Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Chyba banky?
Ahoj Chromle a ostatní.
Jak postupovat v případě, že banka (ČS) udělala chybu a ve smlouvě na poskytnutí nějakého svého produktu někomu jinému díky shodě jmen (pravděpodobně) zaměnila dvě osoby (uvedla RČ a titul jiného svého klienta)?
Tedy pokud se nejedná o jiný podvod (snaha „zapsat“ někoho bez jeho vědomí jako společníka firmy již do obchodního rejstříku, což se nám zatím nepodařilo ověřit).
Toto se stalo na jiné pobočce, než se kterou postižený jedná. Pracovnice „jeho“ pobočky je velmi ochotná a snaží se pomoci.
No, snad jsem to moc nezamotala – vkládala jsem už dotaz „Zneužití?“ do Právní poradny.
Díky za vaše rady.
Ahoj Jarmuschko,
k selhání lidského faktoru dojít může raz dva. Ale bylo by dobré podat oficiální stížnost, žádat nápravu, popřípadě kompenzaci. Řešila bch do s „vlastní“ bankéřkou a jeho přímým nadřízeným.
Myslím, že pokud by šlo o podvod, dalo by se to dohledat pomocí zfalšovaných dokladů a byl by to pěkný průšvih.
V každém případě by banka jako první měla okamžitě provést opravu údajů a dát postiženému nahlédnout do dokladů, aby si to mohl ověřit, že je vše v pořádku.
Řekla bych, ale že se jedná jen o chybu a ta se dá rychle napravit.