Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Vybrali nám konto
Jak už jsem křičela v pátek 13.11. kolem půlnoci v Improvizované plkárně, vykradli nám konto.
Protože jsem slíbila informovat, dělám tak.
V pátek ve večerních hodinách jsem při otevření internetového bankovnictví uviděla, že jsou tam nezaúčtované operace v poměrně velké částce. Byli uskutečňováni postupně a částky byli identické, jakoby došlo k nějaké chybě a jedna částka se načetla několikrát. Manžel, který byl doma, si vyrazil na pokec na pivo s bratrem a přáteli. Ihned jsem mu volala a mírně ho pucovala, za to cože platil kartou. Chudák nevěděl, o co jde. Blíže byli k bratrovu domu a tak rychle utíkali, aby se koukli na internet. Tam zjistil to co já a začal jednat. Volal servisní službu banky a nechal zablokovat karty i účet. Štěstí v neštěstí bylo to, že na účtě byla jen má mateřská, která čerstvě dorazila. Kdyby tam byla i manželova výplata následky by byli horší.
Dnes jsme dorazili na Českou spořitelnu a podali stížnost. Zrušili karty, odblokovali účet, zažádali o vydání nových karet. Pak jsme šli vše ještě ohlásit na policii, jak nám banka poradila.
Ke všemu se nám porouchalo auto, které jsme museli nechat odtáhnout.
A ještě veškeré bezpečností předpisy jsme dodrželi. Z bankomatu vybírám jen já a to na stejném místě v bance. Manželovi se nechce, když má tak málo času být doma, ještě chodit po bankách. Tak mu peníze prostě dávám já. V zahraničí obvykle platí eurama, která dostává na cestu od zaměstnavatele, nebo služební kartou. Paradoxně svou kartu použil v zahraničí naposledy v březnu a to ve Španělsku v Lidlu. A u nás asi ze září v Tescu. Většinou tedy vše platím já, nebo vybírám účet. Nikdy nebyla jeho ani má karta z dosahu našich očí.
Zjistila jsem po brouzdání na internetu, že nejsme první. http://www.zlatakoruna.info/clanky/39-10-platebni-karty/20516-zneuziti-platebni-karty
Právě nám volali z kartového centra a údajně se nejedná o naši chybu a tak nám budou peníze vraceny. Jestli je ovšem dostane banka zpět od zlodějů již neví, ale radovat se budu, až se peníze skutečně na kontě objeví.
Danasi, dííííky za zprávu a ještě tak báječnou.:-))) Dobrých zpráv není nikdy dost, takže Ti to upřímně přeji a jsem moc ráda, že už jsou korunky tam, kde mají být tzn. na vašem účtě. Bezva. :-)) Jsem ráda, když se daří. Jen houšť.:-)
Tak blahopřeju, že ještě před vánoci.
Mám pro vás dobrou zprávu. Dneska jsou na účtu připsány naše zatoulané peníze. Informace k transakci: uznaná reklamace Austrálie.
Do typování se zapojila Lien, Hanina, Padmé.
Nejblíže byl typ Padmé. Gratuluji, ale ještě musím vymyslet nějakou odměnu.
Přeji vám, ať to už konečně vyřídí a penízky jsou tam, kde správně mají být – tedy na vašem účtě.
Danasi, sedím tu a kroutím hlavou… je to neuvěřitelné… ten přístup k řešení potíží, ach jo…
to si snad děláš srandu,né????????
Osobní poradce a zapoměl????
To je teda síla a ani se nedivím nad Tvou reakcí a jsem zvědavá jak tohle dopadne…
Tak jsem se dneska zastavila na bance. A i když máme přiděleného osobního bankéře, který by se měl starat, tak nic. Až po urgenci, co se vlastně děje si rozpomněl, že mu přišel email, aby nás kontaktoval a vyplnil ještě nějaké formuláře, pro upřesnění. A když je s manželem oba podepíšeme, protože účet máme společný, tak pak už teda do týdne vrátí.
Ha, ha, taková byla má reakce.
Říká se do roka a do dne,ale já bych řekla :máme 23.11 PO + 3týdny,tipuju před vánoci /letošními/.
Ptala sem se drahýho kdy a za jak dlouho mu to vrátili.Bože,normální člověk by odpověděl, z něj sem to musela tahat.Takže skoro 2,5 měsíce.
Pro osvěžení:několik plateb na jeden účet za jedno zboží přes kartu.
Člověk by z nich umřel,když mi zákazníci nedáme…šílí a hned teď,ale oni mají času dost….
Hm, to je teda pech, do konce roku???
Danasi, snad to bude do konce měsíce, tj. do 30.11. Asi bych se nesázela, protože k tomu nemám vlohy, ale přeji Vám, ať je to co možná nejdřív!