Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Neschopní:((((
No musím vám to napsat nebo mě z toho picne:((((
V záři jsme natěšení, jak blechy vyrazili do nábytku Asko:)
Vzali jsme sebou našetřené penízky z hrníčku a že si konečně po dlouhých dvou letech koupíme kuchyn, no kuchyně a to dvě, protože máme velkou kuchyn:)
Líbila se nám v akci krémová s hnědou kombinaci barev a na nožkách, no vypadala úúúúúžasně:)
Prodávající hýřili ochotou, ochotně sepsali smlouvu a nechali si za ty dva skvosty i hned zaplatit:)
Dodávka za 4-6 týdnů:)
Termín dodání uběhl, překročil zpoždění dvou týdnů a kuchyně???? Nikde!!!!!
Já jím tam volám a ptám se, jsou??? Nejsou??? Bohužel, nejsou, dodavatel kuchyně nedodal a důvod nevíme, nevyjádřili se ani k naším urgencím:)
Je na vás, jestli počkáte a nebo stornujete smlouvu:)
A co ted????
Dnes jsem jím opět volala a napadlo mě, že by bylo možné si vybrat druhé kuchyně od spolehlivějšího dodavatele a ve stejné cenové relaci, ale se stejnou dodací lhůtou:)
No nic, zítra tam zajedeme a osobně jím pěkně nadám a možná vybereme druhé kuchyně:)
Ano, je to možné:) To mě i celkem potěšili:)
Nejvíc mě na tom zaráží fakt, že dodavatel neboli výrobce kuchyní může být rád, že dostane zakázku a je o jeho dílo zájem, ale vůbec si neváží nás, nás zákazníků a toho, že v dnešní době má vůbec nějakou práci:)))
Takové lidi, co klamou, bych brala holí a zakázala jím podnikat v činnosti:)
asko je tím známé. nám nabídli slevu, nebo dopravu, nebo montáž zdarma. zkuste kombinaci všeho:-)
Tak to jste mě překvapili, že v tom nelítáme u nás doma sami:)))
Dnes jsme tam teda jeli, po půl hodině čekání na zákaznickém servisu, mě sličná prodavačka pozvala dál:)
Řekla jsem jí o co jde, tak mě odeslala do informačky ke kuchyním:)
Prodavač nám nabídl jinou, o pár korun dražší a nám se i celkem líbila:)
Povídám mu, řekněte mi dodavatelé této kuchyně, at opět nestoupneme do stejného bahna, prodavač nevěděl a odeslal mě zpět na zákaznické centrum:)
A najednou se zjistilo, že je to stejný dodavatel, jak u té první:)
Takže okamžité storno zakázky!!!!!!
Jsme bez kuchyně a já obvolávám truhláře, který by byl levný a schopný:)
Našla jsem mého bývalého spolužáka ze základky a ten by to pro mě udělal i do vánoc, i když už nové kšeftíky nebere:)
No uvidíme, jak to dopadne, ale určitě vám napíšu:))))
jo a ještě vyhádej si slevu paní nám ji sama nabídla, ale ono na mě bylo 4 měsíce už moc dlouho pokojík spěchal………..
tak to si musím přilít trochu oleje začátkem prázdnin jsme si tam objednali patrové postele a probíhalo to podobně, v termínu nebyly, urgence nereagovali aby zvedli telefon a omluvili se neexistovalo a hlavně NIKDO nebyl schopen říct kdy přijdou, po téměř čtyřech měsících a nespočtu telefonátů jsem to zrušila a postel jsme si koupili jinde a během týdne byl pokojíček hotov…….tak ti přeji at ti to dopadne lépe jak mě, ale moje osobní zkušenost je ta že do Aska už nikdy….jednání děs pokud jsou problémy a myslím, že to není jen dodavatelem chyby musí být v nich, vždyt kuchyn a postel je rozdíl a podívej oboje je problém……………
Mně nelekejte, holky((-: Sice ne v Asku, ale jinde mám také objednanou kuch. linku. No, mají ještě tři týdny dobru, tak nebudu dobrovolně dopředu předpos… Okna mají už skluz měsíc a půl, ale tam vím “o co go“.Pan truhlář, který nám je dělal, je nemocný a nikoho jiného k tomu nepustí, chce si za svou práci odpovídat sám. Tak snad již zíííííítra((-:.
Mari, buď “vostrá“!!! Mně se nedávno podařilo vymáčknout pohotovost na očním oddělení, kde žádná pohotovost není(((-: Prostě jsem strčila nohu do dveří a neodešla, dokud poraněné švagrovo oko neošetřili. A žádejte slevu, měli byste na ni mít nárok.
Mariko, o Asku je tohle známé… Viděla jsem i nějakou stížnost v Černých ovcích či kde. Vymlouvali se snad 4 měsíce, ti lidé nakonec sedačku dostali, protože nehodlali čekat další měsíc u jiného dodavatele a Asko jim ani nechtělo peníze vrátit. Ve finále jim dali nějakou směšnou slevu, kterou si ale museli vyhádat.
Tak zkuste urgovat a urgovat, stěžovat si a upomínat a určitě požadujte slevu.
Ale jinak chápu, naštve to…
Toto mě vůbec nepřekvapuje. Chovali se stejně, i když o krizi neměl ještě nikdo ani tucha.
Manžova máti si u nich objednávala velmi spešl gauč. Čekala na něj snad čtvrt roku – furt nebyl, dodavatel nedodával. Velmi o něj stála, takže čekala, ale uhádala nakonec aspoň nějakou slevu.
My tam kupovali holkám postele – s těma jsme měli štěstí – vezli jsme si je hned.
Ale objednávali nám matrace. Teda – nejdřív nám chtěli vnutit jiné (později jsme zjistili, že levnější – což ale nikde nikdo nezmiňoval). Naštěstí manža je velký detailista, takže si toho všimnul, matrace nepřebral, a urgoval ty správné. Ty byly dle avizovaného termínu dodání.
Mariko – hodně štěstí.