Provozujeme:     České-soutěže.cz     KrálovstvíLátek.cz     Termofor.cz        Partner:    Pro Alergiky 
Přišli jste jen na čumendu? ...i vy můžete být součástí všeho, co tu vidíte... stačí se zaregistrovat.

Diskutárna

Diskutárna » TAM-TAM » Starosti » BLACK LIST - Máte špatnou zkušenost s některou firmou?



BLACK LIST - Máte špatnou zkušenost s některou firmou?
MarinadaMarinada
18.11.2015 v 12:35:45

Potřebuji upustit “páru“ a tak zakládám tuto diskuzi.
Máte špatnou zkušenost s některou firmou? Víte po předchozí špatné zkušenosti, že od některé firmy už zboží nechcete, i kdyby bylo zadarmo?
Prosím podělte se o svůj “zážitek“ v této diskuzi – pomůžete tím ostatním a Vám se třeba trochu uleví :-)

Stránky: [1] 2
danasidanasi
25.11.2015 v 17:00:38

Danasi, tak to je dobře, snad už zase začnou fungovat normálně.

Já už ale našla 100% spolehlivý obchod s výrazně nižšími cenami + za osobní odběr si neúčtují na rozdíl od Mallu poplatky, takže do Mallu se vracet určitě nebudu. Ale jsem jim svým způsobem vděčná, že mě donutili podívat se i jinde a díky tomu teď (mimo jiné) pravidelně ušetřím dost peněz.

(Citováno od Marinada z 25.11.2015 06:48)

Přeji, aby ses už nikdy takto nespálila.

U mne je osobní odběr pasé ;-), nebydlím nikde blízko odběrných míst. Mne těší, že mi to dovezou až domů na dvůr. Svého řidiče už znám a vždy pomůže s krmením, které má minimálně 15kg. Poprvé koukal na našeho rotvajlera nevěřícně a ptal se jestli snídal. Když jsem ho ujistila, že i svačil a že je to teprve sotva roční štěně skamarádili se.

…být neskonale šťastný

MarinadaMarinada
25.11.2015 v 6:48:28

Danasi, tak to je dobře, snad už zase začnou fungovat normálně.

Já už ale našla 100% spolehlivý obchod s výrazně nižšími cenami + za osobní odběr si neúčtují na rozdíl od Mallu poplatky, takže do Mallu se vracet určitě nebudu. Ale jsem jim svým způsobem vděčná, že mě donutili podívat se i jinde a díky tomu teď (mimo jiné) pravidelně ušetřím dost peněz.

danasidanasi
24.11.2015 v 18:29:26

Danasi, ještě poznámka k té druhé šanci – klidně si zboží objednej, třeba budeš mít kliku, ale máš to 50 na 50, viz recenze (asi stěhují sklad i další měsíc :-) ) :

/http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/

Já už to ale riskovat nebudu ;-)

(Citováno od Marinada z 19.11.2015 12:17)

Ten odkaz nahoře nefunguje, tak aspoň pro zkopírování:
http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/

(Citováno od Marinada z 19.11.2015 12:26)

Jen jsem ti chtěla dát vědět, zásilka dneska dorazila a vše v pohodě. Takže z 20 objednávek, byla jen jedna minulý měsíc špatná. U mne dobré skóre.

…být neskonale šťastný

MarinadaMarinada
19.11.2015 v 12:26:29

Danasi, ještě poznámka k té druhé šanci – klidně si zboží objednej, třeba budeš mít kliku, ale máš to 50 na 50, viz recenze (asi stěhují sklad i další měsíc :-) ) :

/http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/

Já už to ale riskovat nebudu ;-)

(Citováno od Marinada z 19.11.2015 12:17)

Ten odkaz nahoře nefunguje, tak aspoň pro zkopírování:
http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/

MarinadaMarinada
19.11.2015 v 12:17:40

Danasi, ještě poznámka k té druhé šanci – klidně si zboží objednej, třeba budeš mít kliku, ale máš to 50 na 50, viz recenze (asi stěhují sklad i další měsíc :-) ) :

