Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Reklamace,jak postupovat?
Ahoj,potřebovala bych poradit.Dceři jsem koupila mobilní telefon,po měsíci používání praskla tlačítka na klávesnici,přesně v půlce,tel.byl v záruce a tak jsem ho reklamovala.cca po měsíci jsem si telefon šla vyzvednout a zjistila jsem že nebyl vůbec opraven.S paní co vyřizuje reklamace bylo sepsáno-Zákazník nespokojen s výrobkem a prací servisu,žádá odstoupení od kupní smlouvy,výměnu přístroje nebo vrácení peněz.Zítra si mám telefon vyzvednout a zajímá mě jestli mám nárok na vrácení peněz,či výměnu telefonu,pokud přístroj nebude opraven.Poradíte?

Holky díky za rady,doufám,že už se to zítra celé vyřeší.
Záleží na tom, co napsali na papír – zda reklamaci uznávají nebo ne, pokud ano, tak jak se pokusili vadu odstranit. Pokud reklamaci neuznali, tak jedině soudní znalec.
Pokud ji uznali a přesto to neopravili, tak prostě zajdeš do prodejny, tam jim předložíš papír z opravny a oni Ti vrátí peníze nebo dají nový telefon.
My to řešili předevčírem – počítač nám začal blbnout a vypínat se – vzeli jej do opravy a po vrácení se to opakovalo, tak to vzali do opravy znova a po vypršení 30 dnů nám sdělili, že to opravit nestihli. S papírem z opravny jsme šli do prodejny, kde nám na ruku vyplatili peníze.
Ze zákona mají 30 dní na opravu, jestli to do těch 30-ti dní neopraví, máš nárok na vrácení peněz nebo na nový přístroj.