Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
P O Z O R !!
POZOR NA TELEFONÁTY z čísla +420 477 100 111
Ahoj všichni, kdo máte CZ-mobily !!!!!!!!!!
Tohle není přeposlaný mail, ani hoax, stalo se mi to dneska.
Byla jsem dnes celý den pryč a po návratu domů jsem měla na mobilu 8 nepřijatých hovorů v rozsahu tak hodinu mezi telefonáty, vše z telefonního čísla +420 477 100 111 . Když jsem to nevěřícně studovala, začal mi telefon zvonit v ruce znovu…. Protože mi to začalo být hodně podezřelé, začala jsem pátrat po tomto telefonním čísle na internetu, a narazila jsem na diskusi, kde si lidé stěžují, že jim toto číslo volá taky pravidelně, a když telefon zvednou, hovor se automaticky přeruší,nicméně ve vyúčtování na konci měsíce mají tzv. dárcovské volání t.j.,jak jsem to snad správně pochopila, objeví se jim ve výpisu stržena jakási částka, kterou vůbec neprotelefonovali
s poznámkou, že jde o tzv.. dárcovské volání. Takže, prosím, toto číslo si někam všichni napište a když se objeví na mobilu, tak nezvedat !!!!!!!
Tady odkaz na stránky, které jsem o tom na internetu našla:
http://www.tet.cz/forum/viewtopic.php?p=13638
Během doby, než jsem napsala tento mail, zvonil ještě dvakrát….
PROSÍM POŠLETE DALŠIM KAMARÁDŮM A ZNÁMÝM. DÍKY
S pozdravem Zdeňka Moravcová * KONSTAV a.s. * Ovčárecká 333 * 280 02 – Kolín 5 #
Danasi, písni, jak to dopadlo… Ale jak říká, já bych si tipla, že peníze vrátí s tím, že Ti napíšou, že reklamace byla uznaná….stejěn se nedozvíš, nic o daném čísle, protože to nikdo zjišťovat nebude….. Nikdo Ti nepodá žádné informace, co to je za číslo, proč Ti volalo, nai o tom, jestli zkoumali, jak došlo ke stažení oněch 7kč (protože znovu říkám, to nikdo kvůli 7kč řešit nebude…)!!!!! Nečekej teda žádné vysvětlení….
Ctiradko, díky za vysvětlení. Jasně, že nechci peníze zpět, jen kvůli tomu, že babička špatně slyší. No už má dostat naslouchátko, tak to snad bude lepší.
Vlastně ani o těch 7,-Kč nejde, jen jsem chtěla zjistit jak to bylo s tím číslem.
Určitě pak písnu jak to dopadlo.
Je sice pravdou, že není možné dle zákona ani smlouvy strhávat jakékoli poplatky za zvednutí hovoru, ale je možné počítačem upravit hovor tak, aby zvednutý hovor byl převeden na hovor vytáčený- byla jsem informována, že nějakým způsobem to lze přesměrovat (ale na to by musel být počítačový fenomén, i když takové věci dělají především oni)
S podobnou stížností jsem se již setkala, dokonce jsem slyšela, že takto lze poslat virus do mobilu a ten se pak zhroutí – tedy vše, co v něm máte uloženo. Podle toho, co jsem zjistila to jde spíše ale tehdy, když je mobil připojený přes kabel do počítače.
díky za upozornění
Jo a ještě, pracovník oné společnosti, se kterým jsi to včera řešila, ti nemohl poradit nic jiného, než podat oficiální stížnost (reklamaci). Protože lidé, kteří pracují na zákaznických linkách (nebo v pobočkách) se většinou velmi často mění (kladou se na ně velké nároky, takže dlouho nevydrží…), takže oni operátoři jsou mnohdy i brigádníci, případně lidé, kteří ve firmě pracují jen krátkou dobu (což je samozřejměn někdy na oněch hovorech velmi poznat – ale to by byla jiná diskuze…).
Takže tento člověk zaprvé ani nemusí vědět, že se takovéto reklamace uznávají většinou automaticky (protože on poradí, případně žádost sepíše (jak o co se jedná, jak u kterého operátora…)), ale rozhoduje o řešení zase někdo jiný…. Takže mnozí operátoři ani nevědí, že se některé reklamace automaticky “uznávají“, a ti, co to vědí (třeba pracují v oné firmě už déle a řešili už spousty takovýchto případů….), tak ti to stejně zákazníkovi nemůžou říct dopředu…že…..
