Provozujeme:     České-soutěže.cz     KrálovstvíLátek.cz     Termofor.cz        Partner:    Pro Alergiky 
Přišli jste jen na čumendu? ...i vy můžete být součástí všeho, co tu vidíte... stačí se zaregistrovat.

Diskutárna

Diskutárna » Rodinná (i jiná) témata » Co se jinam nevešlo » je tohle vyřízení reklamace?



je tohle vyřízení reklamace?
bamiskabamiska
10.4.2013 v 6:50:59

Koupila jsem si podprsenku v krámu, stála mě 700kč. Po 17 dnech jsem ji reklamovala popraskaly gumičky na ramínku v místě u košíčků a začala se to párat.
Po měsíci mi ji manžel(včera) vyzdvedl cestou z práce. Jsem naštvaná protože reklamace vypadá tak, že ustřihli kus ramínka a zašili. Nepřinesl, žádné vyrozumění nějakou reklamační zprávu. To předpokládám že by měl??? Takže tu smolím reklamaci reklamace a že tohle podle mě není standartní postup a považuji to za znehodnocení věci a žádám o vrácení peněz?????
Do toho tím jak to je ustřižené, když to budu zkoumat podrobně, tak je to jiným druhem stehu přidělané jak to druhé ramínko, jinou barvou a druhem materiálu nitě. Prostě působí to na mě jak kdyby to nikam neposílali a udělal to někdo doma.
Máte někdo zkušenost? Co si o tom myslíte a čím by jste se tam oháněli? Dnes odpo tam chci dojít.
Jsem naštvaná normálně si takové nekupuju, chtěla jsem pohodlnou do práce a takhle to dopadlo….

Stránky: [1] 2
nuninka
13.4.2013 v 20:16:49

Bokul, tak to je fakt smůla. A šel ten flek vyprat?Stilago má pěkně dlouhé dodání a přijde mi dost drahé.

bokulbokul
13.4.2013 v 20:08:53

bamisko, přeji Ti kladné vyřízení reklamace. Dneska se prostě dějí věci. Já zrovna dnes našla konečně chvíli času a sepsala jsem svoji zkušenost s nákupem přes Stilago, která mě taky dost dostala – leč u mě je výsledek ten, že jsem to vzhledem k jejich reklamačnímu systému vzdala :-(

http://bokul.wz.cz/stilago.html

bamiskabamiska
10.4.2013 v 23:03:59

vzala to bez problémů zpět a prý to tam zítra zaovlá a dá mi vědět….no přiložila i to co jsem sepsala…a chci peníze….tak uvidím….

nuninka
10.4.2013 v 21:29:47

Bamisko, tak jak jsi dopadla?

nica1nica1
10.4.2013 v 10:09:43

Bamisko toto není určitě dobře vyřízená reklamace.Musíš dostat vyjádření od výrobce,podepsat a souhlasit s tím.V obchodě nejsem už 6 let,ale takováto reklamace se řešila vrácením peněz hned.
Samozřejmě záleží na obchodníkovi.Hodně štěstí a nedej se

MANKAš
10.4.2013 v 8:40:04

Bamisko, také si myslím, že nic hledat nemusíš, jestli si to paní opravila doma, určitě ti hnedka peníze vrátí…no a protože ti žádný papír o reklamaci nedala, tak tomu tak určitě bylo…My jsme letos reklamovali boty, první jsme dostali papír o převzetí zboží k reklamaci a pak nám do něj připsali jak při opravě postupovali, takže papír jsem měla u sebe…A ještě musím podotknout, že už opravdu neplatí pravidlo, čím dražší tím lepší…Ať to dobře dopadne!

…zodpovědnost, štěstí a také potřebnost :-)

nuninka
10.4.2013 v 8:38:41

Bami, napsala jsi to naprosto dokonale.

MarinadaMarinada
10.4.2013 v 8:35:51

Bami, super sepsáno – myslím, že už nic hledat a číst nemusíš :-)

bamiskabamiska
10.4.2013 v 8:27:46

Takhle jsem to sesumírovala….co myslíte??
jdu juknout na tu reklamaci jak píšeš….

Věc: Nesouhlas s vyřízením reklamace

Nesouhlasím, jakým způsobem byla vyřízena reklamace podprsenka Lemax(fialkové barvy, cena 695kč) zakoupené ve vašem obchodě dne 19.2.2013.
Po 17 dnech jsem ji reklamovala z důvodu popraskání gumiček na ramínkách v místě u košíčku a třepení se nitek na podprsence.

Reklamace proběhla opravou:
- bylo ustřihnuto ramínko a zkráceno (zmizelo čisté zakončení ramínka)
- zašito jinou barvou a typem nitě i jiným způsobem
- neodstranilo se třepení nitek, což je na všech koncích ramínek
Toto vnímám jako znehodnocení výrobku a né standardní vyřízení reklama. Spíše to na mě působí jako „domácí oprava“ a z toho důvodu žádám o vrácení peněz.

Do rukou se mi nedostal ani reklamační protokol od výrobce podprsenky, žádný doklad o tom že byla jednou reklamována ani to že byla prodloužena záruka o měsíc, ve kterém byla podprsenka na reklamaci.

nuninka
10.4.2013 v 8:26:52

Bami, určitě si tam zajdi, tohle není dobře vyřízena reklamace. Já bych tam udělala pěkné haló, dát tolik peněz za podprsenku a po čtrnácti dnech ji reklamovat tak chci novou nebo perfektní opravu. Teda,to jim nebylo trapné něco takového předat jako opravenou věc?Jsem zvědavá jak dopadnes.

Stránky: [1] 2



Co nového na VD?

  • Védéčkoviny - přehled VD událostí uplynulého týdne.
  • Nové diskuze za posledních 7 dní
  • VD S.O.S. aneb Pomóóóc, já se tu nevyznám
  • KLUBko - uživatelský účet



    Zaregistrovat se
    Zapomněl/a jsem heslo

    Přečtěte si nové komentáře

    Nepřehlédněte

    Náš tip

  • Těhotenství týden po týdnu a vše o těhotenství na webu Rodicka.cz.
  • Školní batohy pro prvňáčky i studenty. Výběr aktovek, tašek a školních potřeb, odborné poradenství.


  • © 2004 - 2016 VašeDěti.cz - Mgr.Petra Vymětalová. | ISSN 1801-2892 | Právní ujednání | | Redakce | Užitečné odkazy TOPlist