Archivované diskuze jsou určeny pouze ke čtení.
Reklamy - jaký k nim máte vztah?
Nedá mi to, abych se vás nezeptala, jak na vás které reklamy působí. Jestli někdy podlehnete reklamním lžím, zasměje te se u nich, nesledujete je (což je takřka nemožné), pohoršují vás,…? A co vaše děti? Jak ony vnímají tlak reklamy? Chtějí po vás věci, které jim reklama vnucuje?
Pro děti je reklama jak magnet.Napřed začnou sledovat,pak se ptát ,,mamííí a proč to nekoupíš,v televizi říkali….,“takže vysvětlovat,že není všechno zlato co se třpytí a zase když něco koupím a pak jde reklama zrovna na to ,,proč jsi to koupila, když jsi říkala…“.Mám příhodu kdy mi malá vzala vložky,obarvila vodu na modro a zkoušela jestli fakt sají:-))) /v té době nevěděla k čemu se používají/.Takže asi tak.Vyhnout se jim nejde a i malý prcek když ted´slyší dětský smích v reklamě na nějaké mléko, tak zpozorní a dívá se dokud to neskončí,aby se zasmál taky:-))
Mno, já to dělám většinou jako Danasi – odcházím na wc nebo umýt nádobí…
Jinak – pokud má reklama vtip, proč ne, bohužel je jich v poslední době jako šafránu. Reklamy, které se mi vesměs líbí, jsou ty s dětmi – ať už na pleny nebo na auta, většinou jsou celkem dobře udělané všechny reklamy na auta. Naopak prací prášky, prostředky proti chřipce nebo zmiňované plivání zubů … :ZZZ
A taky mi dost vadí Actimel – prostě když ho dítěti nekoupíš, jsi špatná matka 🙁
V dětských pořadech bych ji taky zakázala.
Podud má reklama vtip, tak proč ne. Ale pravda je, že takových moc není – ze stávajících asi žádná.
Kdysi na jedné televizi běžel pořad, kde byly ty NEJ reklamy z celého světa a moc dobře jsem se bavila.
Ale pravda je, že některé jsou nechutné – třeba ta výše popisovaná – plivance, krev a zuby v umyvadle. Takový výrobek bych si nekoupila, protože bych se asi při mytí zubů – slušně řečeno – poblila.
Některé jsou povedené i hezky, vtipně natočené, ale je jich hooodně málo. Občas podlehnu a koupím, ale jedná se o nějaké ty dobrůtky, sladkosti… Většinou se vrátím ke “starým osvědčeným značkám“.
Ve filmech jsem si zvykla, co jiného, že?:-) Ale využívám je k návštěvě wc. Naopak někdy, když sleduji na ČT film, tak mi chybí, zvlášť teď, když chodím čůrat docela často…:-))) *
Mno, už jsem si zvykla…Toť vše(((-:
nemám ráda reklamy,přepínám je
jedno slovo – negativní a ve filmech to mě fakt žere.
Kdyby to bylo tak zázračné tak by byly prázdné pulty.
Když už je sleduji, tak proto že hodnotím, jestli se povedla či ne, protože mne na ni někdo upozornil. Jinak je pro mne reklama něco jako reflex. Jakmile se objeví, automaticky vstávám a odcházím. Na WC, uvařit čaj, pověsit prádlo atd. Ve večerních hodinách, kdy se objeví ve filmu, působí na mne jako uspávadlo.
V dětských pořadech bych ji zakázala. Působit na děti, které se neumí bránit. Przní jejich duši.
Takže odpověď na otázku: můj vztah k reklamám je veskrze negativní :-)))
Vicikovko, já jsem v této oblasti naprosto nedotčená, reklamy nesnáším a slovo “nesnáším“ je úmyslně použité, aby to bylo slušné. A tudíž se jim vyhýbám a v TV nesleduji.
A já to mám asi takto:
1. některým reklamám prostě “neodolám“, pak jsem samozřejmě obvykle nepříjemně překvapena “zázračným“ účinkem :-(((
2. Některé mě dost pohoršují (plivající krev a zuby v umyvadle mě nakopávají, bublinky v čokoládě a mluvení s plnou pusou – to je výchovné jak stehno, děti, které přemýšlí, čím příště zašpiní neoblíbené tričko – tak to už bych jim dala pár facek,…jen kratinký výtah)
3. Jen pár reklam se mi líbí.
4. Naše Verunka reklamy miluje a bohužel miluje i produkty reklamou nabízené. Když slyším v reklamě pro děti: “To musíš mít! Zdravé pro dětský vývoj!….“ mám husí kůži.
Chápu, že reklama nemusí být dobrá (v podstatě čím hloupější a nechutná, tím spíš si ji člověk zapamatuje), ale jakmile je odpuzující, já osobně si danou věc nekoupím – z principu :-))).