Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
držení tužky
Ahoj všem,
chci se zeptat, jestli mám opravovat tříletou dceru v držení tužky, pastelky. Nevím, jestli v tomto věku nechat dítě ať si to dělá, jak chce nebo jestli se má začít hned od začátku.
Dcera při kreslení drží pastelku v pěsti, ale úplně naopak, že má tu ruku tak jakoby překroucenou. Neumím to ani popsat, ale snad vás napadne jak.
Včera si toho všimla moje mamka a říkala, že ji musím opravovat a dávat jí ji správně. Dnes jsem to zkusila, ale po první opravě si to po vteřině dala zpět, po druhé taky + byla naštvaná, po třetí taky + řekla že už si nechce kreslit.
Tak nevím. Nevím, jaký k tomu má být přístup.
A taky by mě zajímalo, jestli mám nějak reagovat na to, když dcera kreslí vzhůru nohama.
Je to možná hloupý dotaz, ale docela by mě to zajímalo.
Markéta
holky….cim driv tim lip…..opravovat opravovat…koupit trojhranek nebo primo trojhrankove pastejky nebo pomoci modulitu namodelovat primo na rucku…ve skole jako kdyz to najde
Ahoj, můj syn (4) taky drží tužku v pěsti. Musím na něj neustále dohlížet. Navíc píše levou a já jsem pravák, tak s tím mám problémy i já. Máme trojhranné pastelky, ale ty je schopný držet taky špatně. Určitě se vyplatí dohlídnout ná správné držení tužky. Nesmí se držet ani moc vysoko, ani těsně nad papírem…Je to dřina!!!
Cvrček
Markéto,
takže mi paní učitelka ve školce říkala, že mám syna opravovat. Taky držel špatně tužku a měl by pak s tím problém, protože si to držení zafixuje.
Od září, kdy měl Tomášek 4,5 roku chodíme i na logopedii a tam mi paní mgr. řekla, že opravdu opravovat držení tužky – nejlepší na to jsou takové ty trojhranné pastelky, ty se nám osvědčily. A taky psal a kreslil vzhůru nohama – třeba kolečko úplně opačně a to taky opravujem a hlídáme. Prý to souvisí s tou špatnou řečí.