/http://obchody.heureka.cz/mall-cz/recenze/

Já už to ale riskovat nebudu ;-)

danasidanasi
19.11.2015 v 11:32:15

Jako první uvedu firmu MALL.
Ač jsem byla pravidelný (a spokojený) zákazník, po poslední zkušenosti tuto firmu NEDOPORUČUJI. Zboží (placeno předem) mi dorazilo o dva týdny později než mělo a ještě ke všemu mi přišlo něco úplně jiného. Komunikovat se mnou začali až po dalším týdnu. Teď už je naštěstí vše v pořádku a peníze mi vrátili, ale byl to pěkný stres s nejistým výsledkem.
Jak jsem z recenzí na Heurece vyčetla, mnoho lidí mělo a má stejně špatnou zkušenost, jen v tom měli ještě mnohem mnohem víc peněz než já…

(Citováno od Marinada z 18.11.2015 12:40)

Ahoj, nechci se jich zastávat. U mne bylo zboží doručeno také nevalně. Ale právě v této době, kdy se staly všechny nepříjemnosti, sklady se stěhovaly. Najížděla nová linka a zboží baličům přiváží pás, až pod nos. Prostě se zajížděla nová technika a všude pracují lidi.

Taky jsem dělala ve skladě s potravinami, oficiálně u faktur, ale zažila jsem, že když byl nával, pěkně jsme šli balit všichni. A sama jsem zvorala velkou objednávku pro Dezu Valmez. Ještě dneska je mi z toho zle. Páč to byla má první objednávka, kterou jsem balila, ač jsem nevěděla, jak se to má skládat na palety atd. Nebyl čas, aby mi to někdo vysvětlil, a ve firmě jsem byla i s cestou 3 měsíce, ale u faktur. A to bylo již leta páně 2002. Dodnes mě to štve, ale vedoucí jídelny řvala ještě 4 měsíce do telefonu, pokaždé jak volala novou objednávku. Prostě mi to dávala sežrat týdně 2x. Klidně jsem mohla poslat vedoucího do …., protože to nebyla má práce, ale i tak jsem chtěla pomoci. A za mou ochotu pomoci jsem byla řádně a spravedlivě potrestána. Dostala jsem pokutu a po roce mi neprodloužili smlouvu. I když se mi již nikdy nepodařilo udělat žádnou botu. A i když jsem balila další objednávky. Již jsem věděla jak na to.

Potrženo sečteno, taky zvorali mou objednávku. A víš co?? Včera jsem udělala další. Dám jim šanci, než je odepíšu. Každý dělá chyby i já.

Divím se jim, že nezavřeli třeba na týden. Jiné veby to dělají. Napíší stop, inventura, nebo stěhování, čí dovolená. Nechtěli zklamat zákazníky a byli za dobrotu spravedlivě potrestáni.

Chápu tvou zlost. Mne taky dorazilo, že musím jinde rychle sehnat žrádlo pro psy, i když jsem měla zaplacené jiné. Vždy objednávám s předstihem, aby mi to vyšlo.

(Citováno od danasi z 19.11.2015 11:11)

Danasi, to Tvoje žrádlo pro psy možná přivezli zrovna k nám :-)
(Objednala a zaplatila jsem ale podestýlku pro morče).

Jasně, jsme jen lidi, ale jen blbec si dá dopravu zdarma v době, kdy stěhuje sklad. A pak nereaguje na maily.

Dělám taky v rychloobrátkovém zboží, takže vím, jaký je to složitý proces, ale tohle fakt nelze.

(Citováno od Marinada z 19.11.2015 11:24)

To byl jistě nějaký “happy“ sotva vylezl školu. A musel ukázat jaký je super v marketingu. A co lidi? Jak na straně baličů, tak na straně zákazníků?? On je jistě “happy“ pořád, akorád to odskáče obyčejný dělník, fakturantka, či někdo jiný.

