Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
závadná dětská židlička
Ahoj,potřebovala bych poradit jak mám postupovat dál:Česká obchodní inspekce vydala prohlášení o nebezpečnosti konstrukce dět.židličky kterou mám doma,prý má být stažená z prodeje.Koupila jsem ji v inter.obchodě v Brně což je asi 200km od mého bydliště.Na ČOI jsem se informovala a tam mi řekli že mám požadovat odstoupení od kupní smlouvy,to jsem udělala ale obchod nekomunikuje po 30dnech mi neodpověděli na doporučený dopis,nezvedají telefony na emaily neodpovídají.To si můžou dovolit?Za to jim nic nehrozí?Židličky stáhli z prodeje.Židlička stála 3500kč o to je dost abych to hodila za hlavu.Copak není jiná možnost než to dát k soudu?Když to udělám bude to stát dost peněz a mám jistotu že to vyhraji?Od dovozce jsem se dozvěděla že mají prohlášení v Italštině a Francouštině o nezávadnosti a dál židličky nabízejí,je to argument k zamítnutí mé reklamace a neúspěchu u soudu?Díky za všechny rady
Romana
To jsem vše udělala a vše bylo v dopise a jak je vidět nepomohlo to,co ješrě nechápu proč ČOI dělala testy když se židličky prodávají všude dál a jediný dovozce je též nabízí?
Romana
Pokud prodejce nerespektuje vaše odstoupení od smlouvy a nevrátí vám peníze sám, opravdu mě nenapadá jiná možnost, než ho zažalovat u soudu. Odstoupení od smouvy byste pro jistotu měla učinit písemně, dopis doporučeně zaslat prodejci (abyste měla důkaz pro soud) a v dopise byste mu mohla i napsat, že pokud nesplní své závazky vůči vám (vrácení peněz), obrátíte se na soud. Někdy zmínka o soudu pomůže.