To jen, kdyby ses třeba divila, proč Ti to někdo “neřekl rovnou“ a proč to tady píšu já….. Jak jsem k tomu teda jako přišla…. :-):-):-)
danasi, ten tvůj příspěvek ze 14:25 čtu až teď, než jsem sepsala ten svůj, tak mi to nějak trvalo.
Určitě pak napiš, co operátor, i když asi odpověď bude v tom duchu, jak píše ctiradka 😉
JInak ještě k té tvojí úvodní zprávě – přidám na začátek aspoň “Přišlo mi emailem“, ať je z toho jasné, že ten úvodní příběh není tvůj.
danasi, já před mateřskou pracovala u jednoho telefonického operátora na zákaznické lince, takže třeba přijímání takovýchto reklamací (a spousta dalšího) byla moje náplň práce….
Jde o to, že jestli dáváš stížnost (nebo reklamaci…) na tak malou částku, tak já bych přepokládala, že Ti tu částku operátor vždy vrátí, ať je důvod jakýkoliv.. Prostě zkoumání jak k situaci došlo (zda byl špatně naúčtován nějaký hovor apod..) stojí operátora dost času a mnohem více peněz, takže částku raději vrátí bez nějakého šetření, prostě vyhoví zákazníkovi….
U nás to bylo tuším na reklamace do 50kč (ale ted´jsem nějakou dobu na mateřské, že…), které se ale neopakovaly, že.. Kdyby náhodou chtěl někdo reklamovat částku každý měsíc….
Prostě já přepokládám, že částku operátor vrátí, napíše dopis, že stížnost (reklamace) byla uznána a kredit vrací… Zákazník je spokojen a operátor zase neschudne…., přitom je to pro něho levnější, než něco řešit…
To ale nic nevypovídá o tom, že někdo “přizná“ chybu, mám na mysli onen operátor. To, že uzná částku, neznamená, že přiznává chybu, nebo že potvrzuje, že to bylo tak, jak říkáš. Prostě ta námaha mu nestojí za to, aby se kvůli 7kč za tím pídil, chápeš????
Mimochodem, argument, že babička špatně slyší a neslyšela, jestli ji před tím někdo něco řekl a upozornil na případný hovor na účet volaného, to je argument pro rodinu a známé, ale tohleto taky není argument pro příslušného operátora, aby vrátil poplatek (kdyby se jednalo o více peněz, než je automaticky uznaná reklamace…)…
Prostě to, že někdo špatně slyší není důvod něco po operátorovi požadovat…. To bychom tady byli skoro jako v USA, kde se soudí s Mc Donaldem za to, že lidi mají obezitu, nebo s výrobcem cigaret za to, že mají rakovinu plic, nebo s výrobcem mikrovlnek, že v návodu nebylo napsáno, že se v ní nemají sušit domádcí zvířata…..
Ale to už opravdu odlehčuji….
danasi, v tom případě bych se obrátila na operátora a ptala se, za co bylo naúčtováno těch 7 Kč.
Stejně jako píše ctiradka a jak je uvedeno i na http://www.hoax.cz si myslím, že není možné strhávat jakékoli poplatky za přijaté hovory, pokud teda nejsi zrovna v zahraničí nebo nejsi předem na zpoplatnění přijatého hovoru upozorněna.
Včera jsem to řešila hodinu a i oficiální stížnost jsem dnes poslala doporučeně. Jak mi poradili. Také jsem se rozčilovala. Komplikované je to v tom, že babička špatně slyší takže říkala, že neví co ji říkali nebo jestli vůbec mluvili.
Měla jsem to napsat jinak, nebo vůbec nepsat. Máte pravdu, měla jsem počkat co odpoví na oficiální stížnost operátor. A pak napsat co se stalo a jak.
Není možné, aby někomu byl strhnutý kredit za příchozí hovor, aniž by o tom byl člověk dopředu informován – třeba hovor na účet volaného…. tohle bych ověřila u daného operátora, za co byl kredit stažen (nějaký poplatek, nebo babička zapoměla na nějaké sms…..
Myslím, že kdyby se to řešilo, tak se přijde na důvod, proč byl kredit stáhnutý, ale znovu opakuji NENÍ MOŽNÉ, aby byl kredit stáhnutý za příjem hovoru v rámci republiky (nikoliv roaming) bez upozornění že hovor je na účet volaného….
Navíc tato zpráva HOAX opravdu je, viz odkaz výše….
Od Kekunky…. A napovídá o tom hned první věta, kde je upozornění, že to HOAX není…. Prostě lidi to rozesílají a ten, kdo to zkopíruje, ten to vydývá za svůj prožitý příběh…