Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
ADMIN.BRIGÁDA NEBO PAKÁRNA????
ahoj, odpověděla jsem na inzerát ohledně admin.brigády – přišla tato odpověd. Je dlouhá, ale at to máte komplet. Váš názor??
***********Dobrý den,
velice mě potěšil Váš zájem o brigádu pro zpracování administrativní agendy na internetu. Brigáda je stále aktuální, a to až do 30.11.2012. Uvádím text inzerátu pro zopakování:
BRIGÁDA PŘIVÝDĚLEK
pro zpracování administrativní agendy na internetu
Odměna: 100 – 200 Kč / hod.
měsíčně od 5 000 – 12 000 Kč
Požadavky: 18 let občan ČR přístup na internet uživatelská znalost na počítači
Infoseminář o nabízené brigádě se koná v následujících městech:
Praha – pravidelně každý čtvrtek,
a to 13.9., 20.9. a 27.9.2012, vždy od 13:00, 15:00 nebo 17:00 hod.
Olomouc – pravidelně každé pondělí,
a to 17.9.,24.9. a 01.10.2012, vždy od 15:00 nebo 17:00 hod.
Liberec – pravidelně každou středu,
a to 12.9., 19.9. a 26.9.2012, vždy od 13:00 nebo 15:00 hod.
Bruntál – pravidělně každou středu,
a to 12.9., 19.9. a 26.9.2012, vždy od 13:00 nebo 15:00 hod.
Zlín – pravidělně každou středu,
a to 12.9., 19.9. a 26.9.2012, vždy od 13:00 nebo 15:00 hod.
Jihlava – pravidelně každý pátek, a to 14.9., 21.9. a 28.9.2012, vždy od 13:00 nebo 15:00 hod.
(Přesné místo Vám sdělíme v potvrzení na rezervaci Vámi zvoleného termínu.)
Pro velký zájem o tuto mimořádnou akci si své místo a termín zarezervujte, protože kapacita místnosti je omezená.
Rezervaci Vámi zvoleného termínu a hodiny Infosemináře nám sdělte obratem pokud možno co nejdříve (avšak nejpozději 24 hodin před zahájením Infosemináře, nikoli v den konání resp. hodinu před zahájením) na email: brigadabc460002@centrum.cz
ve sloupci a tvaru (Prosím, abyste toto pořadí udajů při nahlašování zachovali a zároveň pište rovnou Vaše údaje bez uvádění nadpisu udajů):
Váš e-mail, např. jonny@centrum.cz
Váš mobil, např. 777 000 707
Vaše příjmení, např. Veselý
Vaše jméno, např. Jan
Místo Infosemináře, např. Praha
Datum Infosemináře, např. 13.09.2012
Hodina začátku Infosemináře, např. 13:00
Před odesláním do předmětu emailu napište pouze Vaši e-mailovou adresu.
Rezervace se týká pouze 1 osoby nad 18 let. Pokud budete mít zájem zúčastnit se s doprovodem, tak nám sdělte emailovou adresu doprovodu, abysme na ní přeposlali základní informace o brigáde v odpovědním dopise.
Vaši rezervaci následně potvrdíme na Váš e-mail a uvedeme přesnou adresu konání Infosemináře.
Pokud si předem termín a hodinu Infosemináře nezarezervujete, nemůžeme s Vámi na Infosemináři počítat, na akci nebudete vpuštĕni a bude potřeba si zvolit náhradní termín.
V případě, že Vám již potvrzený rezervovaný termín nevyhovuje, neprodleně nám napište zrušení rezervace a dohodněte si náhradní termín podle stejných podmínek.
Po skončení Infosemináře, pro ty, kteří se rozhodnou práci přijmout, necháme rozdat k vyplnění „List účastníka brigády”. Po odevzdání tohoto Listu Vám přepošleme na e-mail návrh Asistenční smlouvy o spolupráci, abyste si ji mohli v pohodlí domova přečíst.
Také Vám do 48 hod. od absolvování Infosemináře a na základě odevzdaného vyplněného Listu účastníka o b rigádu přidělíme přístupové údaje k Vaší virtuální kanceláři – emailové schránce.
Na Infosemináři se neuzavírá žádná smlouva. Asistenční smlouvu o spolupráci uzavřeme při nejbližší operativní poradě, která se obvykle koná do týdne a jednou týdně od 10:00 do 12:00 hod.
