Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Pochvala.
Chci se s vámi podělit o dobrou zkušenost.
Už dvakrát jsem objednávala v internetovém obchodě Petrklíč z Frýdku-Místku (respektují postavu českých žen (o; , prodávají produkty českých firem).
Teď z druhé objednávky jsem vracela jeden komplet, nějak mi neseděl.
A dnes, po cca 14 dnech, mi byly na účet připsány peníze.
Tak mám radost, že je to solidní prodejce.
A teď si v klidu můžu vybrat z letního katalogu.
;o)
Jarmuschko, to je příjemná zpráva, člověka vždycky potěší, když NĚCO funguje :-))
Já mám také dobré zkušenosti – LITEX – objednala jsem si u nich přes internet všechno možné od plavek až po oblečení a všechno vždy včas, bez problémů, v perfektní kvalitě, prostě je na ně spolehnutí.
babofka: taky jsem “bojovala“ s Quelle, mám podobně špatné zkušenosti – jiná velikost, křivé švy na šatech, objednávka nebyla vyřízena včas (objednávala jsem dárky k Vánocům první týden v listopadu a oni to chudáci nestihli), s Quelle už jsem skončila – jinde jsou mnohem lepší, stačí se porozhlédnout.
Já mám vesměs také dobré zkušenosti, ale jednou se mi stalo, že mi ze dvou vracených věcí zaplatili jen jednu. Nakonec jsem je “usvědčila“ hmotností odesílaného balíčku a peníze mi vrátili. A navrch ještě poukázku v hodnotě 200,- Kč jako omluvu. Byl to Neckermann.
Je to tak…V dnešní době se člověk spíš pozastaví nad tím, že se ještě najde slušný prodejce.
Babofko, taky jsem objednávala župan (Otto), místo na vánoce jsem ho dávala až k narozeninám, protože trvalo skoro 4 měsíce, než se vůbec něco vyřešilo…
Jarmuschko, to je super. Já teď bojuju s Quelle. A to už od před Vánoc. Objednávala jsem malému župánek – pončo, protože z toho starého vyrostl a na plavčo potřebujem větší. Tak jsme napsali Ježíškovi…
Poslali mi špatnou velikost, tak že prý to vymění, ale do Vánoc už to nebude. Dobrá. Trvalo to měsíc a když jsem po měsíci jela konečně do Quelle shopu župánek vyměnit, myslela jsem, že mě trefí. Měli tam pro mě nachystanou tu samou malou velikost. Takže další měsíc čekám… :-ZZZ
Jarčo to je bezva! Ten pocit znám, já si sem tam objednávám z Quelle a Neckermanna a je to podobné…prostě to někdy nesedne…naprosto vždy když vracím tak bez problémů a penízky bez zdržování a nějakých dotazů obratem vrací.
To je super Jarmuschko, já byla takhle spokojená zase u pojišťovny Kooperativa, která mi absolutně bez výhrad a poznámek proplatila penízky za zubní ošetření ve Švýcarsku v r.1997, a to tehdy bylo dost komplikované, podmínkou byly max. 2 zuby a já to tehdy měla tak nějak na hraně, bylo to strašné, jak mě tam ty zuby chytly, ale vše se zdárně vyřešilo. S obchodem mám takové zkušenosti taky, ale né po internetu, spíše značkové, větší (Baťa, CA, HM apod.)