Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
BLACK LIST - Máte špatnou zkušenost s některou firmou?
Potřebuji upustit “páru“ a tak zakládám tuto diskuzi.
Máte špatnou zkušenost s některou firmou? Víte po předchozí špatné zkušenosti, že od některé firmy už zboží nechcete, i kdyby bylo zadarmo?
Prosím podělte se o svůj “zážitek“ v této diskuzi – pomůžete tím ostatním a Vám se třeba trochu uleví 🙂
Danasi, tak to je dobře, snad už zase začnou fungovat normálně.Já už ale našla 100% spolehlivý obchod s výrazně nižšími cenami + za osobní odběr si neúčtují na rozdíl od Mallu poplatky, takže do Mallu se vracet určitě nebudu. Ale jsem jim svým způsobem vděčná, že mě donutili podívat se i jinde a díky tomu teď (mimo jiné) pravidelně ušetřím dost peněz.
(Citováno od Marinada z 25.11.2015 06:48)
Přeji, aby ses už nikdy takto nespálila.
U mne je osobní odběr pasé ;-), nebydlím nikde blízko odběrných míst. Mne těší, že mi to dovezou až domů na dvůr. Svého řidiče už znám a vždy pomůže s krmením, které má minimálně 15kg. Poprvé koukal na našeho rotvajlera nevěřícně a ptal se jestli snídal. Když jsem ho ujistila, že i svačil a že je to teprve sotva roční štěně skamarádili se.
Danasi, tak to je dobře, snad už zase začnou fungovat normálně.
Já už ale našla 100% spolehlivý obchod s výrazně nižšími cenami + za osobní odběr si neúčtují na rozdíl od Mallu poplatky, takže do Mallu se vracet určitě nebudu. Ale jsem jim svým způsobem vděčná, že mě donutili podívat se i jinde a díky tomu teď (mimo jiné) pravidelně ušetřím dost peněz.
Danasi, ještě poznámka k té druhé šanci – klidně si zboží objednej, třeba budeš mít kliku, ale máš to 50 na 50, viz recenze (asi stěhují sklad i další měsíc 🙂 ) :/http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/
Já už to ale riskovat nebudu 😉
(Citováno od Marinada z 19.11.2015 12:17)Ten odkaz nahoře nefunguje, tak aspoň pro zkopírování:
http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/
(Citováno od Marinada z 19.11.2015 12:26)
Jen jsem ti chtěla dát vědět, zásilka dneska dorazila a vše v pohodě. Takže z 20 objednávek, byla jen jedna minulý měsíc špatná. U mne dobré skóre.
Danasi, ještě poznámka k té druhé šanci – klidně si zboží objednej, třeba budeš mít kliku, ale máš to 50 na 50, viz recenze (asi stěhují sklad i další měsíc 🙂 ) :/http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/
Já už to ale riskovat nebudu 😉
(Citováno od Marinada z 19.11.2015 12:17)
Ten odkaz nahoře nefunguje, tak aspoň pro zkopírování:
http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/
Danasi, ještě poznámka k té druhé šanci – klidně si zboží objednej, třeba budeš mít kliku, ale máš to 50 na 50, viz recenze (asi stěhují sklad i další měsíc 🙂 ) :
/http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/
Já už to ale riskovat nebudu 😉
Jako první uvedu firmu MALL.
Ač jsem byla pravidelný (a spokojený) zákazník, po poslední zkušenosti tuto firmu NEDOPORUČUJI. Zboží (placeno předem) mi dorazilo o dva týdny později než mělo a ještě ke všemu mi přišlo něco úplně jiného. Komunikovat se mnou začali až po dalším týdnu. Teď už je naštěstí vše v pořádku a peníze mi vrátili, ale byl to pěkný stres s nejistým výsledkem.
Jak jsem z recenzí na Heurece vyčetla, mnoho lidí mělo a má stejně špatnou zkušenost, jen v tom měli ještě mnohem mnohem víc peněz než já…(Citováno od Marinada z 18.11.2015 12:40)Ahoj, nechci se jich zastávat. U mne bylo zboží doručeno také nevalně. Ale právě v této době, kdy se staly všechny nepříjemnosti, sklady se stěhovaly. Najížděla nová linka a zboží baličům přiváží pás, až pod nos. Prostě se zajížděla nová technika a všude pracují lidi.