Vaše účast na Infosemináři je vhodná k tomu, abychom Vám jasně a jednoznačně vysvětlili, co a jak přesně budete dělat, abychom s Vámi mohli v případě Vašeho zájmu nastartovat spolupráci.
Infoseminář je pouze informativní, nikdo z přednášejících Vám nebude nic prodávat, bude na něm dostatečný prostor na zodpovézení Vašich případných otázek a dotazů. Z Infosemináře můžete kdykoliv odejít, nikdo Vám nebude nijak bránit.
V příloze Vám zasíláme DOTAZNÍK, který nám po jeho vyplnění obratem přepošlete zpět na email: brigadabc460002@centrum.cz.
Dotazník Vám přeposíláme v elektronické formě předem, abyste se zamysleli alespoň nad třemi základními otázkami:
1) V jaké výši si představuji a očekávám měsíční příjem v Kč?
2) Kolik pracovního času si budu moci dovolit v měsíci využít, abych na očekávaný příjem dosáhl?
3) Určit si předběžně týdenní rozvržení pracovního fondu.
Ostatní otázky jsou pouze podpůrné a informativní.
Pro velký počet zájemců o tuto brigádu prosím, abyste pochopili, že nemůžeme jednotlivě odpovídat na nejrůznější otázky.
Odpovědi na Vaše nejčastější otázky
Otázka: O jakou náplň práce se jedná?
Odpověď: Jedná se o administrativní zpracování údajů téměř 6 mil. občanů pro finanční instituce působící na trhu v České republice. Práce je čistě administrativní, 2/3 času strávíte jednoduchou administrativní prací na internetu z pohodlí Vašeho domova a 1/3 času, t.j. 1 den v týdnu, se budete věnovat asistenční činnosti. Práce na internetu spočívá ve zpracování příchozí a odchozí elektronické pošty, zadávání dat na webové portály, vyplňování tabulek. Můžete pracovat z domova, kanceláře, internetové kavárny, knihovny atd., odkudkoli, kde máte přístup na internet.
Otázka: Kolik času si brigáda vyžaduje?
Odpověď: Brigáda si vyžaduje přibližně 90 hodin v měsíci. Z toho, jak jsem psal výše, 2/3 na internetu z pohodlí Vašeho domova a 1/3 času, t.j. 1 den v týdnu, se budete věnovat asistenční činnosti v zasedací místnosti k tomu určené.
Otázka: Jakou smlouvu budu podepisovat?
Odpověď: Asistenční smlouvu o spolupráci na dobu určitou do 30.11.2012.
Otázka: Budu muset plnit nějakou produkci?
Odpověď: Ne, nebudete! Nejste specialisté a nemáte k tomu žádné oprávnění. Předmětem smlouvy o spolupráci je administrativní a asistenční činnost, nikoli zprostředkování.
Otázka: Jde o brigádu, kde budu muset shánět lidi?
Odpověď: Ne, nejde! Nejste zprostředkovatelé! Pracujete s vygenerovanou databází.
Otázka: Budu muset platit nějaký vstupní poplatek?
Ne, nebudete! Neexistují vstupní ani registrační poplatky.
Před vstupem na Infoseminář se uhradí pouze garanční poplatek v max. výši 100,- Kč na náklady spojené s pronájmem sálu, techniky a činnosti spojené s Infoseminářem. Garanční proto, že za pře sně stanovených splněných podmínek tento garanční poplatek vracíme zpět. Tento poplatek uhradí pouze noví zájemci. Asistenti, koordinátoři již tento poplatek neuhrazují.
Otázka: Pro koho je brigáda vhodná?
Pro každého českého občana nad 18 let, resp. česky mluvícího cizince-účastníka sociálního pojištění v ČR, který je pečlivý, pilný, precizní, zodpovědný, je ochotný se učit a respektovat podmínky Smlouvy a svého koordinátora.
Brigáda je vhodná pro studenty, maminky na mateřské/rodičovské dovolené, důchodce, mobilní invalidní důchodce, pro všechny, kdo umí pracovat na internetu a na počítači (uživatelská znalost MS Office – zejména Word a Excel).
Otázka: Proč je poptávka po tolika spolupracovnících?
