Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Nákup na Náměstíčku
Ahoj Petro,
nikde jsem to nenašla, možná jsem něco jen přehlédla, nebo spíš nepochopila.
Pokud si objednám zboží ve dvou různých „firmách“, budu platit poštovné dvakrát, nebo jen jednou? Zboží dorazí z Náměstíčka, nebo z každého virtuálního obchůdku zvlášť?
Taky mi u některých obchodních podmínek chybí poznámka o možnosti vrátit zboží bez udání důvodu(mám pocit, že ze zákona je to 30 dnů).
Díky za odpovědi, hezký den
Chromle
No, on je ten odkaz jen na hlavní straně a tu si asi moc lidí neotevře. Zkusím to přidat i k jednotlivým obchůdkům, díky za tip 😉
Tak už se stalo, žlučové mýdlo a nakonec i sůl na skvrny jsou objednány.:-)))Díky za odpověď, ta pravidla o nákupu na Náměstíčku jsem předtím vůbec v menu neviděla.
Ahoj Chromle,
Náměstíčko není klasický internetový obchod, každý obchůdek je tam samostatný, proto se také v každém nakupuje zvlášť, tj. pro každý zvlášť pošleš objednávku a v souladu s konkrétními obchodními podmínkami (pro každý obchůdek jsou vždy v pravém sloupci) platíš i poštovné.
Podrobněji je to rozepsané v „článku“ Jak nakupovat na Náměstíčku? (odkaz je v pravém sloupci hlavní strany Náměstíčka).
Pokud jde o konkrétní obchodní podmínky, je tam vždy to, co mi pošle dotyčný dodavatel.
Podle zákona č. 367/2000 Sb. je skutečně možné zboží zakoupené v internetovém obchodě vrátit bez udání důvodu, ale je třeba splnit několik podmínek: vrátit zboží do 14 dnů od převzetí zásilky, zaslat jej zpět nepoškozené, v neporušeném originálním obalu a dobře zabalené, aby se nepoškodilo při zpáteční cestě.
Pokud se rozhodneš, že Náměstíčko na nákup vyzkoušíš, doufám, že budeš s nákupem spokojená 😉
Petra