Taky jsem dělala ve skladě s potravinami, oficiálně u faktur, ale zažila jsem, že když byl nával, pěkně jsme šli balit všichni. A sama jsem zvorala velkou objednávku pro Dezu Valmez. Ještě dneska je mi z toho zle. Páč to byla má první objednávka, kterou jsem balila, ač jsem nevěděla, jak se to má skládat na palety atd. Nebyl čas, aby mi to někdo vysvětlil, a ve firmě jsem byla i s cestou 3 měsíce, ale u faktur. A to bylo již leta páně 2002. Dodnes mě to štve, ale vedoucí jídelny řvala ještě 4 měsíce do telefonu, pokaždé jak volala novou objednávku. Prostě mi to dávala sežrat týdně 2x. Klidně jsem mohla poslat vedoucího do …., protože to nebyla má práce, ale i tak jsem chtěla pomoci. A za mou ochotu pomoci jsem byla řádně a spravedlivě potrestána. Dostala jsem pokutu a po roce mi neprodloužili smlouvu. I když se mi již nikdy nepodařilo udělat žádnou botu. A i když jsem balila další objednávky. Již jsem věděla jak na to.
Potrženo sečteno, taky zvorali mou objednávku. A víš co?? Včera jsem udělala další. Dám jim šanci, než je odepíšu. Každý dělá chyby i já.
Divím se jim, že nezavřeli třeba na týden. Jiné veby to dělají. Napíší stop, inventura, nebo stěhování, čí dovolená. Nechtěli zklamat zákazníky a byli za dobrotu spravedlivě potrestáni.
Chápu tvou zlost. Mne taky dorazilo, že musím jinde rychle sehnat žrádlo pro psy, i když jsem měla zaplacené jiné. Vždy objednávám s předstihem, aby mi to vyšlo.
(Citováno od danasi z 19.11.2015 11:11)Danasi, to Tvoje žrádlo pro psy možná přivezli zrovna k nám 🙂
(Objednala a zaplatila jsem ale podestýlku pro morče).Jasně, jsme jen lidi, ale jen blbec si dá dopravu zdarma v době, kdy stěhuje sklad. A pak nereaguje na maily.
Dělám taky v rychloobrátkovém zboží, takže vím, jaký je to složitý proces, ale tohle fakt nelze.
(Citováno od Marinada z 19.11.2015 11:24)
To byl jistě nějaký “happy“ sotva vylezl školu. A musel ukázat jaký je super v marketingu. A co lidi? Jak na straně baličů, tak na straně zákazníků?? On je jistě “happy“ pořád, akorád to odskáče obyčejný dělník, fakturantka, či někdo jiný.
Jako první uvedu firmu MALL.
Ač jsem byla pravidelný (a spokojený) zákazník, po poslední zkušenosti tuto firmu NEDOPORUČUJI. Zboží (placeno předem) mi dorazilo o dva týdny později než mělo a ještě ke všemu mi přišlo něco úplně jiného. Komunikovat se mnou začali až po dalším týdnu. Teď už je naštěstí vše v pořádku a peníze mi vrátili, ale byl to pěkný stres s nejistým výsledkem.
Jak jsem z recenzí na Heurece vyčetla, mnoho lidí mělo a má stejně špatnou zkušenost, jen v tom měli ještě mnohem mnohem víc peněz než já…(Citováno od Marinada z 18.11.2015 12:40)Ahoj, nechci se jich zastávat. U mne bylo zboží doručeno také nevalně. Ale právě v této době, kdy se staly všechny nepříjemnosti, sklady se stěhovaly. Najížděla nová linka a zboží baličům přiváží pás, až pod nos. Prostě se zajížděla nová technika a všude pracují lidi.
Taky jsem dělala ve skladě s potravinami, oficiálně u faktur, ale zažila jsem, že když byl nával, pěkně jsme šli balit všichni. A sama jsem zvorala velkou objednávku pro Dezu Valmez. Ještě dneska je mi z toho zle. Páč to byla má první objednávka, kterou jsem balila, ač jsem nevěděla, jak se to má skládat na palety atd. Nebyl čas, aby mi to někdo vysvětlil, a ve firmě jsem byla i s cestou 3 měsíce, ale u faktur. A to bylo již leta páně 2002. Dodnes mě to štve, ale vedoucí jídelny řvala ještě 4 měsíce do telefonu, pokaždé jak volala novou objednávku. Prostě mi to dávala sežrat týdně 2x. Klidně jsem mohla poslat vedoucího do …., protože to nebyla má práce, ale i tak jsem chtěla pomoci. A za mou ochotu pomoci jsem byla řádně a spravedlivě potrestána. Dostala jsem pokutu a po roce mi neprodloužili smlouvu. I když se mi již nikdy nepodařilo udělat žádnou botu. A i když jsem balila další objednávky. Již jsem věděla jak na to.
Potrženo sečteno, taky zvorali mou objednávku. A víš co?? Včera jsem udělala další. Dám jim šanci, než je odepíšu. Každý dělá chyby i já.
Divím se jim, že nezavřeli třeba na týden. Jiné veby to dělají. Napíší stop, inventura, nebo stěhování, čí dovolená. Nechtěli zklamat zákazníky a byli za dobrotu spravedlivě potrestáni.
Chápu tvou zlost. Mne taky dorazilo, že musím jinde rychle sehnat žrádlo pro psy, i když jsem měla zaplacené jiné. Vždy objednávám s předstihem, aby mi to vyšlo.
