Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
co máme dělat???
Dobrý den Mám 7letého syna a chodí do první třídy.Bohužel jeho paní učitelka si neustále stěžuje ,že muj syn opakovaně neví kde čtou a hlavně,že neslabikuje (čte celá slova)z toho důvodu mu dává ze čtení stále za 3.Ráda bych věděla jak tento problém řešit.U matematiky je to obdobné složitější příklady či ulohy musím dělat s ním a když je dělá sám tak jako by si nevěřil. neustále opravujeme doma ulohy a příklady ,které dělali ve škole. Paní učitelka jim dává až tři domácí ulohy což mám dojem je v celku dost ráda bych věděla zda mám ve druhé třídě zažádat o přeložení k jiné paní učitelce nebo žádat o přeřazení do specialní třídy (tudíž na jinou školu)kde jdou s dětma v učivu mnohem pomaleji.Když se ho zeptam jestli ho to ve škole baví řekne ,že ano a že se snaží jak může a mne ho je už strašně líto a nevím jak mu pomoct.Děkuji Vám za radu Radošová
nevim proc je problem v tom ze dite cte cela slova a neslabikuje….divne….otazka je zda nema tiche cteni….je potreba s pani ucitelkou probrat moznost navsetvy PPP…zda se nejedna o SPU v pripade matematiky – slovnich uloh..a kombinace toho cteni bych odhadovala dyslexii….do specialni tridy vam ho stejne nepreradi bez vysetreni v PPP. Budou prazdniny….muzete si toto vysetreni vyzadat i sama…a zaridit…a ucitelku pak seznamit s vysledkem a doporucenim….pokud tyto problemy ma….je to na konci prvni tridy vhodne…..jako nevhodne vidim menit bez tohto ucitelku ci dokonce skolu…nehlede na to ze se synovi ve skole libi….to berte jako plus….
brmbulka