Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
prvňák
prosím o radu.Dcera chodí do 1.třídy,je chytrá,zná celou abecedu,umí násobit a je celkově dost popředu.Zatím má samé jedničky.Problém je ale v tom,že si třídní učitelka stěžuje,že ve vyučování spí.Nevyspaná není,usíná něco po osmé večer a ráno bez problému vstává i bez buzení.Nevím teda v čem je problém,že by ji výuka nebavila protože už většinu toho zná?Školu má ráda a domácí úkoly taky a dělá je hned a bez řečí.Dcera mi tvrdí,že nespí,že je to jen na ni moc dlouhá doba a že přemýšlí s čím si bude hrát až přijde ze školy.Nevím co mám dělat s tím,aby v hodinách takzvaně nespala.Děkuji.
Martina
prosím o radu, co je přesně sociální nezralost, jak se projevuje, a jak s tím bojovat. Je soc. nezralost důvodem k odkladu školní docházky?děkuji Jarka

neni zac…uceni ji muze bavit…ale treba jeste neni zrala na delsi pozornost a na praci s kolektivem…nebo spolupraci….
Tak děkuji moc,myslela jsem si to.Je pravda,že se sama ještě neutře pořádně a koupat ji taky musím ještě já.Ale učení ji zajímá stejně tak jak hraní.Zkusím si přes školu vyřídit doporučení do PPP.Ještě jednou děkuji za pomoc.

tak datum narozeni je v poradku….socialni nezralost znamena…..ze v dnesni dobe umi nektere deti cist psat a pocitat…a jdou do skoly treba jako nesestilete….ale to ze to umi neznamena ze uz jsou na to socilane zrali..byvaji hravejsi…mene prizpusobivi autoritam..je toho vic…prave kazdy ucitel doporuci neucit dite pred vstupem do skoly tyto veci…ale aby se umelo samo umyt..utrit zadecek(s prominutim) strihat…drzet tuzku a tak…tohle ucitel oceni vic nez ze dite umi cist…mnohdy to neni metodicky spravne a deti jen ctou..ale nerozumi tmu co ctou….socilani zralost se posuzuje v PPP…vetsinou hosi narozeni v kvetnu cervnu…mivaji odklady
Dcera je narozena v roce 2002,v listopadu ji bude 7 let a je v prvni tride,takze uspechane to neni.Nevim co si predstavit pod pojmem socialni nezralost.Dekuji za odpoved.Martina

Kdy je dcera narozená? Může jít klidně o socialni nezralost.Chtelo by to vice indicii:)
Vím, o čem píšete. Stejně jsem na tom byla já v první třídě a to samé prožívá i má dcera. Na mě si učitelka stěživala, že nedávám pozor a vyrušuji. Moje maminka (ač nepedagog) jí poradila, aby mě zabavila jinak, dala práci navíc… Takže jsem si pro sebe četla pohádku, zatímco ostatní četli máma má mísu… Tím chci říct, že vaše dcerka zřejmě aby nerušila přemýšlí nad něčím jiným. Zkuste učitelce poradit,ať jí dá práci navíc. U nás to funguje. Třeba vybarvovat obrázek u úkolu, který již má hotový. Přeji hodně štěstí.