo podřizeny s maturytu je něbudě inteligencu převyšovať o tolik, jak vysokoškolak. Naša ustavni VšeckoKura už je tež cela nažhavena, bo ma maturytu ze zemědělky a projevuje značny zajem o vyuku češtiny a historyje. Pry je ochotna robiť za plovicu kantorskeho platu.
Ale včil upřimně. Dufam, že Lišak ten napad definytyvně zapoměně kděsi hluboko v svoji noře, něbo mu ho tam omylem sežere či pochči jakysi ten Budulinek.
autor: kantor dědinsky
ja taky uvazuji letos o odchodu:(
No to je mazec 😀 😀 😀
To je výborné:-)))
Chmjorko to nemyslíš vážně ? Dobrých učitelů je málo,komu pak budeme svěřovat své děti ?? K
Teda Brmbul, už jsem si dlouho na tom blogu nečetla a vidím, že dělám chybu:o) Ovšem vidět tu realitu takto napsanou je sila. Kdyby to aspoň bylo nadnesené….:o)
Chmojrko, doufám, že s tou výpovědí je to vtip…
chmjorko…ujistuji te ze to vubec neni nadnesene….
Je mi z toho smutno, to už není ani na usmání, to je zoufalství. TOhle je třeba nadneseno, ale ve skutečnosti se dějí věci přímo k pláči a proto jsem se rozhodla dát na konci roku výpověď.
Brmbulko, skvělé!!! :))))))))))))))))))))