Od r. 1993, a to bez ohledu, zda si to lidé uvědomují nebo ne, v ČR probíhají obrovské reformy, které se dotýkají celé této generace i následující. Od r. 1993 zahájily činnost Investiční fondy, od r. 1996 bylo zahájeno povinné ručení a penzijní připojištění.
Předmětem naší práce je provedení statistického průzkumu, ankety pro 9 institucí, t.j. pro 9 penzijních fondů. Aby nám nedělali tento průzkum promotéři před nákupními centry atd., tak jsem zvolil jako autor logistiku schránkového systému. Přes tento systém se nám dostává odpověď na otázku, kdo je účastníkem penzijního připojištění. A protože vy jste správcem přidělené emailové schránky – virtuální kanceláře, tak tato odpověď je právě od Vás jako správce. Pro Vaši představu: 40 % lidí dnes nemá penzijní připojištění – a přich& aacute;zí tak o státní podporu až 150 Kč měsíčně (v roce 2013 to bude až 230 Kč měsíčně). V praxi to pro mladou generaci znamená, že ke svému důchodu by mohli dostat od státu přidáno nejméně 100 000 Kč navíc ve formě státního příspěvku a daňové optimalizace.
To znamená, že u těchto 40 % lidí bude doopravdy potřeba uzavřít řádnou Smlouvu o penzijním připojištění se státním příspěvkem s některým z výše zmíněných 9 penzijních fondů. Ale toto uzavírání neprovádíte Vy jako naši spolupracovníci, ale specialisté např. z brokerských a makléřských společností a ti, kteří mají k uzavírání oprávnění.
Dále ti, kdo mají penzijní připojištění, ho mají vzhledem ke změně zákona od 1.1. 2012 nesprávně nastaveno. Pokud se jim nedostane správná informace a nic s tím včas neučiní, t.j. neprovedou změnu ve své smlouvě o penzijním připojištění se státním příspěvkem, tak 1,5 milionu lidí přijde o státní příspěvek, a to měsíc co měsíc až do důchodového věku (tedy přibližně o těch 100 000 Kč). I tuto změnu provádějí specialist, a ne naši asistenti virtuálních kanceláří. K tomu je určen termín 30.11.2012 nejpozději.
Od 1.1. 2013 si mnozí občané a všichni ti, kteří jsou účastníky sociálního pojištění v ČR, mohou zřídit individuální důchodový účet. Tuto skvělou možnost může využít až 6 mil. občanů (4,4 milionu občanů se dokonce musí rozhodnout do 30.6.2013) a stát tak na něj vloží každý měsíc příspěvek ve výši 3 % ze mzdy dotčeného, a to až do důchodového věku. Uzavření smlouvy bude zdarma.
To je enormní kus práce, která se musí vykonat do 30.11. 2012 a pak od 1.1.2013 do 30.6.2013. Proto se domnívám na základě svých bohatých osobních zkušeností řízení této práce na Slovensku, kde tato reforma proběhla, aby tato práce byla rozdělená na dvě části, a to: na práci spojenou s administrativní agendou (práce pro asistenty – správce schránek) a na práci pro specialisty (provádění změn resp. uzavírání nových smluv). A o bě tyto skupiny budou také náležitě odměněny. Celou tuto činnost je potřeba systémově zpracovat. Proto i trochu zmatků na začátku. Např. jsem velmi spokojený, že společnost nám vyšla vstříc a zredukovala svou 18stránkovou mandátní smlouvu a přílohy na 1 list Smlouvy o spolupráci s Vámi asistenty. To každá firma nedokáže. Má to samozřejmě dětské nemoci. Jednou z nich je, že tuto činnost pro krátkost doby (do 30.11. 2012) a obrovský zájem účastníků penzijního připojištění, kteří se probouzejí z letargie a po letních prázdninách a na poslední chvíli si budou chtít provést změny ve svém penzijním připojištění, musíme obsloužit zas jen my, lidé. Z důvodu toho, že na zpracování prvotního náporu občanů nestačí žádná společnost úzce vymezená na specialisty, není tomu tak ani u nás. Proto jsou partnersky zasmluvněni i další servisní společnosti a profesionálové, kteří tento celý systém zabezpečují. A zde je možné najít i odpověď, proč tolik různých společností s různými názvy na tomto projektu spolupracuje. Společně jsme takto silní svou silnou pozicí na trhu a můžeme nabídnout exluzivní podmínky i pro ty, kteří si chtějí vydělat a přivydělat a vyjádří to svým postojem: rozhodnutím, účastí a prací na Infoseminářích a operativních poradách, prací ve své virtuální kanceláři a samozřejmě, že si v patřičném čase dají i své penzijní možnosti do náležitého pořádku.