…být neskonale šťastný

MarinadaMarinada
19.11.2015 v 11:24:07

Jako první uvedu firmu MALL.
Ač jsem byla pravidelný (a spokojený) zákazník, po poslední zkušenosti tuto firmu NEDOPORUČUJI. Zboží (placeno předem) mi dorazilo o dva týdny později než mělo a ještě ke všemu mi přišlo něco úplně jiného. Komunikovat se mnou začali až po dalším týdnu. Teď už je naštěstí vše v pořádku a peníze mi vrátili, ale byl to pěkný stres s nejistým výsledkem.
Jak jsem z recenzí na Heurece vyčetla, mnoho lidí mělo a má stejně špatnou zkušenost, jen v tom měli ještě mnohem mnohem víc peněz než já…

(Citováno od Marinada z 18.11.2015 12:40)

Ahoj, nechci se jich zastávat. U mne bylo zboží doručeno také nevalně. Ale právě v této době, kdy se staly všechny nepříjemnosti, sklady se stěhovaly. Najížděla nová linka a zboží baličům přiváží pás, až pod nos. Prostě se zajížděla nová technika a všude pracují lidi.

Taky jsem dělala ve skladě s potravinami, oficiálně u faktur, ale zažila jsem, že když byl nával, pěkně jsme šli balit všichni. A sama jsem zvorala velkou objednávku pro Dezu Valmez. Ještě dneska je mi z toho zle. Páč to byla má první objednávka, kterou jsem balila, ač jsem nevěděla, jak se to má skládat na palety atd. Nebyl čas, aby mi to někdo vysvětlil, a ve firmě jsem byla i s cestou 3 měsíce, ale u faktur. A to bylo již leta páně 2002. Dodnes mě to štve, ale vedoucí jídelny řvala ještě 4 měsíce do telefonu, pokaždé jak volala novou objednávku. Prostě mi to dávala sežrat týdně 2x. Klidně jsem mohla poslat vedoucího do …., protože to nebyla má práce, ale i tak jsem chtěla pomoci. A za mou ochotu pomoci jsem byla řádně a spravedlivě potrestána. Dostala jsem pokutu a po roce mi neprodloužili smlouvu. I když se mi již nikdy nepodařilo udělat žádnou botu. A i když jsem balila další objednávky. Již jsem věděla jak na to.

Potrženo sečteno, taky zvorali mou objednávku. A víš co?? Včera jsem udělala další. Dám jim šanci, než je odepíšu. Každý dělá chyby i já.

Divím se jim, že nezavřeli třeba na týden. Jiné veby to dělají. Napíší stop, inventura, nebo stěhování, čí dovolená. Nechtěli zklamat zákazníky a byli za dobrotu spravedlivě potrestáni.

Chápu tvou zlost. Mne taky dorazilo, že musím jinde rychle sehnat žrádlo pro psy, i když jsem měla zaplacené jiné. Vždy objednávám s předstihem, aby mi to vyšlo.

(Citováno od danasi z 19.11.2015 11:11)

Danasi, to Tvoje žrádlo pro psy možná přivezli zrovna k nám :-)
(Objednala a zaplatila jsem ale podestýlku pro morče).

Jasně, jsme jen lidi, ale jen blbec si dá dopravu zdarma v době, kdy stěhuje sklad. A pak nereaguje na maily.

Dělám taky v rychloobrátkovém zboží, takže vím, jaký je to složitý proces, ale tohle fakt nelze.

danasidanasi
19.11.2015 v 11:11:21

Jako první uvedu firmu MALL.
Ač jsem byla pravidelný (a spokojený) zákazník, po poslední zkušenosti tuto firmu NEDOPORUČUJI. Zboží (placeno předem) mi dorazilo o dva týdny později než mělo a ještě ke všemu mi přišlo něco úplně jiného. Komunikovat se mnou začali až po dalším týdnu. Teď už je naštěstí vše v pořádku a peníze mi vrátili, ale byl to pěkný stres s nejistým výsledkem.
Jak jsem z recenzí na Heurece vyčetla, mnoho lidí mělo a má stejně špatnou zkušenost, jen v tom měli ještě mnohem mnohem víc peněz než já…

(Citováno od Marinada z 18.11.2015 12:40)

Ahoj, nechci se jich zastávat. U mne bylo zboží doručeno také nevalně. Ale právě v této době, kdy se staly všechny nepříjemnosti, sklady se stěhovaly. Najížděla nová linka a zboží baličům přiváží pás, až pod nos. Prostě se zajížděla nová technika a všude pracují lidi.

