Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Jeden po ránu pro zasmátí ...
Banka: “Dobrý den, pane! Jak vám můžeme pomoci?“
Klient:“Dobrý den! Chtěl bych si vybrat peníze – dědil jsem, číslo účtu je 889635.“
Banka: “Dobře, dobře, ano, máme Váš účet zaznamenaný v počítači.
Máte tam teda peknou sumičku! Nechtěl byste si u nás, když už jste tady,založit termínovaný účet? Nebo vstoupit do podílových fondů, anebo Vám můžeme nabídnout nějaký jiný výhodný spořivý produktík?“
Klient: “Paní, vy jste asi neslyšela dobře… já jsem říkal, že jsem DĚDIL a ne, že jsem DEBIL…!“
Měl to být vtip, ale to není vtip. To je život :-)))))
Martasko – krásné a výstižné :))))))))
Musím říct, že momentálně bych asi reagovala stejně jako ten pán 🙂
Martasko-to je úplně přesné:-)) když jsme prodávali a kupovali byt,tak se nám na účtu asi na týden ocitla taky ,,pěkná sumička“:-) a paní za přepážkou hned zasvítily oči a jala se nám pomalu předčítat jak by ty NAŠE peníze roztočila:-)))) K
nemám slov a to se často nestává
:-)):-)):-))
Pěkný a výstižný, zvlášť v dnešní době…
Banka: “Dobrý den, pane! Jak vám můžeme pomoci?“
Klient:“Dobrý den! Chtěl bych si vybrat peníze – dědil jsem, číslo účtu je 889635.“
Banka: “Dobře, dobře, ano, máme Váš účet zaznamenaný v počítači.
Máte tam teda peknou sumičku! Nechtěl byste si u nás, když už jste tady,založit termínovaný účet? Nebo vstoupit do podílových fondů, anebo Vám můžeme nabídnout nějaký jiný výhodný spořivý produktík?“
Klient: “Paní, vy jste asi neslyšela dobře… já jsem říkal, že jsem DĚDIL a ne, že jsem DEBIL…!“