Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Upomínky
Dobrý den, nevím, zda sem můj dotaz patří, ale nevím, kam se obrátit. Před dvěma roky jsme zrušili pevnou linku u Telecomu a poté nám chodily upomínky o zaplacení služeb z doby po zrušení. Po martiriu telefonátů jsme se konečně dobrali toho, že nám nemůže být nic účtováno, pokud už jsme byli odpojeni. Celá záležitost skončila s ujištěním, že vše je vyřízeno. Dva roky byl klid a nyní nám přišel poměrně výhružný dopis z vymáhacího centra s požadavkem uhrazení jakýchsi faktur plus administračního poplatku. Po kontaktování jsme byli ujištěni, že si vymáhací centrum vyžádá potřebné doklady a bude nás informovat. To se však nestalo a přišla nám další upomínka. Domníváme se, že k tomu celému došlo po převzetí Telecomu Telefonicou a nějakým zmatkům, to však jsou jen naše dohady. Chtějí po nás tedy doklady o zaplacení, ale ty žádné nemáme, protože jsme nakonec nic uhrazovat nemuseli. Vše se však dělo telefonickou cestou. Máme požadovanou částku platit a pak to dále řešit nebo je jiná možnost? Moc díky za odpověď. Marky
Marky
Na vašem místě bych písemně informovala jak vymáhající firmu, tak telefonní společnost, že k tomu a tomu datu byla vaše telefonní stanice zrušena, že již v minulosti chodily upomínky a že vám bylo nakonec řečeno, že je vše v pořádku a nic nedlužíte.
Pokud by upomínky chodily i nadále, asi bych se obrátila na advokáta, zda je společnost v právu nebo ne – pokud by řekl, že ne, nic bych neplatila, počkala bych, zda podají žalobu na vymožení dlužné částky.
Pokud by vám advokát řekl, že společnost má na peníze právo, zvážila bych, jestli jí nezaplatit radši hned, než se věc dostane k soudu – pak by to mohlo být dražší o soudní poplatky a náklady řízení.
Ahoj tak to jsme na to podobně.My jsme zrušili pevnou linku k 10.7.06 a do konca minulého roka nám chodili pořád faktury na zaplacení linky.Napsali jsme reklamaci a až dnes došel dopis od Telefonici že došlo k omylu ale došel nám vzápětí znovu faktura za celé ti měsíci + upomínkový poplatek.Tak nevím co jsi mám o tom myslet.Tak nevím co si zase vymyslí dál.
Nejsem odborník, ale nedávno jsem o podobném případu slyšela v televizi.Možná by nebylo od věci se obrátit právě na televizi.Ono „náš zákazník náš pán“ už moc neplatí, tak snad trochu toho mediálního nátlaku pomůže.