Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Uživatelské účty
Chci se zeptat…nastavila jsem v našem počítači uživatelské účty. Každý má tedy svůj účet, své dokumenty atd., ale v „Tento počítač“ jsou všechny účty uloženy a každý když se přihlásí pod svým heslem, může i na svém účtu ve složce „Tento počítač“ jít do dokumentů ostatních účtů, provádět změny i v jiných uživat. účtech než ve svém. Jak bych to mohla vyřešit?…aby měl každý na svém účtu v „Tomto počítači“ uložené jen svoje dokumenty a sdílené dokumenty, ale ne i dokumenty ostatních, kteří se přihlašují na počítač? Děkuji
Anonym
Jenže já mám v záložce Sdílení zaškrtávátko „soukromá složka“ šedé a nelze je zaškrtnout.
Ta druhá možnost by se dala použít tak na pár dokumentů, pač fakt bych nechtěla zadávat heslo při otevírání KAŽDÉHO souboru.
Chci, aby se jiný uživatel ze svého účtu nemohl dostat k souborům jiných uživatelů,ani v „tomto počítači.
Nevím jak to dělají ve škole, že na jednom počítači ve složce „tento počítač“ nejsou uloženy dokumenty všech uživatelů počítače(což by také ve škole byla blbost…)Ve škole má každý v „tomto počítači“ pouze svůj mail(H), dokumenty ostatních uživatelů ne. To by bylo ideální…
Anonym

Zkus na složce Dokumenty kliknout pravým tlačítkem myši, z otevřené nabídky zvol Sdílení a zabezpečení. Tam v záložce Sdílení zaklikni Soukromá složka. Pro uživatele, který je právě přihlášen by se tímto mělo nastavit, že jiní uživatelé se tam nedostanou.
Nemám možnost to vyzkoušet, protože uživatelské účty doma nepoužívám, tak to zkus.
Kdyby to nepomohlo, tak další možnost je zaheslovat si přímo jednotlivé dokumenty – to znamená, že k otevření je třeba zadat heslo. To se ve Wordu nastavuje v nabídce Nástroje -Možnosti a je to záložka Zabezpečení. Ale pozor, heslo nesmíš zapomenout ani ty, jinak soubor neotevřeš :-))
Tak dej vědět, jestli to pomohlo.