Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Oblíbený - neoblíbený předmět nejenom vašich dětí
Taky doma pořád slyšíte, co je to za děsný, hrozný, hnusný předmět? Dcera si teda stěžuje často 🙂 Nejvíce asi na angličtinu, i když tam to je kvůli učitelce. 🙂
Jaký předmět je nebo není oblíbený u dětí? A pamatujete si na ten váš?
Já nesnášela chemii a fyziku. Nejraději jsem měla dějiny umění.
Syn má nejradši matematiku a dcera říká, že jí asi bude bavit vlastivěda. 🙂
Můj neoblíbený předmět na základce byl tělocvik, měli jsme zlou učitelku. Na gymplu matika, fyzika, chemie – postrach. Moje třída, kterou teď učím, jsou páťáci, a nejvíc mají asi problémy s angličtinou. Tu je neučím já. Ale češtinu taky zrovna nemusí a to je můj nejoblíbenější předmět. Moje vlastní děti zatím do školy nechodí, ale syn se jeví, že ho bude bavit počítání. Už těď ho baví, miluje čísla.
Minkys, to teda fakt zírám. Vůbec bych nedávala čtyřky z TV ani nešprtům. Já taky s tělocvikem zápasila léta,ale i tak mě prostě bavil…dostávala jsem teda dvojky, vždycky se nade mnou smilovali, ke konci jsme dostali učitelku, která mě motivovala, dost jsem se zlepšila v atletice a míč.hrách, ale prostě s tím mým strachem z přemetů, kruhů jsem se nikdy poprat nedokázala. Kdyby se mi to tenkrát povedlo, mohla jsem mít zaslouženě jedničku a dostat se tak na VŠ bez ZK, ale bohužel…
mimkys – to je docela vostrý! Na druhou stranu si pamatuju, že šprti dostávali jedničky z TV z milosti. Ti zdatní ve sportu, co reprezentovali školu, tak nikdy žádnou úlevu v jiném předmětu nedostali.
Já teď třeba docela čučím, když dcera dostává známky z pracovek a z výtvarky z každé kraviny, co udělá. Za nás se celý rok něco dělalo a pak většina dostala prostě jedničku. Dneska má všechno oznámkované zvlášť a nenosí jen jedničky. Tuhle dostala 2x 1- a dvojku. Učitelka se s nima moc nepáře. Některé děti mají dokonce víc dvojek než jedniček. By mě zajímalo, co jim dá na výzo.
Nuniko jo dal, neuběhla jsem na čas…mamka za nim byla, že tou čtyřkou zkaží mě výzo ale nedalo se nic dělat…dal mi jí!
Mimkys, to ti učitelka fakt dala 4 z TV? Tohle nechápu, kvůli tomu ti pokazila celé vysvědčení.
Můj starší syn je teprve druhák, ve škole ho zatím baví skoro všecko, nejvíc asi matematika, tělocvik a chytla ho dost angličtina, takže uvidím časem. Já jsem měla školu ráda, ale na gymnáziu mě už samozřejmě všechno nebavilo, jsem humanitní typ, takže zejména hodiny fyziky a chemie, někdy matematiky byly nezapomenutelné a dosud si živě vybavuji, kdy jsme některé předměty měli. Někdy to bylo na nervy. Ale holt na gymnáziu je vše, tak jsem se tím prokousala a na výšce se věnovala vybranému oboru, i když taky tam bylo nesmyslů a nepříjemných předmětů dost, školní léta mně jistě zadělala na žaludeční vředy. Ale zvládla jsem to 🙂
jo a u dětí? no asi mají ten na který se nemusí učit, výtvarka, pracovky…nyní “miluju“ písanku, to se s manžou hádáme, kdo to podepíše ten “krasopis“..
Jednoznačně jsem nesnášela a nesnášim doteď veškerý pohyb – tělocvik…šplhání, výmyk, běh. (snad to mám správně napsané), v 5. třídě, kdy jsme přecházeli na druhý stupeň, jsem z těláku, dostala 4 na vysvědčení, ale mohla jsem mít vyznamení jinak..ale míčové hry jsem milovala, ale zase chudák moje soupeřky, když jsem je vybila… a milovala jsem přírodopis, když jsme se učili o lidském těle, měli jsme učitelku, která vyprávěla historky různé a asi to mělo vliv na moje budoucí povolání (zdrav.asistent.) a český jazyk taky miluju, doplňování, diktáty.
To je zapeklitá otázka, děti nemají rády asi nic, možná tělocvik, dcera je v “telecích letech“ a škola je otrava a zlo a absolutně nechápe, proč by tam měla chodit. U syna to sousiví se zdravotními problémy, pokud mu látka jde, tak ho škola baví, jakmile začne nestíhat, nechápat, nebo se projeví jiný nedostatek, okamžitě bavit přestane. Dá mi to vždycky hodně práce přesvědčit ho, že problém je prkotina a že to zvládne. Nejvíce bojujeme s diktáty, momentálně učitelka přestala známkovat a píše počet chyb.
Mě osobně učení bavilo, na základce všechno a střední střídavě, tam to nezáleželo na předmětu, ale vyučujícím. Nesnášela jsem tělocvik, ten spíš z důvodu převlékání a později předcvičování ostatním (střídali jsme se a já pozornost nevítám).
Olgo – oni jsou na výtvarku, hudebku a pracovky spojení s Ačkem a mají na to jejich třídní. Třeba angličtinu ale v Ačku neučí jejich třídní, ale angličtinářka, ale v Bečku je má třídní. Na tělocvik mají učitela.
Řekla bych, že na menších školách bude jedna učitelka na všechno pravidlem, ale na větších už asi tolik ne.