Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
vánoce
Využila jsem poprvé objednání zboží přes internet k letošním vánocům.mám čerstvou a bohužel negativní zkušenost, jsem z toho opravdu špatná,jak je možné že polovina věcí přišla jiná než jsem si objednala.jak se dále postupuje?a myslíte že je to spíše ojedinělé nebo jaké máte zkušenosti vy?

Hhano, já teda přes internet nakupuji čímdál častěji a na letošní Vánoce teda už docela dost. Nemám jedinou špatnou zkušenost, klidně ti napíšu adresy, ale nevím jestli můžu sem, nebo raději do osobních vzkazů. Berem tady ještě s kamarádkou nebo i se dvěma a máme toho víc a většinou tím pádem neplatíme poštovný. Fakt nemám jediné negativum co bych napsala.
Jedině,a to teda udělám trošišku negativní reklamu, oblíbila jsem si celkm nakupovat přes Quelle a Neckermann, mají tam dobré věci, když jsem se netrefila do velikosti, tak bez problému jsem vracela, tam je jediné neagativní, že jim to strašně dlouho trvá a teď zrovna jsem z toho docela rozladěná, protože i přesto že jsem si objednávala věci v listopadu a jednu věc tam mám dokonce už od října, vypadá to že to do Vánoc nepošlou a to mě teda štve. Ale to je jediné co bych vytkla a u těchto dvou.
Já jsem byla velmi spokojená s nákupem na http://www.patro.cz…zboží jsem měla do 3dnů od objednání doma a v perfektním stavu. Každý den jsem mohla sledovat co se s balíkem zrovna děje…doporučuju. K
Manžel si objednával několikrát a vždy byl spokojený. Je to fakt výhoda,nakupovat z domova,protože kam pořád dávat děti na hlídání,když se nakupuje na Ježíška.Doufám že se může říct,je to Arabela,převážně dětský obchod.Přesně jak uvádí Vandula,zaměnili barvy,ale 2x to snad není náhoda a u knížky poslali jinou.asi kdyby šlo o zboží pro mě,tak mě to tak nevadí ale bylo to k vánocům dětem.už se z toho nějak dostávám.považuji se spíš za realistickou a praktickou ale asi tou předvánoční náladou jsem trochu naměkko.ale jak poznat spolehlivý obchod?
Při nákupu přes net máš 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. Smůla je, že zaplatíš zbytečně poštovný, ale to by měla vynahradit obvyklá nižší cena u e-shopů (není to ale vždy pravidlem).
Já mám zkušenost převážně dobrou, maximálně se mi stalo, že se spletli a poslali jinou barvu (to všeho všudy jedenkrát), či se mi nepovedlo trefit velikost. Přes net nakupuju hodně.
Já mám samé dobré zkušenosti s nákupem přes internet a když kupuju oblečení a není mě, tak ho vrátím a oni bud poštou správný a nebo ho prostě jen vrátím a nechci náhradu. S jiným zbožím je to to samé.
Jaký obchod ti tohle udělal?
Lída
A mimochodem, zboží můžeš vrátit do určité doby bez udání důvodu a samozřejmostí by měla být i reklamace a záruční doba 2 roky. Koukni na jednotlivé prodejny, jaká mají pravidla, pokud budeš mít problém, zkus Sdružení ochrany spotřebitelů, tam by Ti taky poradili.
Hhano, já mám internet teprve od konce září. Začala jsem taky objevovat nakupování po síti. Zatím, musím zaklepat, jsem byla vždycky spokojená. Vyzkoušela jsem dva e-shopy se spodním prádlem, jedno elektro, jeden zásilkový obchod s oblečením, výrobce ponožek a punčochového zboží a pneumatiky na auto. Jen jednou jsem měla problém, pneumatiky nebyly na skladu, takže jsem musela do druhého, ale pak pohoda. Všechny zásilky přišly v daném termínu, byly v pořádku, cena souhlasila a prodejci mně dokonce několikrát samy kontaktovaly, jak to se zásilkou zrovna vypadá. Asi si měla smůlu na prodejce. Moje zkušenost je zatím pozitivní. Zkus se zeptat známých, třeba Ti poradí solidní prodejce. Já bych Ti taky napsala, kde jsem nakupovala, ale nevím, jestli se to nevymyká pravidlům VD.