A je také správné, že tato společnost je schopná odměnit i satelitní servisní firmy, které celou logistiku zabezpečují.
Tedy doopravdy potřebujeme velké množství spolupracovníků pro zpracování agendy prostřednictvím nástroje třetího tisíciletí, a to je internet.
Práce z domova patří v současné době k moderním způsobům, jak efektivně dělit čas mezi rodinu, přátele, své koníčky a práci.
Buďte na startu a získejte nadstantardní ohodnocení za Vaši pilnou, pečlivou a svědomitou práci.
Zakázal Vám někdo, abyste se měli lépe? Nezakázal?!
Kolik si vyděláte, záleží jen na VÁS!
Co znamená, že to je “letadlo“?
V prvé řadě se mi nezdá výše výdělku. Je to přehnaná částka, které nevěřím. Prošla jsem řadou takových nabídek, ale vždy se z toho vyklubala nabídková práce. Tedy nabízet a pak poslat dealera firmy, který šel. Více měně, mě posílali lidi všude, do všech částí zadků a předků a pak šel na mnou oslovené lidi obchoďák. Bylo to formou telefonátů a tady je zmínka o emailu.
Já už bych tomu nevěřila.
děkuju, kamarádce to přišlo taky a někdo říkal, že je to letadlo
takže nic
Jo a ještě k těm penězům – kdyby se z toho vyklubalo uzavírání smluv nebo nějaké dohazování.
Běžná provize je (resp. před 3 lety když jsem končila byla) dvoj až troj násobek měsíčního vkladu.
Takže smlouva na 1500,- měsíčně sepsaná za 2 minuty=3000 – 4500,- výdělek.
Pokud mi někdo někoho dohodil, dávala jsem mu půl až celý měsíční vklad.
Tudíž 200,- za hodinu by byly směšný peníze.
souhlas s radkou.
Informace nejsou zrovna přesné, přijde mi, že má někdo velké oči.
Nemusí to být vyloženě podvod, ale já třeba když dělala ve stavební spořitelně a k 21.12.2003 končily staré výhodné podmínky (státní podpora z 4500,- na 3000,- a místo 5 let spořit 6),tak se taky čekal boom.
Jó,lidi samozřejmě uzavírali hodně, nejvíc kolem Vánoc, fakt na poslední chvíli a za ten prosinec jsem si vydělala nejvíc ve svém životě, ale rozhodně to nebyly nějaké tisíce lidí.
Něco jinýho bylo když se začlo povinně dělat povinné ručení. To se vědělo, že každý kdo má auto si ho bude muset pojistit.
Měla jsem kolegu, který žil jen z následných provizí z povinek z té doby (každý rok pojišťovák dostane cca 7 % zë zaplaceného ročního pojistného).
Ale u té důchodové reformy člověk není povinen si penzijko uzavřít, přijde mi to jako velká mediální masáž, ale když si ho neuzavřeš, tak jsi nic neprovedla.
Já bych tu stovku dala a šla se tam podívat co z toho vyleze za voblož, jak říká můj brácha 🙂
no tak výši odměny nezpochybňuji, je to celkem i málo. prostě typování lidí na penzijko. ale firma, která má tak hluboké neznalosti ohledně druhého důchodového pilíře (ty 3% neplatí stát ale člověk sám a to je jen jedna z “nepřesností“) ve mě důvěru nevzbuzuje. o prvním pilíři ani nemluvím.
Kdyby to bylo někde poblíž, šla bych se juknout, stovka by mě nezabila a pak bych si teprve udělala přesnější obrázek.
Keen, po pravdě??
Dnes mi tohle poslala švagrová a okamžitě to letělo do koše, 180-200 kč na hod. nemá ani můj manžel a to je OSVČ a zedník, takže tomuto nevěřím 🙂