Taky jsem dělala ve skladě s potravinami, oficiálně u faktur, ale zažila jsem, že když byl nával, pěkně jsme šli balit všichni. A sama jsem zvorala velkou objednávku pro Dezu Valmez. Ještě dneska je mi z toho zle. Páč to byla má první objednávka, kterou jsem balila, ač jsem nevěděla, jak se to má skládat na palety atd. Nebyl čas, aby mi to někdo vysvětlil, a ve firmě jsem byla i s cestou 3 měsíce, ale u faktur. A to bylo již leta páně 2002. Dodnes mě to štve, ale vedoucí jídelny řvala ještě 4 měsíce do telefonu, pokaždé jak volala novou objednávku. Prostě mi to dávala sežrat týdně 2x. Klidně jsem mohla poslat vedoucího do …., protože to nebyla má práce, ale i tak jsem chtěla pomoci. A za mou ochotu pomoci jsem byla řádně a spravedlivě potrestána. Dostala jsem pokutu a po roce mi neprodloužili smlouvu. I když se mi již nikdy nepodařilo udělat žádnou botu. A i když jsem balila další objednávky. Již jsem věděla jak na to.

Potrženo sečteno, taky zvorali mou objednávku. A víš co?? Včera jsem udělala další. Dám jim šanci, než je odepíšu. Každý dělá chyby i já.

Divím se jim, že nezavřeli třeba na týden. Jiné veby to dělají. Napíší stop, inventura, nebo stěhování, čí dovolená. Nechtěli zklamat zákazníky a byli za dobrotu spravedlivě potrestáni.

Chápu tvou zlost. Mne taky dorazilo, že musím jinde rychle sehnat žrádlo pro psy, i když jsem měla zaplacené jiné. Vždy objednávám s předstihem, aby mi to vyšlo.

…být neskonale šťastný

MarinadaMarinada
18.11.2015 v 12:47:19

Další špatná zkušenost – firma Bontia:
U tohoto výrobce fotoknih objednávám knihy už několik let, vždy jsem byla spokojená. Na začátku týdne mi přišly dvě fotoknihy – dárky k Vánocům. Z jejich provedení jsem v šoku, něco tak nekvalitního jsem nikdy neviděla. Zákaznický servis se mě snažil marně přesvědčit, že chyba je na mé straně. Dnes jsem reklamaci sepsala a i s knihama jim to šla “hodit“ na hlavu :-) Tak jsem zvědavá, jak to dopadne – do Vánoc bych je obě potřebovala, ale v kvalitě, v jaké jsem je objednala. Pro dceru to má být hlavní dárek :-(

Co jsem dohledala v recenzích, taky to není až tak výjimečná situace, stalo se to už hodně lidem přede mnou.

MarinadaMarinada
18.11.2015 v 12:40:33

Jako první uvedu firmu MALL.
Ač jsem byla pravidelný (a spokojený) zákazník, po poslední zkušenosti tuto firmu NEDOPORUČUJI. Zboží (placeno předem) mi dorazilo o dva týdny později než mělo a ještě ke všemu mi přišlo něco úplně jiného. Komunikovat se mnou začali až po dalším týdnu. Teď už je naštěstí vše v pořádku a peníze mi vrátili, ale byl to pěkný stres s nejistým výsledkem.
Jak jsem z recenzí na Heurece vyčetla, mnoho lidí mělo a má stejně špatnou zkušenost, jen v tom měli ještě mnohem mnohem víc peněz než já…

Stránky: [1] 2



Co nového na VD?

  • Védéčkoviny - přehled VD událostí uplynulého týdne.
  • Nové diskuze za posledních 7 dní
  • VD S.O.S. aneb Pomóóóc, já se tu nevyznám
  • KLUBko - uživatelský účet



    Zaregistrovat se
    Zapomněl/a jsem heslo

    Přečtěte si nové komentáře

    Nepřehlédněte

    Náš tip

  • Těhotenství týden po týdnu a vše o těhotenství na webu Rodicka.cz.
  • Školní batohy pro prvňáčky i studenty. Výběr aktovek, tašek a školních potřeb, odborné poradenství.


  • © 2004 - 2016 VašeDěti.cz - Mgr.Petra Vymětalová. | ISSN 1801-2892 | Právní ujednání | | Redakce | Užitečné odkazy TOPlist