Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
ukázněnost dítěte
Mám 8-mi letého syny,žáka 2.třídy.Je abnormálně chytrý,bystrý,inteligentní na svůj věk,dovede si velmi rychle a jasně srovnat v hlavě o co jde,má přímé odpovědi,používá nečekané výrazy a termíny,ale vždy správně a trefně.Někdy se zdá,až drzé,i když pravdivé.Jak doma,tak ve škole máme však problémy s jeho ukázněností.Dostává tresty,chyby jsou s nim opakovaně probírány,chápe,ale dělá je stejně znovu a znovu.Prostě se nepodřídí,hlavu neskloní a když nechce,neslyší.Ve třídě již platí za třídního šaška.Trestu se přizpůsobí,někdy ho rozhodí natolik,že ho to mrzí,ale nepoučí se.Spíš mám pocit,že se poučit nechce.Zkouším různé motivace, vysvětluju,nic nepomáhá.Ostatní kolem sebe baví,ale já se bojím,co bude dál.Budeme na něj stačit dále.Manžel razí cestu,neustále ho srážet a takové chování mu vracet,já ho beru pořád jako malé dítě a nechci,aby výsledek této cesty přinesl až úplnou ztrátu jeho zdravého seběvědomí.
Betyna
Klerencova……A to ne každý učitel ustojí.
spis na to ucitel nema cas s jednim ditetem neustale diskutovat kdyz ma ve tride dalsich 28 a za zady plneni ucebnich planu:)
no jako byste mluvili o mé dceři.než šla do předškolní třídy ve školce,tak se do školy tešila,psala čísla apísmenka.no,kvuli rekonstrukci ji nechali doma protože jsou toho názoru že ženská na mateřské se kopá doma do p=……
no a holka zespratkovatela jako blázen.neposlechne nikoho v ničem,nastoupila do první,nechce delat ukooly a když už tak je schvalně odflákne.nepřála bych vam videt ty sešity.přito to umí a krásně.
na třídní schuzce jsem tam zustala poslední sama s učitelkou,krocení dcery ji stojí prý hoodně energie(když to zvladli ve školce a to meli více detí no nevim).nevim co se stalo,že jik to nebaví .spíš me dela naschvaly jak muže,otci taky.
mame jeětě malou,3 roky.prostě s te male zblbla,ale nevim jak s ni mam delat ukol když malá jí stojí u ruky,jinde v pokoji sama nebude.tatinek chodi domu moc dloho,aby s ni psal ukoly.mladší ¨si taky nenechá nic říct,a vřískat vsteky ji nechat nemohu,nenechám se z podnajmu vyhodit kvuli nadmernemu hluku(a to teda je a fest).sem zvedava na rady
janna

Mi se nápad s poradnou zdá dobrý. Samozřejmě učitelé musejí být schopni si poradit se všemi možnými dětmi, na druhou stranu ale děti taky musejí být schopny přijmout určitá pravidla chování.
Při představě, že by ve třídě s 25-30 žáky mělo třeba deset chuť neustále diskutovat, to by museli každé dva týdny měnit učitele, protože každý předchozí by musel být v blázinci 🙂
Ale rozhodně bych byla proti metodě Betynina manžela. Srážením sebevědomí si myslím, že ničeho nedocílí. Spíše naopak….
Milá Betyno,
připadá mi , jako bych to psala já. Jen s tím rozdílem, že mému synovi je 7. Taky je ve druhé třídě…Zrovna včera jsme byli „na koberečku“, pí. uč. už si neví rady a doporučuje navštívit poradnu.Já proti nejsem, ale spíš potřebují poradnu dospělí, aby věděli, jak s takovým dítětem zacházet. Čekám jen, že z toho vyroste…Není zlý, agresivní ani nezdvořilý. Jen se nedokáže vyrovnat s frustrací a má touhu diskutovat. A to ne každý učitel ustojí.
Doufám, že nám dá někdo radu !!!