Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Úvaha
Úvaha o úloze starších žen v reklamních spotech.
NĚKDY SI ŘÍKÁM, ŽE NEJHORŠÍ NA SVĚTĚ JE BÝT ŽENA STARŠÍ 50 LET.
MLADŠÍ HOLKY VESELE MENSTRUUJÍ S TAMPONY OB A VLOŽKAMI ALWAYS. MEZI TENISEM V BÍLÝCH KALHOTÁCH A PŘELÉVÁNÍM MODRÉ TEKUTINY SI SEM TAM PŘEPEROU NĚJAKÉ TO PRÁDÉLKO V ÚPLNĚ NOVÉM PRACÍM PROSTŘEDKU TIDE. KDYŽ MÁ TAKOVÁ NYMFA HLAD, TAK SI DÁ JOGURT S 0.1 % TUKU DANONE NEBO VÝBORNOU POLÉVKU “JAKO OD MAMINKY“. POKUD CHCE MLSAT, TAK JEDINĚ ČOKOLÁDOVÉ BONBONY TOFFIFE A MERCI…SAMOZŘEJMĚ PO JAKKOLI VYSOKÉ DÁVCE ČOKOLÁDY NEZTLOUSTNE. MLADÉ DĚVČE JISTĚ NEZAPOMENE HODINY TELEFONOVAT SVÝM KAMARÁDKÁM SE ZARUČENĚ LEVNÝM TARIFEM OD OPERÁTORA XY. ÚSPĚŠNÝ DEN PAK ZAKONČÍ KOUPELÍ V RADOXU.
A MLADÝ KLUK? TEN MÁ PROGRAM JEŠTĚ PESTŘEJŠÍ! KDYŽ SE OHOLÍ DOHLADKA S ŽILETKAMI GILETTE, TAK HNED SVOU HLADKOST VYZKOUŠÍ NA KOLEMJDOUCÍ KRASAVICI. PO DOKONALÉM OHOLENÍ SI VYRAZÍ SVÝM NOVÝM NISSANEM, TOYOTOU ATD… A OPĚT ZA DĚVČATY! PŘED OČEKÁVANÝM VÝKONEM POUŽIJE ANTIPERSPIRANT OLD SPICE A PO VÝKONU VYZKOUŠÍ TOALETNÍ VODU CROSSMAN. KDYŽ DÁ NA CHVÍLI HOLKÁM POKOJ, TAK JDE S KAMARÁDY NA PIVO. HLAD ZAŽENE U KFC A CHUŤ NA NĚCO SLADKÉHO ZASE TYČINKOU SNICKERS.VEČER PAK STRÁVÍ VE SPOLEČNOSTI SVÝCH PŘÁTEL A SKLENIČKY TULLAMORE DREW. KDYŽ MÁ MLADÝ MUŽ SVOJE DNY, DÁ SI JEŠTĚ NAVRCH FERNET.
TEĎ SE MRKNEME NA DĚDEČKY. TI UŽ SICE POUŽÍVAJÍ KOSTNÍ PREPARÁT PROENZI3 A LÉK NA PROSTATU, ALE
SE ZARUČENÝM VÝSLEDKEM! KDYŽ UŽ MAJÍ POTÍŽE SE ZÁDY, TAK JE LEHCE ODSTRANÍ MASTIČKOU FASTUM GEL A PAK TO JDOU OSLAVIT SE SVOU MLADOU MILENKOU, NEBO PŘINEJHORŠÍM S VNOUČATY. NO, A KDYŽ JDE O OPRAVDU SENILNÍHO STAŘÍKA (KTERÝ V MLÁDÍ UZAVŘEL ŽIVOTNÍ POJISTKU), TAK SI NA SKLONKU ŽIVOTA DĚDA JEŠTĚ ZALETÍ DO KOSMU NA VÝLET.
A JAK JE NA TOM BABIČKA? POKUD JE VE SPOLEČNOSTI PŘÁTEL, TAK JÍ Z HUBY POŘÁD PADÁ PROTÉZA A BEZ LEPIDLA SE ANI NEZASMĚJE… KDYŽ SI UVAŘÍ NĚCO DOBRÉHO, TAK MÁ POTÍŽE SE STOLICÍ A BEZ GUTALAXU SE NEVYKADÍ. PŘI PROCHÁZCE NA MOŘSKÉM POBŘEŽÍ BABKU TRÁPÍ ÚNIK MOČI A NEPOMŮŽE JÍ NIC. JEN MUSÍ NAVÍC NOSIT PAMPERSKY. KDYŽ SI VEČER ASPOŇ TROCHU ZATANCUJE NA PARKETÁCH, TAK JE ZA TREST NUCENÁ VYTÍRAT PRONTEM PODLAHU AŽ DO RÁNA.
VĚRU, STARŠÍ ŽENY MAJÍ TĚŽKÝ ÚDĚL!
Jovanko, chtěla jsem to nahlas přečíst manželovi, ale tak jsem se smála a tak mi tekly slzy, že si to nakonec musel přečíst sám ((-:
To je mooooc hezké. Hned jsem se po ránu rozchechtala.
Holčičky, moc děkuju, ale musím se přiznat, není to bohužel z mé vlastní hlavy….
Přišlo mi to na mail a toto jsem si prostě pro sebe nechat nemohla 🙂
Tamino, naprosto souhlasím s tím pojetím mužů a žen…. ale nebudeme si tím (tady a teď) kazit den 🙂
Brmbulko, Ty musíš známkovat i o prázdninách, co? :-))
Já jsem si to musela přečíst ještě jednou a zase se tady řehním nahlas. Musela jsem ti ještě jednou napsat, že je to super :-))
Rechtam se na celej duuuum:-))Super!!!! J.
Jovi, tak to je bomba!!Dlouho jsem se tak nezasmála:-D
Vystihla jsi to úplně přesně …
Jovanko,ještě si utírám oči jak jsem se smála seš jednička:-))))))
Jovanko, nahlas a s chutí jsem se zasmála. Měla jsi to napsat jako článek.. 🙂 Máme stejné myšlenkové pochody, protože jsem si zrovna nedávno říkala, že něco o reklamách taky sepíšu. Celkově mě rozčiluje prezentování žen a mužů v reklamách. 🙂 Perfektně jsi to vystihla, bezvadně sepsala. Tleskám 🙂
tak jsem to zrovna docetla a do uci mi jede reklama o prontu:)))))))Jovanko mas 1*:)
Jovi :)))))))))) Bomba !!! 🙂
:o))))))))))))
hezké Jovi..ale myslím,že se to změní..trh brzy zjistí,že starší ženy jsou taktéž majetné a velmi úspěšné a taky umí být krásné. viz Dove-kampaň za skutečnou krásu:-)
Ráda bych už viděla nějakou pěknou reklamu na auto,kde by za volantem seděla sličná 50tnice:-) K
Tož to je super, Jovanko!!!! :o)