Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Neuhrazení pobytu
Dobrý den, nevím, zda jsem ve správné poradně, ale bližší tématu jsem nenašla, zkouším tedy požádat o radu zde.
Jedná se o situaci, kdy odmítnu zaplatit sumu za přenocování v hotelu, která se mi zdá přemrštěná za podmínky, které tam jsou. Např. jedu do hotelu, najdu staré, špinavé vybavení, ve 20.00 vypnutá voda, takže se nelze umýt, pokojové zařízení (lednice, TV, lampička) nefungují. Ráno poté odmítnu zaplatit částku jako by vše bylo OK. Mám na takový postup právo, nebo jakým způsobem vlastně jednat? Děkuji
Dobrý den,
omlouvám se, ale zaměřuji se na sociální a pracovně právní problematiku, nejsem odborník na problematiku cestování, ubytování a potíží s tím spojených. V zásadě se ale ztotožňuji s tím, co napsala radka2. Bylo zapotřebí řešit celou věc ihned, ne až poté, co jste v hotelu strávila noc a čerpala jste službu. Obovám se, že po Vás hotel může požadovat úhradu za vyčerpanou službu. Můžete se samozřejmě obrátit na výše uvedené instituce a úřady – hygiena, Česká obchodní inspekce, živnostensjký úřad – ale otázkou je, zda při řešení situace budete moci prokázat, co tvrdíte – zda máte k dispozici fotografie, výpovědi svědků apod.
nepotěším tě. službu jsi „zkonzumovala“. to je jako kdybys snědla v restauraci jídlo a poté řekla, že bylo špatné a nezaplatíš. nezaplatit nemůžeš, to je jako by jsi něco ukradla. vzala, spotřebovala, a nezaplatila. měla jsi prostě odmítnout ubytování. co ale můžeš, tak po zaplacení reklamovat, vypsat závady, a žádat slevu. já takhle jednou dostala slevu 80% u zájezdu k moři. tam ale nešlo se vrátit po zjištění podmínek ubytování. a taky stěžovat si – ČOI, hygiena, ŽÚ. aby stejně nenapálili i další lidi.
radka2