Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
reklamace
Nechali jsme si udělat vestavěnou skříň na míru.Firma přijela k nám poměřila si místo a skříň vyrobila.Zjistili jsme že dveře(zašupovací)po zavření nedoléhají rovnoměrně prostě jde vidět že to není jak by mělo.Zavolali jsme do firmy a majitel po zhlédnutí tvrdí,že zdi jsou křivé a máme si zavolat zedníky aby stěny srovnali.Jelikož jsme zaplatili poměrně velkou částku tak si myslíme,že by firma to měla napravit.Děkuji za odpověd Marcela
Jak píší holky, nám taky vyrovnávali zdi a podlahu prkny, než udělali skříň. A je fajn, dveře krásně jezdí.
Braňte se, budu držet palečky 🙂
Lenka
Přesně tak, jak to píše Peťka. I nám naistalovali skříň přes veškeré nerovnosti stěn. Od toho si to před montáží přece měřili, aby díly vyrobili tak, aby skříň fungovala.
Bránit se je velmi složité, reklamace zdlouhavé. My všechno řešíme při předání díla, kde v případě špatného provedení napíšeme, že dílo nepřebíráme pro ty a ty vady a tudíž do odstranění vad ani nezaplatíme. Moc se to osvědčilo.
Ahoj. Také máme vestavěné skříně. První co firma udělala, bylo vyrovnání zdí. Na každou stranu zdi upevnili prkna, pak teprve dali kolejničky nahoru a dolu. Takže výmluva křivých zdí mi přijde zarážející. Určitě se braňte!