Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Předškolák a čtení
Zjistila jsem,že syn umí takřka všechna písmenka z abecedy.Začíná i spojovat,ale čte jen ta písmena případně slabiky,ale nespojuje význam slov/např. přečetl hlásky ve slově TEREZA,ale když jsem se zeptala jak se jmenuje spisovatelka,tak nevěděl/.Jelikož jde do školy až v září mám dilema jestli má význam učit ho více nebo to nechat tak..nějak jsem nebyla pro učit dítě dopředu do školy.Ta písmena se naučil přirozeně v podstatě sám,spíš jen tím,že hodně doma čteme.
Díky za odpověď.je to tak jsem si myslela..z mojí strany to nebylo cílené,v podstatě jsem z toho byla překvapená…on i sám začal počítat/sčítání,odečítání/ na prstech i přes desítku,ale je pravda,že držení tužky a malování z mého pohledu nic moc, o trpělivosti ani nemluvě,tak to bude asi oříšek,přesně jak píšete.:-(

Hmmmm….tak to bude problém naučit synka číst s porozuměním:((((….děti předškolního věku je lepší učit pořádně mluvit…číst takzvaně podle obrázků, protože přeučení je těžší než naučení….jako dospělý čteme potichu jen očima a cílem je rozumět a reprodukovat to, co jsme četli….syn asi bude mít ze začátku težší práci pochopit, co po něm paní učitelka chce….vždyť přece čte…ale on bude jen fotografovat písmenka….i když nikdo neví, musela bych ho vidět a slyšet číst….tyto děti pak špatně nesou to, že paní učitelka chce vědět, co četl a ne , jak krásně to přečetl….pokud už to umí, doptávejte se po každém slovu na vyznam….po každe vete…co v ni bylo….treba to do skoly vytrenujete….a pokud se mohu primluvit…prosim….neucte deti nic dopredu….jako ucitelka jsem stestim bez sebe kdyz je dite bez logopedickych vad….umi si utrit zadek, dobre drzet tuzku…oblect se do TV….sam se sbalit a tusi co to jsou nuzky