(Citováno od danasi z 19.11.2015 11:11)
Danasi, to Tvoje žrádlo pro psy možná přivezli zrovna k nám 🙂
(Objednala a zaplatila jsem ale podestýlku pro morče).
Jasně, jsme jen lidi, ale jen blbec si dá dopravu zdarma v době, kdy stěhuje sklad. A pak nereaguje na maily.
Dělám taky v rychloobrátkovém zboží, takže vím, jaký je to složitý proces, ale tohle fakt nelze.
Jako první uvedu firmu MALL.
Ač jsem byla pravidelný (a spokojený) zákazník, po poslední zkušenosti tuto firmu NEDOPORUČUJI. Zboží (placeno předem) mi dorazilo o dva týdny později než mělo a ještě ke všemu mi přišlo něco úplně jiného. Komunikovat se mnou začali až po dalším týdnu. Teď už je naštěstí vše v pořádku a peníze mi vrátili, ale byl to pěkný stres s nejistým výsledkem.
Jak jsem z recenzí na Heurece vyčetla, mnoho lidí mělo a má stejně špatnou zkušenost, jen v tom měli ještě mnohem mnohem víc peněz než já…(Citováno od Marinada z 18.11.2015 12:40)
Ahoj, nechci se jich zastávat. U mne bylo zboží doručeno také nevalně. Ale právě v této době, kdy se staly všechny nepříjemnosti, sklady se stěhovaly. Najížděla nová linka a zboží baličům přiváží pás, až pod nos. Prostě se zajížděla nová technika a všude pracují lidi.
Taky jsem dělala ve skladě s potravinami, oficiálně u faktur, ale zažila jsem, že když byl nával, pěkně jsme šli balit všichni. A sama jsem zvorala velkou objednávku pro Dezu Valmez. Ještě dneska je mi z toho zle. Páč to byla má první objednávka, kterou jsem balila, ač jsem nevěděla, jak se to má skládat na palety atd. Nebyl čas, aby mi to někdo vysvětlil, a ve firmě jsem byla i s cestou 3 měsíce, ale u faktur. A to bylo již leta páně 2002. Dodnes mě to štve, ale vedoucí jídelny řvala ještě 4 měsíce do telefonu, pokaždé jak volala novou objednávku. Prostě mi to dávala sežrat týdně 2x. Klidně jsem mohla poslat vedoucího do …., protože to nebyla má práce, ale i tak jsem chtěla pomoci. A za mou ochotu pomoci jsem byla řádně a spravedlivě potrestána. Dostala jsem pokutu a po roce mi neprodloužili smlouvu. I když se mi již nikdy nepodařilo udělat žádnou botu. A i když jsem balila další objednávky. Již jsem věděla jak na to.
Potrženo sečteno, taky zvorali mou objednávku. A víš co?? Včera jsem udělala další. Dám jim šanci, než je odepíšu. Každý dělá chyby i já.
Divím se jim, že nezavřeli třeba na týden. Jiné veby to dělají. Napíší stop, inventura, nebo stěhování, čí dovolená. Nechtěli zklamat zákazníky a byli za dobrotu spravedlivě potrestáni.
Chápu tvou zlost. Mne taky dorazilo, že musím jinde rychle sehnat žrádlo pro psy, i když jsem měla zaplacené jiné. Vždy objednávám s předstihem, aby mi to vyšlo.
Další špatná zkušenost – firma Bontia:
U tohoto výrobce fotoknih objednávám knihy už několik let, vždy jsem byla spokojená. Na začátku týdne mi přišly dvě fotoknihy – dárky k Vánocům. Z jejich provedení jsem v šoku, něco tak nekvalitního jsem nikdy neviděla. Zákaznický servis se mě snažil marně přesvědčit, že chyba je na mé straně. Dnes jsem reklamaci sepsala a i s knihama jim to šla “hodit“ na hlavu 🙂 Tak jsem zvědavá, jak to dopadne – do Vánoc bych je obě potřebovala, ale v kvalitě, v jaké jsem je objednala. Pro dceru to má být hlavní dárek 🙁
Co jsem dohledala v recenzích, taky to není až tak výjimečná situace, stalo se to už hodně lidem přede mnou.
Jako první uvedu firmu MALL.
Ač jsem byla pravidelný (a spokojený) zákazník, po poslední zkušenosti tuto firmu NEDOPORUČUJI. Zboží (placeno předem) mi dorazilo o dva týdny později než mělo a ještě ke všemu mi přišlo něco úplně jiného. Komunikovat se mnou začali až po dalším týdnu. Teď už je naštěstí vše v pořádku a peníze mi vrátili, ale byl to pěkný stres s nejistým výsledkem.
Jak jsem z recenzí na Heurece vyčetla, mnoho lidí mělo a má stejně špatnou zkušenost, jen v tom měli ještě mnohem mnohem víc peněz než já…